tiistai 16. elokuuta 2011

Jenny Woo's Funeral

Sain perjantaina kuulla siellä risteilyllä että Jenny Woon omistaja vaihtuu, Niko La ja Cristal lähtee, kuten myös koko muukin henkilökunta - joten lauantaina pidettiin Jenny Woon hautajaiset. :((((


Jenny Woo on oikeesti ollu mun koti, mun olohuone sanotaan nyt viimeisen vuoden ajan ja mulla on  semmonen olo etten tiedä mitä tehdä nyt kun kaikki muuttuu!! Jäähän noita baareja missä käydä, mutta kun mitään niistä ei voi verrata Jennyyn kun se meininki ei vaan oo sama. Jennyssä on niin kotoisa tunnelma, ihania ihmisiä, ihana henkilökunta joka toivottaa aina yhtä tervetulleeks kotiin ja silti kohtelee yhtä hyvin kuin vierasta :)




Mun illan look: Strutsi + glitter



Toi on siis jotain Seppälästä ostettua glitteriä, jota laitoin ripsien "latvoihin"



Koru: Nizzasta

Nää oli ehkä hauskimmat ja surullisimmat baarin hautajaiset koskaan. Sekä henksulla, että asiakkailla nousi tunteet pintaan. Videoista näkee tunnelman, vaikka sävelkorvaa mulla ei valitettavasti edelleenkään jurrissa oo (tosin ei varmaan monella muullakaan tuona iltana) :)







Jenny Woo, we'll never forget you <3

Jennyn jälkeen mentiin Kampin pippuriin hakemaan safkaa. Sit kävi niin että odotettiin safkoja niin kauan että meillä ei menny enää busseja kotiin. Mulle ei ikinä käy näin! Mut joo, loppujen lopuks Claudia oksentaa Zuzun avittamana vessassa, mä saan mun safkat mut meidät heitetään pihalle syömään koska rafla meni kiinni. Ulkona oli vitun kylmä. Claudia sammuilee betonin päälle ja Zuzu kuseksii johonki nurkkaan ja yrittää puhua Krisun kanssa (joka hävis jonnekkin) samaan aikaan puhelimessa. Meitä naurattaa koko tilanne ihan helvetisti, mutta samalla itkettää kun ei päästä kotiin kylmästä :D Jotenkin vaan koominen tilanne.



Pakko kyl sanoo et Kampin Pippurista saa parasta Kummisetä-pizzaa!

Jossain vaiheessa löydettiin Krisu ja raahattiin itsemme Kampin mäkkärin ratikkapysäkille istumaan... ihan kun siinä ois lämpimämpi... Vastaan kävelee erikoisen näköinen mies nimeltä Jari. Jari olikin oikeen mukava, herkkä, tunteensa näyttävä mies ja siitä tuli meidän kaveri, vaikka se haisikin vähän pissalle. Siinä jurrin ja väsymyksen tilassa se ei meitä haitannu :DDD



Loppujen lopuks Yassine pelasti meidät ja tuli hakemaan meidät autolla ja heitti kotiin. Our saviour! Olin himassa 7:30 aamulla ja meillä oli pienryhmätreenit klo 14:00. Ihan kivat treenit oli -.- :D

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Krisun ilmeet xD ja toi mies .. haaa loool

Jade kirjoitti...

hahahahha toi Jari on tullu meilleki monet kerrat juttelee :D:D

Dashanti kirjoitti...

Really? :D Joo... PAHA! xD