keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Blogihaaste: me & my family

Teen nyt tälläsen pikku blogihaasteen. Nää pitäis varmaan tehdä aina päivä kerrallaan, mutta en jaksa tehdä mitään 30 postausta niin oon vähän yhdistänyt näitä... Enjoy! :)

So, I'm doing a blog challenge. I guess this should be done by posting one everyday, but I don't want to do 30 separate posts so I figured I'll put them together a bit... Enjoy! :)


Esittele itsesi. Introduce yourself.

Nimeni on Adasha Moore. Olen puoliksi Amerikkalainen ja puoliksi Suomalainen kakskymppinen naikkonen Helsingistä. Luonteeltani olen vähän vinksahtanut, ilmeisesti ihan hauska tyyppi, temperamenttinen, luotettava, suorapuheinen ja rehellinen, huolehtivainen, ihmisrakas ja päättäväinen lady.
Ilman ystäviä, en pärjäis tässä maailmassa. Ne on iso osa mun elämää ja iloisuutta!
Tanssi on mulle elämäntapa ja se kuuluu mun jokapäiväiseen elämään. Opetan hip hop tanssia ja harrastan sitä itse, myös kisaryhmissä. Tanssin parissa haluan ehdottomasti työskennellä myös tulevaisuudessa, ehkä jopa vähän laajemmalla skaalalla kuin nyt. Mun Youtube-kanava löytyy täältä.


Olen töissä tällä hetkellä TeliaSoneralla Yritysasiakastoimituksessa ja tykkään työstäni, vaikka joskus se onkin ihan syvältä. Vapaa aikanani käyn kuntosalilla, Mayor'sissä, josta on tullut mun lemppari punttis tähän mennessä :) Viikonloppusin vietän laatuaikaa ystävieni kanssa yleensä bailaamalla rankasti - and I love it<3!
Olen koulutukseltani yo-merkonomi, mutta haluaisin kouluttautua vielä muiden kiinnostuksen kohteiden aloille. Mun kiinnostuksen kohteet on yllä olevien lisäks maskeeraus/meikkaaminen, valokuvaus, hiusten laitto, ihana ruoka ja matkustelu.

My name is Adasha Moore. I'm half Amercan and half Finnish 20 yearold young lady from Helsinki. I am pretty much like this by nature: a little coockoo, funny at times, temperamental, trust worthy, straight forward, honest, caring, loving and determined.
My life wouldn't be anything without my friends! They're a big part of my life and happiness!
Dancing is my way of life and it's part of my everyday life. I teach hip hop dance and I compete in groups too. I would love to work among dance in the future, maybe in a bigger scale than nowadays. You can have a look at my Youtube channel here.
I'm working in a known phone operator company TeliaSonera in Customer Deliveries/Wireless Solutions and I like my job, even though it sucks at times. I spend my free time in Mayor's, which has become my favourite gym! During the weekends I'm spend quality time with my friends mostly partying like crazy - and I love it! <3
I have a Vocational Qualification in Business and Administration and I've graduated high school too. I completed a double degree. I'm really interested in make-up, photography, hair, good food and travelling in addition to all the above.


Minun perheeni. My family.

Daddy: Mun Daddy on paras. Se on tommonen 2 metrinen hujoppi, luonteeltaan suuuuuperchill/extremely laid back. Mut se on hyvä et joku meidän perheessä osaa ottaa iisisti! xD Mun faija lähti jenkeistä tänne pelaamaan korista joskus vuonna velli ja se tunnetaan Suomessakin aika hyvin. Sillä taitaa olla vieläkin Suomen mestaruus levypalloissa. Jep! Täältä ja täältä voi lukee lisää jos kiinnostaa.
Monet tulee aina sanoo mulle "hei mä näin sun faijan siellä ja siellä" - joo, se tekee paljon nuorisohommii nykyään ja opettaa junnuille korista :)

Dad: My Daddy's the best. He's about 2 meters tall and extremely laid back by nature. It's good that someone is in our family xD My Dad left the US and came here many many years ago to play basketball. He's pretty known here in FInland too. I think he still has the rebound record here. Yeap! You can read more about him here and here if you're interested.
Many people come to me and say "hey I saw your dad here and there" - it's because he does a lot of youth work and he teaches basketball for kids :)

 




Mamma: Äiti on tosi rento ja hauskakin, mut en kerro sitä sille ;) Se on joskus vähän nolo, joo, mut niin me kaikki ollaan joskus. Me ollaan aika samanlaisii äitin kanssa, sitten kun suututaan niin ois aihetta pysyy kaukana. Sit me myös stressataan asioista! Mamma on nykyään mun kaveri, vaikka oon aina ollut semmonen isin tyttö. Mun teini-ikä oli varmaan hirveintä aikaa mun ja sen väleille nyt kun mietin sitä aikaa, mutta äiti kyllä sanoo aina että se on päässyt aika helpolla meidän murkku-iästä. Äiti on kaunis nuorekas nainen!

Mom: My mom is chill and funny too, don't tell her I said so ;) Sometimes she's embarrassing, but aren't we all. We're very much alike with mom and when we get mad, it's just game over man. She's become my friend, eventhough I've always been a Daddy's girl. My puberty was probably the worst time for me and her now that I come to think of it, but she always says she got away easy when it comes to our puberty. My mom is beautiful youthful!



Keskellä äitin serkku Jenna

Marcel: on mun ihana pikkuveli! Se on kyl jo 17-vuotias, mua päätä pidempi ja ääni on möree ku milläkin. Että ei se kyllä enään mikään söpö ole :D Mut kyl mä sitä pompotan vieläkin :)! Pienenä me tapeltiin aika paljon, mutta nykyään ollaan kavereita. Oon ilonen, ettei Marcelist tullu mitään hirveetä räkänokkaa, sellast "no life, no education, just booze and cigarettes"-tyyppii.. Siit on tullu kunnollinen pojan tynkä ja sisko on ylpee, vaikka, ei sisko kyllä ihan sinisilmänen ole ;D Meidän YoungOne tekee musaa ja sen Youtube kanava löytyy täältä.

Marcel: is my lovely little brother! He's 17 though, taller than me and he has a voice lower than I dunno who.. The point is he's not cute anymore :D I still boss him around :)! We used to fight a lot when we were little, but I categorize us as friends nowadays. I'm happy that he didn't turnout to be a loser. He's become a pretty good kid and the sister is proud. Eventhough I know he doesn't tell me everything about his life, I'm not that starry-eyed ;D Our YoungOne makes music and his Youtube channel is found here.





Listen to this!


Haaste jatkuu myöhemmin...

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vähä coolii sun isi on wikipediassa:D:D
heei sun velihän on sika HYVÄ!!!
tyksin sun blogist paljon!:))

Dashanti kirjoitti...

jeeee älä :D! mut sanotaan näin että vähän vanhempi kansa, noh, keski-ikäset tietää mun daddyn nimeltä, jos on seurannut yhtään urheilua, nykynuorille se ei oo niin tuttu, sen takii noi tiedot on vähän "puutteelliset" :D

niiin on!! kyllä siitä tulee vielä jotain ;)

kiva, että tykkäät ja kiitos kommentistas :)!!

Tanja kirjoitti...

oi ihana postaus ! Teiän äiti on niin älyttömän kaunis ja nuorekkaan näköinen ! :)
Ja joooh samaistun muihin ihmisiin ja sanon että OLEN NÄHNY FAIJAS JOSSAI , ainaki tos myllykäs :D:D en sillo ees tienny et se oli sun iskäs mut arvasin sen heti ku taisit mennnä puhuu sille sillo ;D mut siitki o joku 3v.. :DD hahhaha oon nii stalkkari..

Dashanti kirjoitti...

Oooo ihanaa I have a stalker :D! <3 hahahaha. Jep kävin itte Myllyssä salilla vielä pari vuotta sitten, joten hyvin mahdollista ;D! Ja faija nyt on siel aina...