maanantai 5. joulukuuta 2011

Blogihaaste part III: what's inside my handbag?

Mitäs käsilaukusta löytyy? What's inside my handbag?

Mun kaverit aina dissaa mua kun mulla on aina niin paljon tavaraa mukana. Zahrakin kysy multa viikonloppuna, että mitä mä kannan aina mukanani, joten tää haaste tuli hyvään saumaan :D Mulla on laukussa mukana kaikki tarpeellinen ja vähemmän tarpeellinen. Yleensä kun lähden jonnekin ja pakkaan laukkuni ajattelen "noh, ehkä se saattaa tarvita tota siihen ja toi toinen tota ni mä otan nääki nyt mukaan varmuuden vuoks".
Viikonloppusin saattaa löytyä laastareita, desinfiointiainetta, ylimääräisiä neuleita, huppareita, kaulahuiveja, lapasia, siteitä ja kaikkea mahdollista - no hei, jos joku tarvii! Mutta tässä tää perussisältö:

My friends constantly diss me about the fact that I carry "my life" around with me. I have so much stuff with me that my friends are always asking me why do I have to carry so much stuff and what do I have in there. I carry necessary and a little unnecessary things with me. Everytime I pack my bag I think things like this: "maybe she'll need this for that and he'll need this for that, I'll take these with me just incase". During the weekends my bag will also have bandaids, handwash, extra cardigans, extra hoodies, extra scarfs, extra pair of gloves etc. If someone needs em I got em! But here are the basic ingredients of my handbag:



Tästä alkaa katsaus kaaokseen...

Lompsa, joka on yleensä vaan täynnä kuitteja tai muita papereita.

Nyt kun ei oo lettejä pidän HerStylerin suoristusrautaa ja HairStoren mini-suoristusrautaa ja rikkinäistä hiusharjaa mukana. HerStylerin raudat on parhaimpia, mitä mulla on ollut. Mulla on ollut niitä jo 3 vuotta, eli 3 rautaa :D



Tälle kalsari/uimahattu-pussille nauretaan aina. Pidän siellä mun kameran USB-johtoa ja kameraa xD


Bussilippu ja jotain papereita....

Hehkeä kuva Ada 11v.

Vesipullo ja rillit. Mun pitäis käyttää silmälaseja muutenkin koko ajan, mutta oon viimeisen vuoden ajan ollut aika laiska käyttämään niitä.

Pelikortit. No JOS tulee tylsää!

Tuhat asiaa muistettavana ja ylöskirjotettuna vihkoihin ja pikkulappuihin.

Tämmönen muoipussi sisältää yleensä särkylääkkeitä. Mun kaverit tietää että mulla on niitä aina mukana jos joku tarvii, mutta nyt ne on loppu.

Kofeiinitabletit - my saviour!

Tiikerisalva tai kylmägeeli on aina mukana sitä varten, että jos mulla on lihakset niin jumissa edellisistä treeneistä etten pysty tekemään mitään seuraavissa, niin tää tökötti vähän lieventää sitä kipua :)




Avaimet. Saan aina huokauksia noista possuistakin :D Musta ne on niin söpöjä!

Guess Seductive hajuvesi. Tää kuuluu nykyään mun lemppareihin!


Johtoo, hiuspantaa, stenkkuu, muistitikkuu...

Paskapuhelin, joka ei toimi

Meikkipussi! Joka sisältää vähän kaikkee... 


Kynät

Huulipunat ja -kiillot

Eyelinerit

Meikkipohjat ja luomivärit

Kypros-palettia on näemmä vähäsen käytetty...

Kuten myös Sleekin Acidia.. Toi on kyl tippunu pari kertaa lattialle mm. Tivolissa, mutta ei siitä sen enempää!





Mulla on käsilaukun lisäksi myös treenikassi mukana, missä on yleensä treenivaatteet, vaihtovaatteet, yökamat jos en oo menos kotiin, sitten proteiinivalmisteet ja jotain random juttui.

I also have my training bag with me which inholds my training gear, night wear if I'm not going home, protein shakes and random stuff.

Ei kommentteja: