perjantai 16. syyskuuta 2011

Ylös, ulos ja lenkille!

Tänä aamuna heräsin 05:30 ja lähdin lenkille. Mä en todellakaan oo aamuihmisiä, mut mä revin itteni ylös sängystä ja menin tarpomaan pimeään.

I woke this morning at 5:30am feeling like P.Diddy and so I went for a walk in dark Helsinki. I'm not a morning person at all, but I did it anyway.



Käppäilin vajaa tunnin ja tulin kotiin, kävin suihkussa ja tein aamupalaa. En oo käyttäny heraproteiinia säännöllisesti pitkään aikaan joten eilen ostin oman Isolaatin. Aamupalaks söin siis protsku sheikin, mehukeittoo, Vitapommii ja kananmunan valkuaisia (yffffff!).

I walked for about an hour, came home, took a shower and made breakfast. I haven't used whey protein isolates regularly for a long time so yesterday I bought my own. I had a shake for breakfast, with a couple of egg whites (yuk!) and vitamins.





Olin eilen kans ahkera kun menin töiden jälkeen Mayor'siin, sieltä ruokakauppaan ja postin kautta himaan pesemään pyykkiä. Pidin muuten taas vähän private fashionshowta mun kameralle kun kokeilin mun uusia Gina-löytöjä yhdisteltynä pari vuotta sitten revittyihin legginseihin, mitä en oo koskaan SM-kisojen jälkeen käyttänyt enkä varmaan tuu näillä reisillä käyttämäänkään. Mutta pari hyvää kuvaa niiden kanssa tuli :)

I was industrious yesterday because I went to the gym after work and to the food store after that. When I got home I started to do laundry. I had a private fashionshow for my camera, because I was trying on my latest shopping from Gina Tricot combined with my 2 years old ripped leggins, which I've never used after the Finnish Championship Competition (of Street Dance) and which I probably will not be wearing with these thighs. Anyway I got a few good shots with them on :)





Käytiin vielä Nean kanssa käppäilemässä ennen BB:tä ja tykästyin Lauran tekemiin putkilo-raitoihin!

Before BigBrother (TVShow) started, we went walking with Nea and I adore the highlights that Laura made her!




Tänään on perjantai ja ohjelmassa olis perus treenit, mutta niiden jälkeen treffaan mun duunikaverit ja mennään johonkin istumaan iltaa siitä :)

Today is Friday and ofcourse I have dancepractice until 8pm, but after that I'm going to meet my co-workers and we're gonna go out together :)


BTW mun frendi Joanna sai tänään tyttövauvan! Ääää oon niin innoissani! Rakastan vauveleita<3

BTW my friend Joanna gave birth to a babygirl today and I'm so excited! I love little babies<3

(Notice: Thinspiration post below)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nuori nainen olet kerrassaan upea!

Dashanti kirjoitti...

Wau, kiitos!