maanantai 7. marraskuuta 2011

Crazybailaus

Hoi! Mun viikonloppu oli taaaaaas hurja ja riehakas. Mulla on liian vähän kuvamateriaalia kuvailemaan teille miten hauskaa meillä oli, mutta teen parhaani ;)!

Ahoy! My weekend was off the hook once agaain and I had an awesome time. I don't have enough pictures and video footage to describe how much fun we had, but I'll try my best ;)!




Eräs tuli muuten sanomaan mulle eilen, että hän ei tajua miten jaksan aina kaks päivää putkeen ja ajattelin kertoa teille näin yleisestikin jos muitakin ihmetyttää sama juttu :) Eli, mullehan ei tule krapulaa. Mulle ei tuu pää kipeeks, mä en oksenna humalassa enkä seuraavana päivänä. Mun "darrat" on vaa sellasii että mua väsyttää ihan saatanasti ja on muuten vaan vähän heikko olo. Parannun ja virkenen siis aina iltaan mennessä ;) Tottakai jos mulla on treenit seuraavana päivänä, sydän tykyttää tavallista nopeemmin ja tuntuu hirveeltä, mutta muuten oon ihan fine. Oon hauskaa seuraa kännissä tai selvinpäin, enkä mä mun mielestä biletä liikaa. Mun mielestä nuoret saa ja niitten pitääki bailata tässä iässä niin paljon kun sielu sietää, koska sit vanhempana voi olla perheellinen käpysäkki kun on kyllästynyt kaikkeen muuhun =) Teen duunia asioiden eteen mitä haluan tehdä. Raadan aluks koko viikon töissä, treeneissä, omilla tanssitunneilla yms, sit ku viikonloppu tulee mä haluun nollata kunnolla, koska sitten jaksaa taas! Bailaaminen vie ainakin multa stressiä pois! What do you think?

Someone came to me yesterday and said he can't understand how am I able to party every weekend 2 days straight, so I figured I'll answer here too, incase someone else has been thinking about the same thing :) I don't get hungover.  I don't get a headache, I don't vomit when I'm drinking nor do I vomit the next day. So when I'm "hungover, I'm just really really tired and my body feels a bit exhausted, but I usually refresh and gain strength by the evening so I have the energy to go out again ;) Ofcourse if I have practice the next day, my heart beats faster but other wise I'm fine. I'm fun to be around when I'm drunk or sober and I don't think I party too much. I think young people should party now as much as we want to, because then when we're old you're going to have time to be with your family and do whatever =)
I workd hard for the entire week, I go to practice, teach dance etc,  so when the weekend comes,  I want to reset my head so that it can function again next week! Partying takes my stress away! What do you think?

Anyway, back to business... Perjantai oli hyvä päivä! Menin töistä suoraan salille pumppaa rautaa Charlesin kanssa ja MÄ TEIN UUDEN ENNÄTYKSEN JALKAPRÄSSISSÄ :) Oon viimeks prässänny kunnolla n. 2 vuotta sitten kun viimeks treenasin Charlesin kaa ja olin 10kg laihempi ja paremmassa kondiksessa muutenkin, silloin sain sen 375kg. Nyt me vaan alettiin tekee enkä edes huomannut että yhtäkkiä meillä olikin siinä 395kg ja sanoin C:lle että nyt tuli muuten uus enkka. Sitten oli pakko rikkoa se seuraava sata joten prässäin loppujen lopuks 410kg! Oli hyvä fiilis kun lähdin Mayor'siltä vielä muodostelmatreeneihin, jossa me tehtiin ihanaa sarjaa - oli hyvät treenit, molemmat siis :)!

Anyway, back to business... Friday was nice! I went to the gym straight from work to do legs with Charles and I GOT A NEW LEGPRESS REDORD :) Last time I legpressed properly was about 2 yrs ago, I was 10 kg lighter and in better condition and I pressed 375kgs. Now I did 410kgs and it didn't even feel so tough! I had a good feeling after that and dance practice was great too :)!


Treenien jälkeen häippäsin himaan, laittauduin ja lähdin treffaamaan Allua, Danskua, Auraa ja sen kavereita stadiin juhlistamaan Auran synttäreitä. Päädyttiin sellaseen paikkaan alottelemaan kuin, Havana Club, joka sijaitsee Vapianon vieressä keskustassa. Siellä soi ihana musiikki, tanssittiin tyttöjen kanssa lattareita, juteltiin, nautittiin margaritoja ja muita drinksuja ;)

I headed home to fresh up after dance and then I went to the center to see Aleksandra, Daniela, Aura and her friends because we were celebrating Aura's b-day. We ended up starting our night in a place called Havana Club. I had never been there before, but it was nice. We listened to good music, danced salsa, chatted and enjoyed margaritas and other drinks in good company ;)



Illan meikki ja outfit.
Toi mekko on ostettu Nykistä ja se on nyt vähän liian iso mulle.
Toi yläosa on valahtanut koko ajan alas ku oon tanssinu
eli varmaan koko Helsinki on nyt nähnyt mut topless :D

My makeup and outfit of the night.
The dress is from NY and it's a bit too big for me.
The top kept on falling off when I danced and I'm pretty sure
that everyonce in Helsinki has seen me topless now :D



En oo uskaltanut käyttää tätä mun Guess:in kelloa, koska pelkään
aina että rikon sen tai jotain kun lähden radalle.
Nyt kuitenkin laitoin sen käteen.


Haha :D Monet mun kaverit tietää että otan paljon kuvia,
enkä edes aina huomaa että otan niitä vaikka puhuisin puhelimessa :D


Cuba Libre


Aleksandra

Mango Daiquiri & Jallu


Nyt ei ollu meidän hammastikku-synttärisankarista kuvaa! Voi damn...

Tässä videopätkä siitä kun Dansku halus välttämättä tarjota mulle kaks drinkkiä, koska oon ottanu sen kaks kertaa Tivoliin Vip-jonosta sisään mun kanssa. Sanoin sille että juon ihan mitä vaan. Ens kerralla tiedän etten sano noin, koska se hullu tyttö toi mulle tequilaa! Eeeeeeveryone has a tequila story, but I'm not even going to tell mine.. Mut joo, pakkohan ne oli juoda kun toinen tarjos ja pakotti ... :D



Jatkettiin Havana Clubista Tivoliin ja crazybailattiin melkeen pilkkuun asti. Onneks Johnny soitti sopivasti, pyysin sen tulee hakee mut koska olin niin jurrissa ja mulla oli seuraavana aamuna aikanen herätys ja onneks se tuli mun kaa samaa matkaa kotiin. Must tuntuu et ekaa kertaa mun ystävät on oikeesti hävenny mua ku oon riehunu ja tanssinu wackingii Tivolissa topless muhahahaha :D Onneks en itse muista siitä oikeen mitään ... Lauantain laivareissusta ja sunnuntain tanssiskaboista myöhemmin juttua =))

After Havana Club we went to Tivoli and we partied like we owned the place :D Luckily Johnny called me and I asked him to come and get me because I was wasted and I had to wake up early the next morning. I think that for the first time, my friends were actually embarrased of me being so drunk and dancing wacking topless :D Thank God I can't remember even half of these things... To be continued with A visit to Estonia-post and something from yesterdays Le't Dance Cup =))

Ei kommentteja: