torstai 24. marraskuuta 2011

Kikkarapää

Mun valvominen vaan jatkuu ja jatkuu.. Maanantaina menin töiden jälkeen kattoo yhtä kämppää Lönnrotinkadulta ja sinne oli ihan sikana hakijoita. Törmäsin muutamaan tuttuunkin siellä. Tosi kiva kämppä, mutta vessassa ei ole suihkutilaa ja siinä on vaan käsisuihku - joo ei käy mulle, vaikka saisinkin... ! :D Pitäähän nyt omassa kämpässä pystyä asumaan. Laura oli mun seurana kattomassa sitä kämppää ja oli kiva ettei tarvinnut mennä sinne yksin. Noi on mun mielestä jotenkin kuumottavia tilanteita.
Asuntonäyttelyn jälkeen käveltiin keskustaan ja mentiin bussilla Latelle avaamaan mun letit.



Katottiin Salkkarit rauhassa (joo LOL), sitten alettiin availemaan mun matoja. Joskus ollaan ihan supernopeita avaamaan, meidän ennätys on joku 2 tuntii. Nyt meillä ei ollut sellasta turbo-moodia päällä ja kaikki eteni tosi hitaasti. Päästiin laittamaan suoristuspermanenttia mun päähän vasta noin. klo 1 yöllä. Eli päästiin nukkumaan vasta joskus 2 aamuyöstä. Oli taas kiva mennä töihin ihan rättiväsyneenä. Tässä vähän tästä prosessista kuvia...






Tiistaistakin tuli ihan sika pitkä päivä musiikkivideokuvausten takia, mutta kerron siitä teille myöhemmin lisää :)!

I've slept very little lately and I had to stay up on Monday too. We went to check out an apartment for me and after that we took a buss to Laura's and started opening my braids. Sometimes were really quick, but this time it took hours. I also had to relax my hair so we went to sleep around 2 am again. I'm so tired at the moment... ! Tuesday was a long day too because I wast at a musicvideo shoot, but I'll tell you more about that later :)!

Ei kommentteja: