tiistai 17. tammikuuta 2012

Dina 18v + my new baby!

Noniin noniin! Perjantaina muodostelmatreenien jälkeen menin Nooran kanssa samaa matkaa Satumaahan juhlistamaan Dinan täysi-ikäisyyttä. Voi pojat on tätä odotettu :D Muistan vielä kun likka oli 14 ja tuntui ettei sitä päivää koskaan tuu, jolloin se täyttäis 18. Kyllä hiljaa hyvä tulee!! ;) Anyway, tässä mun illan silmämeikki:

Alrighty! After dance practice with Way Underground, Nora and I went to Dina's 18th birthday to a karaoke bar in the center to celebrate her D's birthday. Oh boy, has this moment been waited for or what :D I still remember her being 14 and saying that 4 years feels so far away. Patience is a virtue !! ;) Anyway, here's my makeup of the night:



Satumaa on sopivasti Kampin alkon vieressä sijaitseva Karaokebaari, jonne siis mentiin alottelemaan iltaa. Kaikki muut olikin jo paikan päällä kun minä ja Noora päästiin sinne. Mulla oli meininki katossa vaikka en ollut juomassa ja lauleskelin kaikkien messissä ihan täysii :D

The karaoke bar was called Satumaa and I had never been there before. I liked the place and I could go again. It's basically a typical finnish bar. Finns love karaoke when they're drunk! 
Everyone else was there when Nora and I got ourselves to the place, we were a bit late because of practice ofcourse. I had a good feeling even though I wasn't drinking. I sung along with no shame ;D

B-day girl. Muiskis!






Paikkana Satumaa oli mun mielestä aika viihdyttävä. Sinne vois mennä joskus uudestaankin.


Sisko ja veli laulaa yhdessä - aaw, so cute :D! 


Puolenyön aikaan Satumaa oli jo ihan täynnä väkeä ja meidän oli aika lähteä Tivoliin. Aki toivotti meidät tervetulleeksi as always ja sit eikun sisään vaan. En ehtinyt ottaa asukuvaa aikaisemmin, joten illan outfit tulee tässä vaiheessa:

Around midnight Satumaa was getting pretty crowded and it was time for us to leave. We went to Tivoli ofcourse. I didn't have a chance to take an outfit photo before this so here's my outfit:



Rynnättiin heti Tommin tiskille ja mä ostin Dinalle kannun Perse-Seksiä synttärilahjaks ja vähän jallushotteja sun muuta, heti näin alkajaisiks. 

We dashed to Tommi immediately and I bought Dina a jug of Tommi's special drink for her b-day, including a few shots etc to begin with. 




Parteeey!






Edit: Mulla oli tässä kunnon selitykset teille miten meidän ilta meni, mutta joku vitun BLOGGER on poistanut tän julkaisun kokonaan ja jouduin nyt tekee kaiken uudestaan??? :// Oon niin vihanen arhgghghghhgrihgri3gh28934yhg924hg924... Like don't mess with my f*ckin blog!!!!!!! 
Tämä ehkä liittyy myös mun uuteen ihanaan puhelimeen joka ei ehkä oo niin ihana sittenkään, koska oon ollut bloggerissa senkin kautta ja tein jonkun uuden gmail-tilin joka varmaan sekotti koko paskan. Argh ja anteeks!

Edit: I had quite of a long paragraph here before about how our night went, but BLOGGER f*cked me up and deleted my post for some reason and now I had to write this all over again??? :// I'm so mad :@ If there's something that pisses me off it's these kinds of things - like just don't mess with my blog... ! 
This might also be related to my new lovely phone, that might not be so lovely after all, because I was using blogger from it yesterday and I had to make a new gmail-account or whatever. So I think that may have messed the whole thing up too. Argh, sorry!

Ilta meni tosi nopeesti enkä edes huomannut kellon olevan melkein "pilkku". Mä olisin voinut tanssia, vaikka tunnin vielä lisää. Jokatapauksessa mentiin kolmestaan, minä, Dina ja Pinja, Dinalle yöks ja meillä oli siellä kunnon siskonpeti. Kävipä sopivasti kun tässä on ollut pientä unikaverin kaipuuta; nukuttiin siis kaikki kiinni toisissamme.

The night was over really fast and I didn't even realize when it was time to go home from the club. I could've kept on dancing. Anyway, Dina, Pinja and I spent a night at Dina's place. We got cozy and passed out. The next day we woke up, ordered some pizza and watched Disney's The Princess and the Frog. It was a lovely movie, like Disney's always are<3




Pussihukat for life??


Seuraavana aamuna herättiin, tilattiin pizzaa ja katottiin Disneyn Prinsessa ja sammakko-leffa. Se oli ihana enkä ollut aikaisemmin sitä nähnyt<3

Cheesy... 




Kun menin kotiin, mun huoneen pöydällä odotti se mun uus ihanuus, joka mun on pitänyt hankkia jo jonkun aikaa. Olin maanantaina Nikon kanssa Wanhalla kahvilla ja se vähän opetti mua käyttää tota, ei kyllä ilmeisesti tarpeeks jos oon saanut kaikki mun käyttäjätilit ihan sekasin... :D Tässä myös Samsungin hyödyllisiä käyttöohjeita ... 

When I went home, my new baby was waiting for me on my table. I've been meaning to get this for quite a while and now I finally have it. I had coffee with Niko on Monday and he gave me a little lesson how to use the phone. I guess I didn't learn enough since I messed everything up... :D 











Sain haettua vihdoinkin mun synttärilahjaksi saadun mustan mekon sieltä minne sen jätin :)



Mitäs ootte mieltä uudesta puhelimesta?
Tilasin muuten 6 kuoret eBaystä. Niitä odotellessa ;)
What do you think of my new phone?
Btw I ordered 6 Samsung Galaxy Covers from eBay :)

Ei kommentteja: