torstai 21. heinäkuuta 2011

Nizza part V

Sunday was my last day in Nice so we we're definitely gonna go out! Kuulemma High-clubissa oli Barbie ja Ken-bileet, koska Kenillä oli synttärit, joten mä aattelin laittaa iltaan sopivat meikit ;) Tässä siis mun look of the night:



Meikki tehty Kypros-paletilla ja Sleekin Acid-paletilla.

Okay let's jam!

High-club sijaitsi jossain Nizzan rantakadun toisessa päässä ja kuten varmaan aikaisemmin sanoin, niin me ei käytetty takseja eikä busseja tms, jos paikka oli kävelymatkan päässä. Itse olisin maksanut taksin mielelläni sieltä pois, mutta nyt kun ajattelen jälkeen päin niin ihan hyvä että käveltiin se reilu puol tuntia kotiin... -.-
Anyway, kun päästiin vihdoin klubille olin happy :)

Katossa roikkui kassillinen ilmapalloja jotka sitten päästettiin irti jossain vaiheessa iltaa.




With Isadora :)









Tässä videoa klubilta kun fiilistellään Judakseen. Harmi että mun sävelkorva on aivan hukassa aina tietyssä humalatilassa :D Pahoittelen!

The next morning I woke up and realized it was time for me to pack and go.. :(








Oli sellanen olo että ei ollut mun aika lähteä vielä tuolta, mutta on se aina ihana tulla kotiinkin :) Oli taas ihana reissu!

Ei kommentteja: