perjantai 4. marraskuuta 2011

Ballin' outta control !


Tässä vähän old schoolia... Muistan kun kuunneltiin tätä mutsin kaa autossa ku olin joku 9v :D Siitä tuli mieleen, että mulla ja mun vanhemmilla oli sama musiikkimaku ku mä olin junnu ja se oli kaikkien mun kavereiden mielestä outoa. Sillon kaverit sano että ne ei kestä kun niiden vanhemmat kuuntelee jotain Iskelmää kotona. Samalla mä popitan faijan kaa jotain Wu-Tang Clanii, TLC:tä, XZibitii ja Destiny's Childii koulumatkalla :D Onks teillä koskaan ollut sama musiikkimaku vanhempienne kanssa?

Chitty chitty bang bang! Some old school for ya'll.. I remeber listening to this in the car with mom when I was about 9 yrs :D Come to think of that, I remember me and my parents having the same taste of music when I was little and all of my friends thought it was weird because their parents listened to "old people music", while me and daddy driving to school listening to Wu-Tang Clan, TLC, Destiny's Child and XZibit. Have you ever had the same taste of music with your parents?

pallomasi
Palaan nyt vielä vähän tohon viikonloppuun. Eli meillä oli tosiaan riehakkaat Halloween partyt Circuksessa lauantaina ja olin aivan rikki sunnuntaina. Olin kuitenkin luvannut hakea Hannan Kantsusta sovittelemaan mekkoja kun se tarvitsi lainaan. Pari mekkoa se otti, katotaan kumman valitsee koulunsa vuosijuhlaan, toivottavasti pinkin, ku musta on niin tuttu ja turvallinen ;) Sen jälkeen käyttiin yhdessä darrapizzalla, jonka jälkeen lähdin hakemaan äitiä lentokentältä. En ehtinyt olla kotona juuri ollenkaan, kun lähdettiin sitten Johnnyn kanssa hakemaan mun äitipuolta (joka fiksais mulle sopparin siihen kämppään mistä puhuin) ja lähdettiin katsomaan mulle sitä kämppää. Se olis ollut mulle ihan passeli! Oma sisäänkäynti, uusittu kylppäri ja vielä iso, lattialämmitykselllä, tosi tilava, oisin saanut sen huoneen jaettua niin että näyttäis kaksiolta, mutta ainoa ongelma oli se että mulle tarjottiin tosi lyhyttä asumisaikaa (max. 3kk), koska se oli myynnissä. Sanoin että en voi lähteä sellaseen. Oletin että oisin muuttanu sinne vaikka 6kk tai vuodeks mut 3kk on niin lyhyt aika että saisin vaan mun kamat sinne ja joutuisin heti lähtemään. Tuli kyllä sellanen olo että haluisin alkaa etsimään vuokra-asuntoa ihan oikeesti, vaikka säästän samalla rahaa lainatilille, jotta sais joskus ostettua oman... Mitä te ootte mieltä; vuokralle vai omaan?

After a rough weekend I still went clubbin' on Sunday, because I hadn't been there since summer. I was dead tired at work on the next day. My Sunday was also full of other stuff like getting mom from the airport, driving around meeting friends and I also went to check out a fixed apartment for me. The place was great, I could've made it awesome, however the maximum time for me to live there would've been only 3 months, which is waaaay too little. It would've been good if I had like 6 months or a year to stay there. So I had to pass on that. I'm starting to think about this seriously, I should look for a proper apartment to rent and save money at the same time to be able to buy my own someday.. What do you think; which one is better, rental or own?

Kämpällä käynnin jälkeen mentiin Johnnyn kanssa käymään kotona ja se puhu mut ympäri että lähtisin sen kanssa käymään Tiikerissä. Vaikka mua väsytti aivan jumalattomasti, mä lähdin käymään pitkästä aikaa Tikrussa. Menin ihan autolla, koska olihan mulla seuraavana aamuna duunia. Tässä mun illan meikki ja look!




Sävyt: Kiko 16 Oro Melange, Seppälän euron vihreä luomiväri (kastettu pieneen määrään vettä, tuo metallisen sävyn) ja mun käyttämätön Nizzasta ostettu Sephoran vihreä rajauskynä (1€ myös).
En ehtinyt ottaa siitä kuvaa, mutta se on tällainen kynä, mutta tumman vihreänä.

My look and makeup for Tiger. The colors I used are Kiko 16 Oro Melange,
 Sephora's green eye-pencil from Nice (1€) and a green cheap eye shadow from Seppälä. 

Jumbo Pencil - Eye


Tiikerissä oli ihan kiva kävästä, mutta en mä kyllä mitään oo missanut kesän jälkeen. Eihän siellä nyt yhtä paljon porukkaa käy ku kaikilla on koulua ja töitä arkisin. Olin kotona joskus 2 aamulla niin oli vähän vaikee herätä töihin maanantaina. Noh, selvisin siitä päivästä nipin napin =)
Keskiviikkona jätin Heikin ja Eerikan tunnit kylmän viileesti välistä, koska a) mä en oo tyyliin koskaan pois ja tarttin vähän vapaata b) voitin Club Murulta liput sinne TOPOn korismatsiin avecin kanssa! Tottakai mä halusin mennä kattoo sen matsin ;) Otin Joannan mukaan, koitin piristää sen mieltä ku se on ollu vähän down lately, ni aattelin että mikäs sen parempaa ku viedä se kattomaan kuumia kolleja kisikselle :D Ei edes tiedetty ketä vastaan Torpan Pojilla oli peli, mutta päädyttiin kannustamaan vastustaja joukkuetta, Salon Vilpasta. Siel oli hottiksii wtf !!! Eturivissä oltiin, herkuteltiin omilla eväillä, kannustettiin poikia ja rakastuttiin mm. John Fieldsiin ja Junior Hairstoniin.

It was nice to go to Tiger since it had been a while, but I realized I hadn't missed anything. Not so many people go there anymore because everyone has to work or go to school on Monday. 
On Wednesday I missed Heikki's and Eerika's classes on purpose because a) I hardly ever miss practice and now I needed it b) I won tickets to TOPO's basketball game and ofcourse I wanted to see the match! ;) I took Joanna with me to cheer her up, because she's been a little down lately. We didn't even know which team to cheer for before we got there and noticed all the hot players in team Vilpas! Daemnnn.. Front line seats, some snacks with us and just adoring the men. Mostly John Fields and Junior Hairston. I mean come on! What is there better to do with a girlfriend!? :D








Bongasin uuden herkun kaupasta. Minä, joka rakastan
Oreo-keksejä ja suklaata ja nyt ne on kehitelly
jotain sen tyylistä yhdistettynä:
OMG I love Marabou Cookies&Cream!



Ostettiin jotain ihmejuomia myös kaupasta.
Toi eka oli hyvää mehumaista, mutta toi alempi
maistu pelkälle kylmälle hunajalle yhhh!

We bought some new chocolate,
which I fell in love with, and we tested some new drinks from the store. 
The red one was good but the Diet Green Tea tasted like cold honey yuk!




Tässä on muuten superkoukuttava kertsi.. xD


Have a nice weekend everyone, I'm goin' out!! ;)

Ei kommentteja: