torstai 6. lokakuuta 2011

Sairastelu on syvältä

Great news. Oon kipeenä kotona. Tää on ihan syvältä koska en oo ikin sairastellut näin paljoa..... oon yleensä kerran vuodessa kunnolla kipee, nyt tuntuu et oon ollu koko ajan vähän ja nyt yskin mun keuhkoja ulos.


Diacorissa kuulin lääkärin muminaa ja havahduin -
 A: "Siis anteeks, sanoitsä angiina?
L: "Kyllä tää siltä näyttää."
 A: "Vittu mä en nyt yhtään jaksais mitää angiinaa!"
*Lääkäri kattoo pitkään eikä oikeen tiedä mitä sanoa* :D
Ei sen ois kuulunu sanoo mitää, munkaan ei kuulunut ajatella ääneen..

Ihan kun kukaan "jaksais" olla kipee :DD Sen lisäks et oon ihan paskana, jouduin lähtee uudestaan käymään siellä lääkärissä. Menin alunperin yskän takia sinne ja sain lääkkeet nielurisatulehdukseen, eli mikäs sit auttais siihen vitun yskään mikä pitää mua hereillä öisin? Varmaan yskänlääke. Hyvä Diacor :D Oon kyllä yllättävän rauhallinen kun oon kipee, koska menin vaa kiltisti hakee toisen reseptin ja tulin takas kotiin. Oonkin sit oikeestaan viettänyt aikaa aika paljon tuolla Formspringissä, nyt ainaki ku ei oo muutakaan tekemistä. Lähetelkää ihmeessä mulle kysymyksiä ihan mistä vaan, piristäkää mun päivää :D!

I'm sick at home and this sucks. I've never been sick so often and now I'm coughing my lungs out. I've got angina and I've got nothing to do :D Obviously. So I'm spending a lot of time on Formspring, just come and ask me a buch of stuff and make my day :D



Kävin myös postissa hakemassa mun Asokselta tulleen paketin. Liilat farkut! Mitäs tykkäätte? :))

How do you like my new purple jeans from Asos.com?:))
 





Ja mitäs tykkäätte mun uusista pikkutyttö-kumisaappaista? Tilattiin äitin kanssa Brandokselta.
What about my new little-girly rubberboots from Brandos?





Mitäs muuta mä oonkaan puuhaillut alkuviikosta.. Aa, oon syönyt terveellisemmin jess! Oon edelleen käyny joka arki aamu kävelylenkillä, myös tänään vaikka oli varmaan sydänlihastulehduksen vaara. Pitää lopettaa kipeenä treenaaminen oikeesti, siinä voi käydä erittäin huonosti! 

What else have I been up to lately... Aaa, I've been eating healthier! I've gone for morning walks every morning, even today. However I have to stop training when I'm sick - dangerous. 





Tiistaina tanssittiin taas :) 
Here's some footage from Tuesday's class.


Äiti oli penkonu jotain vanhoja laatikoita ja löytäny mun ensimmäisen kirjeen joulupukille :D! Vitsi mul on ikävä lapsuutta! Elämä oli niin helppoo ja viatonta :))


Laatikosta löyty myös joku vanha lehti-artikkeli meistä jollain leirintä-alueella.
Kuvassa minä, faija, Marcel, faijan vaimo Sari ja sen poika Janne :)
Pojat ehkä tappais mut jos ne sais tietää tälläsest kuvast netissä :D Oh well.. ;))

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ääää näin sut eilen tossa käveskelemässä steissillä, en uskaltanu tulla sanoo moi :D mut oot kyllä niin kauniiiis!(=

Dashanti kirjoitti...

aaaw kiitos =)) kyllä mua saa tulla moikkaamaan !