keskiviikko 21. syyskuuta 2011

What are words?




Tässä vähän eilisen tunnin fiiliksiä. Tein ehkä ensimmäistä kertaa tanssin jossa paljastin vähän omia tuntemuksia. Tein koreon biisiin, jossa ei oo sanoja ja inspis tuli siitä kun tanssittiin viime kauden loppupuolella Eerikan tunnilla Adelen Someone Like You, johon rakastuin. Nyt vaan tuntu siltä että piti päästä purkaa.

Here's some footage from yesterday's class. This is probably the first time that I made a choreography where I reveal some of my feelings in the dance. The song doesn't have any lyrics to it so it's easy to get "deep" with it. I was inspired by a choreo we danced to in the end of last season in Eerika's class. That was to Someone Like You by Adele and I fell in love with the song and choreo. Now I just felt that I had to let something out.

Oon ollu tosi väsynyt viimeaikoina. Oon heränny joka aamu lenkille klo 05:30 ja oon menny nukkuu tosi myöhään. Mul on sellanen olo et oon tulos kipeeks ku yskittää samanlailla kun sillon kun mulla oli keuhkoputkentulehdus alle vuos sitte. Toivottavasti en nyt sairastuis kovin pahasti.. koskaan ei oo kiva olla kipee. Aattelin kyllä ottaa tän tulevan viikonlopun ihan iisisti vaihteen vuoks. Joten katotaan mitä keksin :)

I've been really tired lately. I've woken up 5:30am every morning and went for a walk, but I've been going to sleep pretty late. Now I think I'm getting sick and I'm coughing as if I was having bronchitis or something. Hopefully I wont get too sick though.. I was thinking of taking it easy this weekend, let's see what I'll come up with :)

Mitäs tykkäsitte tansseista? Did you like the dance?

Ps. Mun elämässäni on valoa kiitos Jersey Shoren 4. tuotantokauden! <3 Monen mielestä JS on tyhmä ja turhin ohjelma mitä on, mut mun mielestä tää on vaan ihan parasta!

Ps. Season 4 of Jersey Shore lights up my life ! <3 Many people think JS is stupid and the most pointless TV-show ever made, but I just love it and I think it's the best! 

2 kommenttia:

Jade kirjoitti...

http://jadelmiina.blogspot.com/2011/09/friday-again.html

dashaa! tollane haaste :)

Dashanti kirjoitti...

Voi kiitos Jamessoni! :))