sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Kyssäri lukijoille!

Heippa, mulla olis teille yks kysymys ennen kun jatkan mun läpertelyitä... Johnny ehdotti mulle eilen että voisin alkaa tekemään sellasta tyyli-gallupia, kun mun blogi on muutenkin niin monipuolinen. Tää idea ei varmaan oo ihan loppuun asti ajateltu, mutta mun päässä se toimis niin, että bongailisin aina vähän väliä, vaikka kerran kuussa, kahdessa viikossa tai viikossa, random ihmisiä kadulta,  joilla on mielestäni kiinnostava pukeutumistyyli, ottaisin heistä pari kuvaa ja kysyisin pari "tyyli-kysymystä" tms. Kuulostaako ihan hullulta/tyhmältä idealta? Olis kiva kuulla teidän mielipiteitä, kun te kuitenkin tätä luette :))!

Tässä vielä viime viikon settejä...
Lauantaina ohjelmassa oli kaverimme Yosiaksen synttärit ja luvassa oli kunnon Afrikkalaiset pippalot. That means: alot of people, alot of food and loud music! Love it. I made my way to Laura's place ja alettiin laittautumaan iltaa varten.



Aioin laittaa mun uuden "strutsin karva mekon", jonka ostin Nizzasta jostain OneSize kaupasta, joten tarkoituksena oli tehdä uusi meikki. Pakko sanoa että onnistuin meikissä hyvin, vaikka itse sanonkin :D!





Sininen väri Kypros-paletista ja muut Sephoran paletista.









And here's my outfit of the night:







Vielä korvikset korvaan ja look on valmis:






Luultiin menevämme synttäreille myöhässä, mutta itse synttäri sankarikin oli myöhässä so it was no biggy.



Allu


My girls<3


Noi pallerot on parhaita! Ne on tyyliin pelkkää taikinaa ja rasvaa :D





Onneks mun kaverit tykkää ruoasta yhtä paljon ku mäki ;D


Jossain vaiheessa häippästiin Lauran kanssa pippaloista ja mentiin stadin Onnelaan, josta kumpikaan ei oikeestaan ees tykkää. Oltiin vedetty hyvät pohjat joten mentiin tiskille tilaamaan jallu-batteryt ja reivattiin huolella siellä rytmi-puolella :D Oltiin varmaan supernoloja, mutta meillä oli superhauskaa ihan kahdestaankin :D!




5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

I think the tyyli-gallup is a great but also a very brave idea. I mean, who would be brave enough to do something like this?
I wouldn't, but knowing you it aint gon be a problem at all!
YOU GO GIRL!!!<3
Luv Jo'

Dashanti kirjoitti...

Thanks for your comment babe! <3

Nanna kirjoitti...

vau, ootpa ihan tosi kaunis <3

Sofia kirjoitti...

Mun mielestä tosi hyvä idea, saat samal vähä mainostustaki :)!

Dashanti kirjoitti...

Nanna: Kiitos :))!
Sofia: True, I didn't even think of that one ;)