torstai 29. syyskuuta 2011

Erilainen meikkipostaus

Hei kaikki! Päätin nyt tehdä tälläsen vähän erilaisen meikkipostauksen.
Mulla on paljon frendejä jotka sanoo et mulla on aina niin ihanat meikit ja "en tajuu miten sä keksit noita, miten osaat tehä jne jne jne". Mä sanon aina että mä vaan "teen" ja sit niist tulee sellasii mitä tulee. Ennen tätä blogii en oo seurannu yhtäkään meikki-tutoriaalia youtubessa, enkä yhtäkään meikki-blogia, tosin nyt oon alkanu vähän kattelee et mitä muutki tekee. Monet sanoo myös että "haluaisin niin kokeilla kaikkia värejä mut ei mulle sopis tollaset näyttäisin siltä et oisin saanu turpaan tms". Toi on ehkä yleisin lause mitä kuulen :D  Ja mä aina sanon että ei näissä mitään vaikeeta ole, senkus kokeilemaan vaan ja katsomaan mitkä väri-yhdistelmät sopii itselleen!

Hey there! I decided to write a different kind of makeup-post.
I have a lot of friends who always brag about my eye makeup and they "can't understand how do I come up with that stuff and how do I do it ect ect ect".  I always say that I just do it and it turns out as it turns out. Before starting this blog I didn't follow any makeup-tutorials on youtube and not even one makeup blog, then again now things are different and I like to read them, even though I'm still doing my thing.
Many of my friends say "I wanna try all kinds of colours but they wouldn't suit me and I'd look like a drag queen ect". That's probably the most usual sentence I hear :D I always tell them that it's not difficult to do, just try it our and find out which colours suit you best!

Totta varmaan on, että mun ihonväri on mulle hyödyks siinä mielessä että voin käyttää kirkkaita värejä niin että ne "sopii" mulle ja näyttää kivalta. Mutta todistettu on, että mä oon talvella sellanen harmaan vihree ihonväriltäni ja käytän silti niitä värejä niin et ne näyttää mun mielestä kivalta. Tässä postauksessa oon nyt yrittänyt parhaani mukaan kerätä kasaan meikkivaihtoehtoja vaaleaihoisille ja tässä siis todistan ettei yksikään näistä, kuvissa olevista ihmisistä, näytä turpaan saaneelta pesukarhulta, myöskään ne mitä ei ole photoshopattu! Joten rakkaat kullannuput... get your s*it together and try these at home! xP

It may be true that the colour of my skin is an advantage for me because bright colours look good on darker skin. But it's also proven that my skin colour turns greyish during winter time and I still use the same colours, and they still look nice. In this post I've tried my best to gather some pictures of eye makeup alternatives for lighter-skinned people and I'll prove that bold colours can look great on you if they look great on these people too, even the ones that are not photoshopped! So sweeties... get your s*it together and try these at home! xP



(Klikatkaa kuvat auki, jotta näätte ne alkuperäisessä koossa)
(Click the pictures open to see them in real size)



Kuvat ovat peräisin muiden blogeista ja netistä muutenkin. Yritin löytää kuvia ns. tavallisista ihmisistä, joilla on värikkäitä/uskaliaita silmämeikkejä, jotta lukiessa postausta tuntee olevansa lähempänä "todellisuutta". Lähinnä haluan siis tällä postauksella näyttää että tälläsiä lookeja voi tehdä ihonväristä, silmien muodosta ja muista tekosyistä riippumatta :D Se on vaan itsestään kiinni, että uskaltaako loppujen lopuksi kokeilla :)!!
Stop wining and start working with it :P

These pictures are from blogs of other people and from internet generally. I tried to find pictures from so called normal people, who have colourful/bold eye makeup, so that when you read this post it feels more closer to "reality". Primarily I want this post to show that these kinds of looks can be made regardless of skincolour, eyeshape and other excuses :D Everything depends on you and your attitude towards it. Dare to try? ;)
Stop wining and start working with it :P

Tässä vielä meikkiblogeja jota luen:

Ei kommentteja: