tiistai 6. syyskuuta 2011

Asuja asuja asuja

Lauantaina kävikin sitten niin että heräsin ennen 8 kaverin puhelinsoittoon että nyt on hätä tuu hakee ja niin mä tein, joten en saanutkaan nukkua niin pitkään. "Jälkipöhnässä" on todella huono lähteä ajamaan ja mulla kesti yli tunti löytää itseni Kannelmäen Prismalle. Hyvä lähtee väärälle Kehälle kun on kiire eikä oo koskaan Kantsuun ajanut.. ! -.-
Tilanne kun oli ohi, menin takas kotiin nukkumaan hetkeks ja sitten suunnattiinkin äitin ja broidin kanssa Hämeenlinnaan viettämään äidin tätien 60- ja 70-vuotissynttäreitä. Mun asu ja kenkulit:


Sukulaisii on aina kiva nähdä ja meilläkin on yleensä jonkun mittasia taukoja välissä kun välimatkaa on kuitenkin jonkun verran. Mun pikkuserkku Aida vaan kasvaa ja kasvaa :) Se on mun rakkauspakkaus. En malta odottaa ku pääsen näyttää sille kaikkia tyttöjen juttuja!<3




Muita kuvia Tätien 130v. kesteistä:

Ihanaa kun äitin molemmat serkut kokkaa ammatikseen :P Hyvät tarjoilut on aina taattu!








Harleyyyyy! Ens kerralla pääsen ehkä ajelee tolla ;)


Alkuillasta ajettiin takas Helsinkiin ja treffasin Lauran samantien Columbuksella, josta mentiin Nealle alottelemaan ja laittautumaan. Mapekin, joka oli Kreikassa 4 kuukautta töissä ja on nyt tullut takaisin, lähti meidän kanssa ulos. Seuraavissa asukuvissa näkee vähän mun uusia ostoksia. H&M:n hatun (9,95€) ootte nähneetkin jo, räväkät legginsit ostin myös H&M:stä 12,95€. Sinisen paidan bongasin Kallion puistokirpparilta 2€. Kynnet ja huulet punasiks, silmät sinisiks ja menoks. Kommentoikaa ihmeessä tätä mun Englishman-lookia :D







Alunperin meidän piti mennä Onnelaan, mihin mulla ei ollut kiinnostusta mennä, mutta jonot nähtyämme päätimme mennä Tivoliin. Lauantaina siellä soi ihme paskaa. Sellasta pippelipoppia miksattuna drum and bassiin. Ei siinä sinänsä vikaa ole, mutta kun porukkakin oli ihan sellasta ihmeellistä. Ei yhtään normi-Tivoli. Noh, joskus sellasta sattuu..











Lähdettiin Laten kanssa jo joskus 2lta pois ja mentiin Kampin Pippuriin pizzalle, tuhlaamaan fiksusti meidän viimesiä rahoja. Tuolla saa vaan niin hyvää Kummisetä-pizzaa että aijjaij!

Sunnuntaina pidin aikani kuluks himassa jotain private fashion showta mun kameralle ja kokeilin mun uusia ostoksia. Shortsit Lindexiltä 10€, huivi 5€.








5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania uusia vaatteita ja asu-yhdiestelmiä! Itsekin keksis vaikka mitä mutta ei tohdi käyttää.

Dashanti kirjoitti...

Kiitos! Senkus rohkenet vaan, ei siinä mitään häviä. Tuleepahan kokeiltua asioita :)

Liitokala kirjoitti...

Hienoa nähdä rehevää kauneutta, koska sitä sä todella olet - siis kaunis! Susta paistaa läsnäolo ja hyvä fiilis. Vaikutat olevan sinut itsesi kanssa, ja se on hienoa. Keep it up :) (ja tää kommentti on siis kaikella suorasanaisella, positiivisella rakkaudella sanottu. No hatin'!)

Dashanti kirjoitti...

Kiitos paljon kommentistasi! Wau! Tollaset tosiaan kohentaa mieltä ja piristää! <3

Larazii kirjoitti...

Hei lovely,
mä jostain kumman syystä pääsen aina sun postauksiin ja jotenkin.. im so not suprised! hehe
ihania kuvia <3
Larazu