keskiviikko 10. elokuuta 2011

Sössön pössön

Sunnuntaina mentiin Tiikeriin danssailemaan. Oon pikkuhiljaa alkanu tottuu siihen että oon nykyään melkeen aina meidän porukassa ainoo selvinpäin. Must on ollu ihan kivaa olla autolla ja on ollu kivaa olla juomatta. Siis huom. mulla on silti ollut yhtä hauskaa baarissa :D! Kaverit vaan ihmettelee miten mä kestän niitä kännissä ku en itte oo, mutta kai mä oon niin sekopää selvinpäinkin ettei tunnu haittaavan :D




Tiikeri on ollut viimeaikoina tosi hyvä! Oon ihan yllättynyt, koska mun ensivaikutelma klubista oli tosi huono. Nykyään sinne on kiva mennä ja tykkään musasta sekä ylä- että alakerrassa :)

Maantaina hengailtiin vaan Lauralla sen töiden jälkeen ja katottiin leffa nimeltään "Brothers". Nyyh!

Brothers Poster




Tiistaina menin treeneihin vaikka olin ihan kipee :(( Tuntuu että oon vähän vieläkin...








Bongasin tänään uudet farkku-caprit mun vaatekaapista. Unohdin että oon ostanut ne joskus kesällä, enkä oo vielä käyttänyt niitä. Muistaakseni Lindexiltä alesta..




Sorry ei oo oikeen mitään asiaa kun on aivot täynnä räkää! Nyt vähän Kvillaa naamariin ja cruisaileen :D Palataan ;)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kivat farkut. Istuu hyvin :)

Dashanti kirjoitti...

Kiitoksia :))!