keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Syksy on täällä taas

Ootteko huomanneet että ulkona on pimeetä ja ankeeta, vettä sataa ja tuulee ihan perkeleesti? Ei niin kiva :( Tänään oli kuitenkin poikkeus perussyyspäivästä. Aurinko paistoi ja piristi edes vähän mieltä!

Autumn is here. Have you noticed? It's dark outside and gloomy. Water is pouring down and it's windy like crazy. Not so nice:( Today was different though. The sun was shining and cheered me up a bit!

Testailin mun kameran zoomia ja tuli aika kiva kuva :)
I was testing the zoom of my camera and the picture turned out nice:)

Ostin uuden söpön pinkin shakerin jee :D
I also bought a new girly pink shaker, yay :D


Oltiin maanantaina Double D'sien (Dinan ja Danskun) kanssa Tang Dynastyssä syömässä sushibuffassa. Vahinko, että lämpimät ruoat oli kylmiä :O! Muuten hyvä setti yleensä aina. Ootteko testanneet Tang Dynastyä?

We went to a sushi-buffet with the Double D's on Monday, but all of the warm foods were cold :O! Usually it's good though.





Käytiin eilen Hamzan, Zuzun, Claudian ja Krisun kanssa leffassa katsomassa "Kaameat pomot". Hauska leffa ja asiallinen seura! Piristitte mun päivää mussukat, kiitos siitä :) Mätöt kohdillaan.

We went to the movies with Hamza, Z, Kristina and Claudia to see "Horrible Bosses". It was funny and the company was right! They cheered up my day :)








Tää syksy jotenki masentaa mua! Ehkä siks et oon ollu kipee, eli en niin oma itseni. Väsynyt. Mikään ei oikeen tunnu miltään, vaikka mikään ei ole periaatteessa vialla. Tää on kauheeta. I'm not being myself! Mikä mua piristäis? :D

This fall gets me really depressed for some reason! Maybe because I've been sick and not really been myself because of that. Everything seems to feel like nothing, even though nothing's actually wrong. This is terrible! What would make me feel better? :D





Pitää varmaan alkaa suunnittelee mun toivottavasti MEGANOMAANISIA 20-vuotissynttäreitä! Ooowhiii! Joulukuussa räjähtää katto! En kyllä tiiä mistä talosta :D

I probably need to start planning my SUPERFANTASTICALLY EXTRAVAGANT 20TH B-DAY PARTY! Oowhii! The roof is gonna be on fire! Dunno which roof though... :D



A is for ADASHA! Tää kuva on otettu mun 18v synttäreiltä, the black party ;D Mä haluun et nää tulevat synttärit on yhtä mahtavat ja mieleenjäävät kun mitä nää bileet oli! <3
A is for ADASHA! This picture is from my 18th b-day, the black party ;D And I wan't this upcoming b-day party to be as memorable and great as this was! <3

Nyt saunomaan :) Ps. Ois kiva jos kommentoisitte jotain? KERTOKAA MULLE JOTAIN IHANAA TEIDÄN ELÄMÄSTÄNNE :D<3

I'm going to the sauna now :) Ps. It would be nice if you guys would leave a comment or something? TELL ME SOMETHING NICE ABOUT YOUR LIFE :D<3

4 kommenttia:

Maryanneh kirjoitti...

muistan kun joskus heitit mulle tupakan glorias, varmaan 5v sitte :D oot nätti ja hyvä tanssii, ja sun blogi on kiva :)

Dashanti kirjoitti...

omg hahah really? :D hassuu että ihmiset muistaa tollasia asioita :D! kiiiiiiiiitos kommentistasi =))!

Laura kirjoitti...

toivottavasti mutki on kutsuttu syn synttäreille babyh<3 syksy on pimeetä aikaa ja muutosten aikaa, rankkaa kaikille, pitää vaan kestää ja ajatella lämpöisiä muistoja kesästä! <3 niitä varmasti löytyy ;-)
Tang dynasty on jeesi! Itekki olin siel just viime viikolla ja ne sushit <3 paitsi se avokado oli raaakaa:I

Dashanti kirjoitti...

Jiah kiitos kommentista. Ofcourse oot kutsuttu ;) <3