perjantai 19. elokuuta 2011

On The Beach Festival 2011 !

Varoitus! Tämä postaus sisältää paaaaaallljon kuvia ja videoita. Tämä postaus on pitkä :)
Maanantaina saavuttiin kaikki ihan superjännittyneinä Hietsun rantaan ennen klo 12 ja siellä oli jo kunnolla jonoa. Saatiin "working"-rannekkeet ja päästiin tsekkailemaan paikkoja ja valmistautumaan rankkaan päivään.



MTV Dance Area oli ihan päälavan vieressä ja alettiin heti fiilistelee kun sinne päästiin. Musa soi kovaa, basso tuntu sydämessä asti, eikai siinä voi muuta tehdä.




Introducing our crew: Jade "Tumu"


Zahra "Teresa", Nora "IP", Johnny "Rainer"


Soheila "Morris" ja Daniela "Tatjuska"



Ja meitsi on Regina. Paikka oli mun mielestä järjestelty aika hyvin, niin että safkapaikat oli yhdellä alueella, musat ja konsertti yhdellä, "baarit" toisella jne. Mun outfit of the day:


Nahkatakki - Seppälä
Paita - MTV Music Television
Shortsit - Leikattu vanhoista Lindexin farkuista
Kengät - eBay







Meidän päivä alko niin että tanssittiin ihan tyhjällä tanssilattialla meidän omia koreografioita ja ne vähäiset ihmiset ketä siel oli, katso meitä kauempaa et mitäs tuolla tapahtuu.. Jossain vaiheessa kun alkoi kerääntymään enemmän ihmisiä katsomaan, me alettiin hakea niitä tanssimaan. Ei tarvinnut kuin paria tyyppiä pyytää ja johan jengi alkoi tulemaan sinne itse. Esim. tässä kuvia kuvia tanssilattialta klo 13:42...





ja tässä klo 13:49



Oltiin ihan ihmeissämme että niin paljon jengiä tuli - ja se fiilis oli ihan mieletön tuol tanssilattialla!


Rihanna faneja








Nää kammoksutti mua mut uskaltauduin tonne kerran :D

Sää ei suosinut tätä tapahtumaa, mutta mua helpotti se että vaikka olin hikinen ja märkä ni se ei haitannu koska niin oli kaikki muutki! :D



Mun mielestä tapahtuman kiinnostava ilmestys oli toi Santigold. En ollu kuullu yhtäkään biisiä siltä, eikä mulla ollut mitään käsitystä siitä kuka se on, mutta se oli tosi jännä tyyppi ja mä jopa vähän tykkäsin sen musiikista.




Meidän crew tanssi tuolla tapahtumassa periaatteessa koko päivän. Jorattiin aina esiintyjien välissä eli aina kun yks esiintyjä lopetti, tanssiminen alkoi aina seuraavaan esiintyjään asti. Pakko kehua MTV Dance Arean tiskijukkia! Ihan sika hyvää settii :)! Dj:stä puheen ollen Pendulum was GREAT!!







Sen jälkeen oli vuorossa Tinie Tempah <3


Tinie Tempah's in the house tonight!






Ahhh<3




 Tinie oli loistava ja tottakai superkuuma...! ;)

Rihannaa odoteltiinkin sitte melkein puoltoista tuntia seisten. Kun se vihdoin ja viimein tuli lavalle niin ihmiset oli jo väsyneitä odottelemisesta eikä mun mielestä ollut enään niin hyvä fiilis. Oli Riksu ihan jees, mut fanit suuttuu tommosesta :( Hyvä ääni sillä oli livenä :D













Keikan jälkeen olin ihan loppu. Ihme että pystyin edes kävelemään Hietsusta pois. After partyt jäi välistä party girliltä. Unbelievable! Mut oli ihan huikee päivä ihanien ihmisten kanssa :)!<3


Ei kommentteja: