keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Firman pikkujoulut + Johnny's b-day = Total Disaster

Hellureeeeei!
Mulla oli elämäni hulluin perjantai pitkään aikaan. Arvasin heti, että tänään menee överiks, kun tulin väsyneenä töihin, nukahdin bussiin mennessäni muodostelmatreeneihin ja tuskailin siellä ollessani, että mitäköhän tästä illasta nyt oikein tulee. Hurjahan siitä tuli. Yritin vajaassa tunnissa laittautua treenien jälkeen ja kiiruhdin bussipysäkille, jossa sitten olikin 20 minuuttia odottelua seuraavaan bussiin. Eihän mulla ollut aikaa jäädä odottelemaan, joten lähdin seikkailemaan Koskelassa ja lopulta löysin toisen bussipysäkin. Juoksentelin 3 ison kassin kanssa, korot jaloissa, keskellä autotietä (en ehtinyt jalkakäytävälle ylittäessäni tietä), koska näin että vähän kauempaa oli bussi tulossa. Kuski naurahteli mulle kun astuin sisään ja naureskelin itsekin häntä tervehtiessä. Olin varmaan ollut huvittava näky...
Tässä mun illan look ja outfit:

Hey errbody!
I had the craziest Friday in a long time. I knew that I'd go overboard already when I came to work, tired like a mofo. I fell asleep in the buss on my way to practice and while I was there, I was thinking how this night was going to turn out. Well, crazy it was.
I freshened up in an hour and rushed to the busstop. I would've had to wait for the buss for 20minutes so I decided to find another stop. So I wondered around Koskela with 3 bags, heels on and with a little bit of panic because I was already late. Then I found it and I saw the buss coming from a bit futher away. I must have looked amusing.. Here's my outfit of the night and my look:




Legginsit: H&M
Mekko: Gina Tricot
Nahkatakki: KappAhl
Kengät: Viro




Kun vihdoinkin pääsin Circuksen eteen, missä pikkujoulut vietettiin, sain huokaista, että olen vihdoin perillä. Heti sisään päästyäni etsin työkaverini ja suuntasin Indin tiskille, tietäen että hän oli töissä. Aloitin sitten muutamalla jekkushotilla, 2:lla jallubatterylla, ja yhdellä kirpsakalla drinkillä iltani ja siitä se sitten lähti.
Olen etsiskellyt Antin kanssa drinkkilippuja lattialta ja jopa löytänyt pari, pussaillut Joonaksen kanssa (kuvista päätellen), ollut muutenkin todella kovaääninen, tanssinut Leningrad Cowboysien tahtiin kuin viimeistä päivää (kiharoista hiuksista ja levinneistä meikeistä päätellen) ja seikkaillut muutenkin ympäri ämpäri. Miian kanssa ei tällä kertaa painittu, mutta se availi mun mekon vetskaria pari kertaa, eli oon ollut siellä tissit tiskillä - great! Tästähän on alkanut tulla tapa. Ai kauheata..

When I finally arrived to Club Circus, where our company's Christmas party was held, I was relieved because I was finally there. I looked for my colleagues and went to the counter where Indi was working. I started with a few jägermaister shots,  2 cognac and battery drinks and one sour apple drink... here we go again.
Afterwords I had been looking around for drink coupongs from the floor with a friends of mine and I had found 2, I made out with my other friend, I was loud as usual, I danced to Leningrad Cowboys (a band I've never even heard of before) and generally I was all over the place.




Alkuperäisen aikataulun mukaan mun piti lähteä treffaamaan Johnnnya puolen yön aikaan. En kuitenkaan ollut kuullut, että puhelimeni oli soinut 7 kertaa, pari viestiäkin oli tullut ja kello oli jo 01:40 kun kassialma lähti hoipertelemaan yksinään Fredan Tivoliin. Mulla kesti 20 minuuttia kävellä Circuksesta sinne, koska oli ihan oikeesti vaikeuksia kävellä suoraan :D!
Johnny ja muut, jotka olivat vasta aloitelleet, järkyttyivät mun kovin humalaisesta tilasta, mutta mulla nyt oli kova buugi päällä niin ei voinut lopettaa.

According to our original plan I was supposed to meet Johnny around midnight, because it was his birthday. However, I had'nt heard that my phone had ringed 7 times and it was 1:40 am when I took my things and headed towards Tivoli. It took me a while to get there because I had problems walking straight! :D
We didn't stay long in Tivoli, because Johnny wanted to go to DTM. Don't Tell Mama is a very known gay club in Finland and there was an annual party called Danceteria that night. It was a great party with good house and electro music. I was so drunk I couldn't stay on my feet so I had to sit down and party on the sofa, but it was fine by me :D!


hahahahha miten voi joku näyttää noin turpaan saanelta! eikä tää oo edes illan pahin xD

Oltiin Tivolissa muistaakseni tosi vähän aikaa ja lähdettiin siitä DTM:ään Danceteriaan. Mä en ollut kuullutkaan noista pippaloista ennen, mutta kuulemma ne on vaan kerran vuodessa? Ja nyt viimeistä kertaa Denkussa, koska sehän muuttaa Iso Robalta Manskulle joskus lähiaikoina. Sisäänpääsymaksu oli 12€! Toi summa vähän riipas mun kurkkua, mutta tottakai me nyt Johnnyn synttäreiden kunniaks sinne mentiin :) Ja olihan siellä sen arvoinen meininki! Mä yritin tanssia, mutta en enää pysynyt pystyssä! Otin jostain pöydästä tukea, mutta se alko näyttämään niin vaaralliselta että mua kehotettiin istumaan alas. Mähän jatkoin reivaamista siine sohvalla sitte, joka oli kuitenkin ihan tanssilattian edustalla :D








xDDDDDDDDDDDD! hahahahah








Oltiin DTM:ssä pilkuun asti, enkä muista oikeen miten sieltä lähdettiin, mutta käytiin ilmeisesti hakemassa pizzat Kampin pippurista eikä enää kehdata mennä sinne uudestaan, koska ollaan sikailtu huolella. Taksijonon kautta mentiin Johnnyn, Claudian ja Zuzun kaa kaikki Johnnylle ja nukuttiin nelistään, tyyliin päällekkäin, samassa sängyssä :D Oli ihan sairaan hauska ilta, naurettiin ja räkätettiin kaikelle aikaisemmin tapahtuneelle! Seuraavana aamuna ei.. :) Musta on niin hirveetä videomateriaalia että meinas tulla tippa linssiin kun mulle näytettiin ne... !

We were there until the end and after that we went to get pizza. After that Johnny, Claudia, Zahra and I took a taxi to Johnny's place and we all slept in the same bed. We hardly fitted but we had fun. We just kept laughing at everything that had happened earlier that night. We had a blast :D! My dear friends also showed me some videofootage of me the next day and I almost cried out of embarrassment.




Mun pitäis alkaa ostelemaan kaiken maailman koristeita mun synttäreille ja joululahjoja ystäville. Pitäis raivata jostain aikaa..
Onkos teillä pikkujouluja tulossa? Meinaatteko ostaa joululahjoja?

I should start getting some decorations and x-mas presents for my friends. Do you have any x-mas parties coming up? Are you going to buy gifts?

2 kommenttia:

Jade kirjoitti...

ahhhahah en kestä sua! :DD <3

Dashanti kirjoitti...

:DDDDD <3