keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Uudet klopot ja muuta

Perjantain Vatican-keikkaa varten ollaan sovittu, että meillä on jalassa bootsit/maiharit/semmoset saappaat, jotka on muotia nyt. Tykkään kyseisestä tyylistä, mutta nää mun ostamat popot oli vaan sellaset hätä-ostos-kengät, jotka satuin löytämään halvalla DinSkosta.

We've decided among our dance-group that we are going to wear black leather boots to Friday's show in Vatican. I didn't have a pair and I happened to find these for 24,50€ from DinSko. It's weird that I'm a size 12 and these are 10 and they fit! I like leather boots but these ones are really manly and they were kind of a emergency purchase because I don't want to be the only one without boots on the show. 







Haluisin ostaa vielä sellaset hienot naiselliset, pidempivartiset, ehkä soljellisen/ketjullisen/niitillisen version tämänlaisesta kengästä. Nää nyt näyttää jonku rekkamiehen saappailta, mutta hyvät löydöt silti. Mahduin 41 kokoon, oon ihan hämmentynyt. Mulle menee siis yleensä 43, siinä syy miksei mulla oo paljon korkokenkiä.. !

I'd want to buy the same type of shoes but a bit more feminine with a buckle, chains, staples and stuff. The size of my foot is the reason I don't have many pairs of high-heeled shoes. It's hard to find big sizes in Finland.

Mulla on ollut tänään ihan hullu päivä. Oon äärimmäisen väsynyt. Menin töistä suoraan salitreeneihin klo 16-17, sieltä säntäsin Pasilaan Eerikan tunnille klo 18-19, sen tunnin jälkeen kertailtiin vähän pienryhmätansseja Jaden kanssa (ei onneks kauaa) ja viimeiseksi oli Heikin tunti klo 20-21. Olin just klo 22 himassa että ehdin katsomaan BB:n :D Meinaan nukahtaa tähän koneen päälle koko ajan kun kirjottelen...

I've had a crazy day today. I'm so tired. I went to the gym straight from work from 4-5pm, then I rushed to Eerika's class 6-7pm, after that we went over some other choreos with Jade and last but not least I went to Heikki's class 8-9 pm. I was home just in time for BigBrother at 22:00 :D I'm about to pass out right now, while I'm typing...

Tuntuu et oon ollut ihan kuollut jo koko alkuviikon. Toivottavasti loppu menis paremmin. Tässä vähän kuvia viime päiviltä...

Feels like I've been exhausted all week. Let's hope the rest of the week get's better. Here's some pics from the last few days.

Maanantaina Vallilassa kun lähdin töistä, taivas näytti tältä. Tää eka kuva on muokkaamaton. 
The first one is unedited. 




Ihan kun pilvissä olis ketun silmät! :D

Otoksia ruoka-ohjelmasta mitä mun pitäis alkaa oikeesti noudattaa. Eihän mikään toimi jos tekee vaan puoliks..
My new food plan that I should really start obeying. Halfway just doesn't do it...

Mun pitäis syödä ihan sikana kaikkee..!






Tiistaina mua ei rehellisesti sanottuna kiinnostanut mikään.
Tässä silti vielä videoo mun ihanista alkeisoppilaista (don't get me wrong, mun jatko-ryhmäläisetkin on ihania). Lapset jaksaa aina olla niin pirteitä ja elämäniloisia, vaikka ne joskus väsyttää, kyllä ne antaa energiaakin =)

On Tuesday I wasn't in the mood for anything. 
Despite that, here's a video with my lovely beginners (don't get me wrong, my advanced group is lovely too). Children always seem to be cheerful and full of life, even though they sometimes wear you out, they give you energy too =)


Mitäs tykkäsitte kengistä? Muusta?
How did you like the shoes? Anything else?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuo sun soolotyttösi on niin lahjakas :) Kivat bootsit eikä mun mielestä yhtään miehekkään näköset päällä

Dashanti kirjoitti...

Kiitos, niin se on :)!