torstai 22. joulukuuta 2011

Dasha lähtee nyt Egyptiin!

Hellurei kaikille! Tulin vaan pikaisesti kertomaan että mä häippäsen Egyptiin tossa parin tunnin päästä ja ajattelin tulla laittamaan teille vähän viihdettä tänne ;D Äiti osti tän matkan joululahjaks just oikeeseen aikaan koska mä oon niin loman tarpeessa! Sain tietää todella lyhyellä varoitusajalla, mutta nyt olis tosiaan sinne lähtö! Krisu mua siellä kovasti odottelee auringonotto, kuntosali ja biletyskaveriks (etenkin kun ei päässyt mun synttäreille)! Onneks ehditään hullutella muutama päivä yhdessä sen kanssa! <3
Heippa viikoksi muruset!!

Hey everybody! I just came to quickly tell you guys I'll be hopping on a plane in a few hours and I'm going to Egypt! Mom bought me this trip as a X-mas present and she couldn't have made a better choice, because I need a vacation! Kristiina is waiting for me there to go tan with her, to the gym with her and party ofcourse (especially because she couldn't make it to my b-day)! Luckyly we have a few days together! <3
I'll be back in a week - ciao!! 


Anneli & Ritva, just for you ;)!
Ps. Laura's gonna kill me, but I'm gonna be in Hurghada! 


Ei kommentteja: