tiistai 29. marraskuuta 2011

Ladyt Onnelassa

Heips,
Mun pitää saada ladattuu teille perjantain meikkivideo, mutta en oo ollut kotona tarpeeks ajoissa, että saisin sen nyt tänne, joten teen käänteisessä järjestyksessä postauksen viikonlopusta.
Lauantaina oltiin Zahran, Noran, Krisun ja Lauran kanssa päätetty, että mennään Helsingin Onnelaan.
Olin oikeestaan tosi innoissani siitä, että oltiin menossa "uuteen" paikkaan. Suomeks sanottuna sellaseen baariin mitä meidän porukka ei oo totaalisesti vielä raiskannu ja käyttänyt loppuun...

Hey everybody,
I was supposed to upload my Friday's makeup video for ya'll, but I haven't had time to download it so I'll tell you about my weekend in the reverse order. On Saturday we decided to go to Club Onnela with the girls and I was excited because we don't usually go there.

Mun illan look: tommonen 1950-luvun Hollywood hairstyle




Monet kaverit sanoo, että Tivoli on vähän menettänyt "touchinsa". Mun mielestä asia ei oo niin, vaan se on siitä että Onnelassa on ikäraja 18 kun taas Tivolissa nykyään 19 - eli Fredalta vähän niinkun puuttuu ne känniset teinit, jotka kuitenkin pitää huolen siitä, että tiedät varmasti olevasi baarissa :D Mä tykkään Tivolista vieläkin!

Many of my friends say that Tivoli, the club we usually go to, has lost it's touch, but I don't think so. I think it's because Onnela's age limit is a year lower than what it is in Tivoli. So all of the underaged and those who recently turned 18 are not there to fool around wasted, making sure you know where you at :D I still enjoy Tivoli, but it's refreshing to go somewhere else too!

Ton lauantain jälkeen tykkään kyllä nyt Onnelastakin. En oo ehkä aikasemmin siellä käydessäni ollut tarpeeks kännissä nauttiakseni olostani siellä. Nyt mä olin :D! Me aloteltiin Noran kämpällä, missä olin ensimmäistä kertaa - tosi kiva kämppä!




Oli sikkehauskaaaaa!!
Onneks meidän ei tarvinnut jonottaa Onnelaan, kiitos Elinan. Pitäis varmaan hankkii jotain vipin tynkää tonnekin, ettei tartte jonottaa seuraavallakaan kerralla xD


2 kommenttia:

Derya kirjoitti...

tää sun blogi on huippu :)!

♥ leave-world.blogspot.com

Dashanti kirjoitti...

aaaw thanks!! :) <3