torstai 8. joulukuuta 2011

Leylan pikkujoulut

Koska perjantaina ei muka mennyt tarpeeks lujaa, pitihän sitä lauantainakin lähteä radalle ;) Leyla oli kutsunu mut sen pikkujouluihin sen luokse ja tottakai mä halusin mennä! Leyla on enemmänkin mun tuttu ja must on kiva tutustuu uusiin ihmisiin/paremmin :) Siellä oli myös jotain mun muita vanhoja tuttuja joiden kanssa tuli nyt taas juteltua vähän enemmän. Oli erikoista olla ihan erilaisessa porukassa kun yleensä, mutta mulla oli ainakin mukavaa :)!

As if Friday wasn't wild enough, I still had to go out on Saturday too. Leyla invited me to her x-mas party and ofcourse I wanted to go! She's more of a well-known acquaintance to me so I was flattered that she invited me and I wanted to get to know new people so I went there :) It was nice to hang out in a totally different group of people for a change :)!



Menin itseasiassa Dinan ja Pinjan kanssa samaa matkaa vähän aikaa metrolla, kun tytöt oli menossa keskustaan, eikä olla nähty vähään aikaan. Tässä mun outfit ja look of the night (Dina on ollut kuvaajana, huomaa ettei pokka oikein pitänyt):

I actually took the same metro with Dina & Pinja, because we haven't seen each other for a while and they were heading towards the center. Here's my look and outfit of the night:










Leylalla pelattiin Party Aliasta ja se on niin hauskaa! Pitäis pelailla tollasii lautapelejä useemminkin :D Joissain olin ihan pro ja joissain tyhmä ku saapas. Alkomahooli ehkä vähän vaikutti asiaan taas. Mun tekemät boolit oli aika hyviä, vaikka itse sanonkin :D En kyllä enää muista mitä kaikkea siihen tuli, koska ei ollut mun ostamia pulloja ;)

We played a word game called Party Alias and it was so much fun! We should play boardgames like that more often :D I was a pro in guessing and explaining some of the words, but some of them made me feel I was as dumb as a boot. Alcohol might've had something to do with it.
I made 2 good bowls of punch and they tasted pretty good :D We had a good time!



Leylalta tuli ehkä paras vastaus meidän jännittävässä sanaselityspelissä:
Kysymys: "Tää on se prinsessa, jolta tippuu lasikenkä jalasta..."
Leyla vastaa: "TUKHOLMA!!!!! eiku..."
Oisko ollut tuhkimo ;)

Tässä tää meidän bimbo









Ei kommentteja: