maanantai 18. heinäkuuta 2011

Nizza part III

Torstaina pidettiin rantapäivä. Herättiin ajoissa, syötiin aamupalaa ja suunnattiin suoraan beachille. Käytiin matkalla ostamassa deep tanning-öljy ilman suojakerrointa), jotta saatais kunnolla väriä. Mulla oli mukana myös jämä jotain rainbown aurinkorasvaa (10 suojakertoimella), että olis edes jotain suojaa.

Tää oli eka päivä, joka tuntu ihan lomalta. Otin niiiiiin rennosti. Nukuin beachillä, kävin pludaa ja tsekkailin maisemia :D Ah!!

Tää oli mun mielestä taiteellisin kuvaotos Johnnylta :D

Rantsun jälkeen käytiin Monoprixissä ostamassa safkaa. Mä halusin tällä kertaa kokata :) Tein pastaa ja kana-pinaatti-juusto/kerma-kastikkeen, jossa oli tomaattia, herkkareita ja kaikkee muutaki hyvää. Toi oli NIIIIIN hyvää vaikka itse sanonkin :D

Ruokalevon ja hengailun jälkeen lähdettiin taas ulos. Mentiin hakemaan Thomas töistä ja mentiin Civetteen pareille.

Ihan hyvin saatiin väriä, vaikka oli vasta ensimmäinen auringonottopäivä.
Tilasin ensin vahingossa alkoholittoman drinkin, mutta se oli ihan sika hyvää! Siinä oli jotain vanilja ja persikka juttuu, se oli jotenkin smoothiemainen. Mun pitää ottaa selvää mitä kaikkee siihen tulee, coz it was tasty! Sen nimi oli vielä Moorea :D

Civetten jälkeen oli pakko hakea jädet! Otin tällä kertaa taas kinderbuenon ja sitten toisessa pallossa oli Lion suklaata. Delicious.

Jäden jälkeen käppäiltiin kotiin ja oltiin aika väsyneitä. Katottiin kuitenkin Vampire Diariesin en edes muista mitä tuotantokautta, mut anyway zZZzzZZ after that.
Aamulla herättiin puolenpäivän aikaan ja katottiin meille netistä juna, jolla päästään käymään Ventimigliassa. Italy, here we come ;)!

Löydettiin Nizzan juna-asemalle aika helposti, mutta mun piti nostaa rahaa eikä aseman vieressä oleva automaatti toiminut. Käveltiin pääkadulle toiselle automaatille ja siinä oli jonkun verran jonoa. Alkoi näyttämään siltä ettei ehdittäisi junaan. Kun sain rahat nostettua kipitettiin takaisin juna-asemalle ja huomasimme että junamme lähtee ihan kohta. Jouduttiin kysymään neuvoa, koska ei löydetty raidetta ja kun vihdoin päästiin sinne nii meidän juna meni nenän edestä. Noh, eikun odottamaan seuraavaa.

Pienen odottelun jälkeen päästiin vihdoin junaan ja siitä alkoi jännittävä 50minuutin matka. Junaliput oli muuten tosi halpoja. Yhteen suuntaan 6,50€ ja pääsee näkemään toisen maan! :)

Okay, we're here!

Meillä ei oikeastaan ollut mitään hajua mitä Ventimigliassa voi tehdä, mitä pitäisi mennä näkemään ja ylipäätänsä mihin suuntaan meidän pitäisi lähteä. Me nyt vaan mentiin, niinkuin me aina. Löydettiin sellaselle marketille, joka sitten on kuulemma käymisen arvoinen shoppailupaikka.

Mentiin parin tunnin pyörimisen jälkeen kahvittelemaan.

Mä kuitenkin ajattelin et me ollaan nyt Italiassa, joten mä tilaan drinkin. Tilasin tujun cuba libren ja päädyttiin Johnnyn kanssa vetämään pienet päiväkännit :D Noh, ei se väärin oo.

Sitten olikin aika lähteä takaisin päin...

Thomas oli liian väsynyt lähtemään meidän kanssa ulos töidensä jälkeen joten hengailtiin alkuilta sen kanssa kotona ja lähdettiin sitten kahdestaan Civetteen. Illaan asua ja lookia :)

Hame: Gina Tricot
Kaulakoru: Italy

Ostin kaks erilaista, mutta toi saksofonikello päätyi tuona iltana kaulaan.

Gaga inspired.

On se jännää että kahdestaankin juodessa voi olla niin hauskaa.

Ainakin kun on tämmönen simpanssi mukana.

"Johnny, la gente esta muy locaa. WTF?!"

Että näin meillä :D!
Psst! Teitä on jo 18 lukijaa? Kiitos kaikille :)<3
Pssst!! Alex Silva launches his latest installment on Eví . The track is called "Painajainen (Pukeutuu Biniin)" and it's produced by @Julius Ylitalo. The single also features a remix by the man. Preview the track today and buy it at http://store.evistreetcouture.​com/album/painajainen-pukeutuu​-biniin-single