torstai 27. lokakuuta 2011

Hello, good morning!

Moi tyypit mä muutan ehkä Hermanniin! Ooohhh me so happy. Kyseessä ois semmonen väliaikanen muutto (en tiedä kuinka pitkäks aikaa). Meen kattoo kämppää tällä viikolla, ehkä sunnuntaina ja teen sitten päätöksen. Saisin muuttaa millon haluan. Jeahh bileet! :D Siellä on just putkiremppa tehty, kylppäri uusittu ja lattialämmitys. Sounds goood...!

Hey guys! I'm probably going to move out! I'm so happy I found a fixed place near my work, my dance practice places, the center, everything. The move is temporary but I don't know exactly for long I'm going to be living there. I could move whenever I want to. Paaarty! :D A pipe repair has just been done, the bathroom has been renovated and there's a heatable floor. Sounds good...!

Tässä Beyoncén ja J Colen uus video (julkaistu eilen).
Here's Beyoncé's and J Cole's new video (published yesterday).


Niko linkkas tän mun seinälle ja sano että tää biisi kertoo mun elämästä :D (julkaistu toissapäivänä)
My friend Niko posted this on my wall and said that this is a song about my life :D


Tässä mun pikkubroidin uus biisin tynkä:)
The big sister is proud! Subcribe to his CHANNEL on YouTube!


Kävin hakemassa maanantai-iltana mun Ellos-paketin ja tässä siis minä, mun uus takki ja talvikorot! / I went to get my package from Ellos on Monday so here's me with my new coat and winterboots!

 

Takki 25€ Ellos
Korot 35€ Merekeskus (Viro)

Coat 25€ Ellos
Boots 35€ Merekeskus (Estonia)

Mitäs tykkäätte uusista biiseistä/videoista? Takista? Kengistä? Kaikesta :D?
How do you like the new songs/videos? The coat? The shoes? Everything :D?

Ei kommentteja: