tiistai 15. marraskuuta 2011

Out Of Order?

Okei. Lauantai alkoi kivasti, menin salitreeneihin joiden jälkeen menin kotiin ja nukuin päikkärit. Sit heräsin Peten puhelinsoittoon ja sovittiin pientä illanviettoa yhdessä, ne tulis Nipan kanssa hakee mut tunnin sisällä. Jee jee. No mä nousin ylös ja aloin laittautumaan.
Tein teille Makeup Tutorial videon mun Black and Gold meikistä, mutta jostain syystä se video vittuilee mulle ja mun koneelle niin en saa sitä ainakaan vielä tänne lisättyä. Jokatapauksessa, tässä illan look ja meikki:

Okay. Saturday started out nice. I went gymtarining which was followed buy a nap at home. Then I woke up when Pete called me and we agreed on meeting up and spending some time together in the evening. He and Nipa would come pick me up in an hour so I got up and freshend up. I made you guys a Makeup Tutorial of my Black and Gold look, but first of all it's in Finnish and second, I can't upload it on my computer for some reason. Anyway here is my look of the night:






Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin mulla ei ollut lauantaina enää mitään hinkua olla selvinpäin. Voi olla, että seura vaikutti asiaan, mutta siis aluks olin ihan kiltisti selvinpäin, mutta sitten ajattelin että miks pitäis olla selvinpäin jos tuntuu siltä että haluu bilettää :D Niimpä mä sitten join muutaman drinksun Nipalla ja Navetassa (länsän paikallisessa kuppilassa).

To be honest, I didn't feel like "taking it easy" at all this day! I wanted to dirnk and party, but not to be as wasted as I have been for the last few weekends. So I figured I'd have a couple of drinks in a local pub wiht my friends :D After that I was supposed meet Johnny in the center, but I ended up goin to Motellet alone and waiting for him.













<3

Lähdin Länkkäristä keskustaan näkemään Johnnya, mutta meidän kommunikointi oli väärinymmärrettyä ja jouduinkin menemään yksin Motelletiin...





Mitä veikkaatte: oonko oikeesti selvinpäin tossa videossa? I think I played it off well :D Kävin varmaan kolme kertaa "puskakusella" mun matkan aikana idästä keskustaan. Siis minä, joka ei todellakaan yleensä tee sellaista. Vieläpä yksin, fiksun näköstä varmaan kun huitelen jossain porttikongeissa ja pidän niistä tukea :D



Motelletissa meni ihan kivasti. Hengailin vaan Alin ja Hamzan kanssa, vaikka ne oliki töissä. Siihen mennessä ku Johnny pääs Motelletiin, siellä oli hirveet jonot ulkopuolella ni päätettiin mennä Tivoliin. Zahra ja Nooraki soitti meille just sopivasti että niitä masentaa: "Mul on hirvee masennus ja nii on Zuzullaki ni rakas mennääks Tivolii ja päästääks me sun kaa?" No joo tottakai! :D



Hamza

Habibi teki mulle hyvän Habibi-drinkin

AliBaBa


I spent time with Ali and Hamza. They were both working, but good company. Buy the time Johnny got himself to Motellet, there was a long cue outside so we decided to go to Tivoli, where we would meet up with Zahra and Noora.

Kelatkaa muuten, Zuzu ei oo ollu Tivolissa 5kk, ku se on ollu vaan töissä - ja mulla tulee vierotusoireet yhden päivän jälkeen.. Huhhuh! :D Oli kyllä hulvattoman hauska ilta jälleen kerran!


"You're the meatballs and I'm the beef" :P <3



Z hasn't been to Tivoli, our pretty much favourite club nowadays, for about 5 months because she's been working - and I feel like I missed something after just one day... :D! Anyway... We had a blast!


Outfit

Krishtinaa<3

Kuis teidän vkl?
How was your weekend?

Ei kommentteja: