tiistai 20. joulukuuta 2011

Dashanti turns 20!

Tästä alkais nyt odotettu synttäripostaus (tämä on pitkä)! Eli tosiaan, mä täytin lauantaina 20 vuotta ja olin vuokrannut synttäreitäni varten Korjaamon parven. Teemana ja pukukoodina oli Hollywood. Annoin vieraille vapauden siitä että oliko uutta vai vanhaa Hollywoodia. Jotkut panosti, jotkut ei, toiset vähemmän, mutta ei se mitään, koska hauskaa meillä oli silti! Alotetaan mun asusta ja lookista..
Halusin käyttää tota mun New Yorkin Forever 21:sta ostettua "ylppärimekkoa" koska ei varmaan montaa tilaisuutta tule, missä voisin tuollaista mekkoa käyttää.
Yhdistelin mun mekon taakse tollaset ketjut, koska mun mielestä ne näytti kivalta.
Kaulakorun ostin Glitteristä, korvikset Turkista aikoinaan ja molemmat noista ovatkin tuhoutuneet tuon illan aikana.



Mun synttäripäivä alko ihanasti, sillä äiti toi mulle aamiaisen sänkyyn ja sain synttärilahjaks OMPELUKONEEN mitä oon nyt toivonut joululahjaksi! :) En malta odottaa, että pääsen tuunailemaan omia vaatteita ja kehittelemään uusia rytkyjä itelleni :)

Hey guys! So, this is the post that's been waited for: my 20th birthday party! I turned 20 on Saturday and I held my b-day party in a place called Korjaamo. The loft was really nice and the theme and dresscode I made declared was Hollowood. Old or new Hollywood, I didn't mind as long as it was close. Some of my guests made and effort, some didn't that much, but I didn't mind because we had a blast anyway! Let's start with my look and outfit.. So the dress I wore is from New York, from Forever 21 (one of my favourite store of all times) and I figured there isn't going to be so many chances for me to wear this kind of a dress in other parties. I bought a chain that I attached to my bra to the backside, because I thought it looked nice with the dress. The other jewlery I had was nice and new but they're history after that night.
My Saturday started off with breakfast in bed and with a present I had wished for: a sewing machine! I can't wait to start pimping out my old clothes and making new ones :)



Olin kuitenkin koko päivän ihan paniikissa ja jännittyneenä, koska aina kun järjestää jotain tällästä, haluu että kaikki menee putkeen. Äiti heitti mut Lauralle ja menin sinne laittautumaan. Mukavaahan on, että on joku kenen kanssa hermoilla, koska Laura aina panikoi mun kanssa. Tässä on mun b-day makeup!

I was really stressed out for the entire day, because when you organize a party or something like this, you want everything to go well. Mom drove me over to Laura's, it's always nice to be stressed out with someone than to panic a lone. Anyway, here's my b-day makeup!





Lookin kruunasi Punanaamiosta ostetut tekoripset, jotka olivat siis tarkoituksella megapitkät :)!
With false lashes (falsies) added. And yes, they are meant to be huge :)!




Vihdoin päästiin lähtemään! Meinas tulla kiire bussiin, eikä oltu ehditty edes alottelemaan. Bussissa sitten korkattiin ensimmäiset, kun tajuttiin että ollaan niin jännittyneitä ettei pystytty puhumaan mitään. Tässä vähän videoa siitä :D

Finally we got going and we hopped on the buss. We didn't have time to drink so we had a Breezer on the way there. We were so excited we couldn't even speak with each other..

Valitettavasti oltiin loppu illasta niin naamat ettei saatu Anneli & Ritva- videota tehtyä. Pahoittelen!

Päästiin vihdoin Korjaamolle ja napattiin Jade ja Soheila mukaan auttamaan meitä järjestelyissä. Ei kauaa mennyt kun meillä oli mun ja Larskin kauniisti väsätty Hollywood-kaari seinällä (missä ihmiset voi ottaa kauniita kuvia itsestään), koristeltuja sänkyjä, pöytiä ja tuoleja :D Kaikkee sitä saa aikaseks lahjanauhalla ja muulla sellaisella.

When we finally arrived to Korjaamo with Jade and Soheila helping us, we decorated the place with a little Hollywoody and X-massy theme :)




Isi ja Sarikin tuli pistäytymään


Pikkuhiljaa alko porukkaakin tulemaan :D


Soska ja nachot.. nam nam!

:D?

O.o?










Korjaamon parvi on mun mielestä paikkana kiva, mutta mua itseeni harmitti se, että sinne ei saanut viedä omia tarjoiluja ollenkaan, ei edes synttärikakkua (eikä sitä saanut sieltä tilattua)! Oltais joka tapauksessa ostettu juomia sen vuokra summan edestä. Asiakaspalvelukokemus oli melko huono ja voisin sanoa että jopa v-mäinen. Tuli vähän semmonen olo että työntekijöitä ärsyttää että me ollaan siellä, enemmänkin kuin se että kohtelisivat meitä asiakkaina. Jotain bändi porukkaa ravasi koko illan parvella sijaitsevalla backstagella ja ainakin häiritsivät mua, vaikka kävin mainitsemassa siitä työntekijälle. Mun mielestä jos on vuokrattu yksityistilaisuutta varten joku tila, niin sillon siellä ei ketään muita ole ja piste. Että sellasta palautetta Korjaamon väelle ;)!
Onneks tää ei kuitenkaan haitannut illan menoa ja fiilistä! Vaikka kaikki mun 60 kutsuttua kaveria eivät paikalle tulleetkaan, oli meitä silti mun mielestä tarpeeksi pitämään meininki kreisinä :D!

The loft we were in was really nice as a place but I think the customer service wasn't quite right and prices were very high. I guess they haven't heard about catering pricing... Oh well. Eventhough there were some disturbances we all had a really good time! Eventhough all of the 60 whom I invited, didn't show up, there was enough of us to keep the party mood crazy :D!





En muuten ymmärrä miten joku, joku Dina saa ensin juotuaan kokonaisen kannun margaritaa sitten rikottua sen kannun, kun lattialla on pehmeä kokolattiamatto.On se taitava xD!



Mammakin tuli kaverinsa kanssa käymään.



Joku alkaa olee jo aika tuiterissa xD

Mitä tapahtuu: Yritettiin ottaa kuvaa, mutta Dina ja Blanche veti mukkelis makkelis poseeratessaan .. :D
"When they put you down you've got to get back up"




Suu vaan käy, en tiedä mihin oon keskittynyt tätä kuvaa ottaessa, sorry Leyla!
Täl tytöllä on muuten hauska blogi, käykääs vilkasemassa!


My partner in crime, Melody. Hei, me oltiin katu-uskottavia!


Edelleen katu-uskottavia! xD





Hamza välttämättä halus paketoida mut ja ottaa kuvan just tässä...

"Emmä jaksa ottaa enempää kuvia" :D


Katan kengät<3














Me tanssimaakarit!






Sitten piti ottaa pari ryhmäkuvaa, jonka jälkeen oon lähtenyt aivan superhyvällä idealla kruunu päässä, loisteliaan näkösenä taksilla Tivoliin.

After taking a few group photos I had a really good idea to take the crown off the wall, put it on my head and make my way to Tivoli with a taxi.



A is still for Adasha! Thanks you guys! Love you! <3

OMG


"I'm sexy and I know it..." Not. Hahahah!

Tuomas oli laittanut meille kyllä parhaan pöydän! Ihan tanssilattian vieressä, portaiden yläpuolella oleva pöytä :) Kiitos Tuomakselle, Tivolille ja tietenkin Tommille, joka on onnistuneesti tehnyt meille maukkaita drinkkejä, kannuja ja juottanut jengin totaalisesti humalaan :)!

I had been given (in my opinion) the best table in Tivoli! It was right next to the dancefloor, above the stairs. Thanks to Tivoli and ofcourse Tommi for making delicious drinks and getting us drunk as always! :)

Ostin alkuun jallubattery kannuja ja yhen jonkun sour-apple-sprite-kannun. Nam nam!


Tivoli on ollut melkein tyhjillään kun me ollaan menty sinne, koska mun kanssa pääs koko porukka ilmaseks sisään ennen klo 12. Eihän sillon vielä baarissa olekaan ketään. Arvaatko kiinnostiko meidän porukkaa? Ei :D Mehän vallotettiin tanssilattia samantien! :D Paitsi että mä suostuin tanssimaan ainoastaan portaiden yläpäässä, missä kaikki näkee mut kruunu päässä ja härdellit kaulassa xD Oh dear...

The dancefloor was almost empty when we went there. We went in before midnight because I got everyone in for free before 12, so ofcourse no one goes to the bar at that time. But did we care? No we didn't :D We took over the dancefloor right away! 





Kuvathan otettiin alkuillasta enkä muista Tivolista hirveesti mitään muuta kun että oon reivannu huolella ja jossain vaiheessa ollut niin kännissä etten oo pystyssä pysynyt. Istuin jossain vaiheessa vessassa varmaan joku puol tuntia ja vaan nojailin seinään ja tajusin kuinka kännissä oon :D 

The pictures were taken pretty early in the evening so I can't remember much from Tivoli. I just remember having a blast dancing and being a blast in a glass :D I remember sitting in the bathroom at some point for probably a half an hour leaning on walls and just not being able to get up :D

Pilkkuun asti oltiin ja sitten me lähdettiin porukalla jatkoille mäkkärin kautta Alppilaan. Mä en pystynyt mäkkärissä edes syömään mitään kun olin vaan niin jurrissa :D Alppilassa oli kivaa ja valvotin itseäni tahalteen, tiesin että mun piti seuraavana aamuna herätä aikaisin, mutta kuten Dasi sanoi, mä täytän 20 vaan kerran ja esityksiä mulla on joku tuhat :D!
Jossain vaiheessa joillekin tuli vähän kränää keskenään, joten päätettiin Lauran kanssa lampsia Jakikseen. Päästiin tosi halvalla taksikyydillä sopimushintaan, meidän Latexi tais tehdä naiskuskiin vaikutuksen ;D! Miks muuten naiskuskeja on niin harvassa?
No joo.. Sunnuntaina heräsin parin tunnin unien jälkeen v*tun kännissä, pakkasin kamat ja lähdin himan kautta Gloriaan tanssiesitykseen (huomatkaa aikaisempi postaus!).
"Darra" tuli sopivasti just ku pääsin sinne, mutta monet sano että näytin ihmeen freeshiltä, vaikka ääni oli jäänyt Tivoliin enkä ollut nukkunut juuri yhtään. Musta tuntuu ettei mun kroppa vaan ollut ehtinyt reagoida ja se meni shokkitilaan vasta kun pääsin kotiin illalla ja nukahdin klo 20:30 :D

After Tivoli we went after partying with a group of friends to Alppila and I made my self stay up for a few hours even though I knew I had to wake up early for a dance performance next day (check my earlier post). But like my friend said, I turn 20 just once and danceshows come and go. I woke up drunk and tired ofcourse, but I think the show went well. I passed out 8:30pm when my body finally realized it has to crash :D I had an awesome B-day once again! :D<3

Oli kyllä aivan mahtavat synttärit jälleen kerran!<3 Ei voi muuta sanoa xD!

3 kommenttia:

Jade kirjoitti...

thank god must ei ollu mitää kuvii.... :D

Dashanti kirjoitti...

oh no, tajusin just ettei sust oo ! damn it :D!

Just me kirjoitti...

Haha ;D Kivat kuvat oli, ja ihanat synttärit!