maanantai 5. syyskuuta 2011

Kysely teille!

Huomatkaa tossa oikealla on teitä varten tehty kysely! Haluun tietää mikä mun postauksissa kiinnostaa teitä eniten. Aikaa vastata on sunnuntaihin klo 19:00 mennessä ;) Toi kuulostaa hirveeltä. "You have 6 days buahahahah" Mut siis joo! Tossa on mun mielestä tarpeeks vaihtoehtoja teille, ja niitä saa valita monta, mutta jos sieltä mielestäsi jotain puuttuu tai sulla on joku mielettömän hyvä kehitysidea mun blogiin niin jätä mulle kommentti tai laita vaikka sähköpostia osoitteeseen dashantilife@hotmail.com .


Kun tein tota kyselyä kysyin Dinalta, mun uskolliselta lukijalta, apua ton tekemiseen ja sen reaktio oli: "Voi ei! Älä tee kyselyä! Jatka samanlail ku tähänkin asti. Mitä mä sit teen apua äää". Eli siis huomatkaa, siellä on vaihtoehtona että jatkan samanlailla kun tähänkin asti, jos te niin haluatte. En kuitenkaan aio muuttaa blogini konseptia kokonaan, mutta tottakai mä haluun tietää että mistä te haluutte kuulla :D!

Bongasin itseni uudessa ToosaTV-jaksossa. Onneks meitä ei Zuzun kanssa näy ton enempää :D!

http://www.iltasanomat.fi/toosatv/sossuaidit-vikittelivat-renne-korppilaa-bileristeilylla/art-1288412025355.html

Ps. Huomaa alla oleva postaus :)

Ei kommentteja: