sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Mun ensimmäinen haaste!

Sain Jadelta tälläsen faktahaasteen, joka sattuu siis olemaan mun ihkaensimmäinen haaste! Woohou! Thanks J. Eli kerron itsestäni 7 satunnaista juttua musta ja haastan samaan lempparibloggaajia!

I received a fact-challenge from Jade, and this happens to be my first challenge! Yay! Thanks J. So I'm supposed to tell you 7 random things about me and then I challenge some of my favourite bloggers to do the same!
(Testailin mun kameraa yks päivä ja tässä vähän mun ottamia kuvia Helsingistä)

1. Oon vaikeasti nolattavissa oleva ihminen, koska oon vaan kertakaikkiaan tehnyt melkein kaiken mistä vois nolostua. Eli mulla ei oo mitään hävettävää enää :D

I don't get embarrassed easy, because I think I've done almost everything a person can do to be embarrassed about. So I have no shame left at all :D



2. Tanssi on mulle pakkomielle, intohimo, rakkaus, tapa purkaa ja elämäntapa, mistä en luovu ennen kuin on pakko.

Dancing is my obsession, passion, love, a getaway and a lifestyle, and I'm not giving it up until I have to.



3. Tykkään lihaksista sekä miehillä että joillain naisilla ja haluaisin itselleni hyvät näkyvät lihakset, etenkin reisiin ns. thunder-thighs!!

I like muscles alot on men and some women and I would like to have very visible ones myself. I'd like to have thunder-thighs!!



4. Prässään jalkaprässillä 375kg ja oon salaa ylpeä siitä. Aion korottaa vielä totakin lukemaa :))

I press 826.5 LBS and I'm secretly proud of it. I'm going to raise that though :))



5. Oon tosi seikkailunhaluinen, joskus ehkä vähän liikaakin. Tykkään kokea uusia juttuja ja etenkin sellasia mitkä tekee elämästä jännittävää :D

I'm a really adventurous person, sometimes a bit too much. I like to experience new stuff, especially those which make life exciting :D



6. Kaikki ihmisen anatomiaan liittyvät paiseet, ihottumat, limakalvot, rakkulat, vesikellot, kohoumat, skraadut, karvat, seksitaudit ja muut oksettaa mua yli kaiken enkä siedä edes keskutella niistä!

Everything nasty related to human anatomy like abscess, rashes, mucous membranes, blisters, bulges, scratches, hairs, STD's among other things make me sick. I can't stand even talking about them!




7. Oon n. 182cm pitkä, liian monta kilogrammaa painava isoluinen nuori nainen. Mua ei oo koskaan kiusattu koulussa. Mietin välillä että oliskohan musta tullut näinkään itsevarmaa ihmistä jos mua oltais kiusattu...

I'm 5.11 ft. tall and one too many pounds heavy, big boned young woman. I've never been bullied at school. Sometimes I wonder, would I be even this confident of a person if I was bullied at...


Haastan (nää ei oo missään järjestyksessä): / I challenge the following bloggers:








Palaan vielä vähän torstaihin. Menin treenien jälkeen keskustaan näkemään Claudiaa ja juttelemaan sen kanssa henkeviä. Käytiin Memphiksessä ostamassa MangoMinutet päivän ärsytykseen. En tiiä teistä, mutta mä uskon horoskooppeihin ja sattumalta nyt meillä kaikilla eli, mulla, Claudialla ja Johnnylla (huom. kaikki Jousimiehiä) sattuu olemaan paljon ryppyjä rakkaudessa :( Mentiin Memphiksen jälkeen Claudian kanssa Johnnyn töihin Sports Academyyn testaamaan raflan uutta menu:ta. Mä tilasin uuden hampparin, vuohenjuusto-kana-burgeri <3 Mmmm.. Piristi kummasti :D


Let's go back to Thursday for a bit. I went to see Claudia to the center after gym training and we ended up talking alot of deep stuff. We went to Memphis for a glass of Mango Minute because we were both having a bad day. I don't know about you guys but I belive in astrology, horoscopes, zodiacs, what ever you wanna call them. All of us, meaning me, Claudia and Johnny (we're all Saggitarius) are having some problems in our so called 'love lives' and we were all having a bad day, that's what our horoscope said too... :(
We went to Johnny's work place and tested the new menu of Sports Academy. I orderd goatcheese-chicken-burger and it was awesome<3 Mmm.. cheered me up :D


 



Ei kommentteja: