torstai 12. tammikuuta 2012

Junnun läksiäiset

Viime viikonloppu oli ihana. Syystä että: torstain ja perjantain mä olin vaan kotona, siivosin mun huoneen kunnolla ja sain mun ompelukoneelle hyvän paikan. Jos totta puhuttaan niin alotin kaava-puuhatkin jo, mutta en aio näyttää teille mitään materiaalia mun ompeluista VIELÄ ennen kun näyttäis siltä että niistä tulee jotain ja sitten kun oon tutkinut mun ompelukonetta tarpeeks, koska en ees varmaan osaa käyttää sitä vielä (oon käyttänyt viimeks ompelukonetta ala-asteella haha). Eli toistaseks oon käsitellyt vaan kankaita nyt. Perjantai oli ihana ylimääräinen vapaa päivä töistä loppiaisen kunniaks ja onneks oli rennot muodostelma treenit illalla. Olis ollut hirveetä jos olis ollut hirveet rääkki-treenit lomailun jälkeen, etenkin kun olin siellä Egyptissä eikä tullut hirveesti kuntoiltua sinä aikana!

Last weekend was lovely. That's because I stayed home Thursday & Friday and just cleaned my room from top to bottom. I also started doing some handicrafts but I'm not going to show anything about that unless I'm sure it's going to turn out to be something atleast! I also need to get to know my sewing machine a bit better first. The last time I sewed was probably in primary school.  So for now I've only touched the fabrics.. 
Friday was a nice extra free day from work and we had an easygoing dance practice in the evening. It would've been a nightmare if we would have had tough practice after the X-mas break and after eating in Egypt for a week!

Lauantaina menin salitreenien jälkeen kotiin laittautumaan iltaa varten. Junnu piti läksiäiset, koska se lähti maanantaina armeijaan. Tässä mun look, silmämeikki ja outfit:

On Saturday I went gymtraining and after that I went back home to freshen up  for Albert's farewell party. He left on Monday to complete 6 months of military service in the army. Here's my look, makeup and outfit of the night:







Kun olin valmis lähdin Senjan kanssa samaa matkaa Junnulle. Se hyppäs mun kanssa samaan metroon, jäätiin itiksessä pois ja mentiin bussilla kohti viikinmäkeä. Siellä oli porukka jo hyvässä maistissa kun mentiin Senjan kanssa, yllättäen, vähän myöhässä. Junnu oli (tai sen äiti oli) tehnyt meille ihanaa afrikkalaista ruokaa: kanaa &riisii ja sellasta IHANAN tulista kastiketta. Boolia oli myös tarjolla, mikä jäi mun osalta koskemattomaks ja jälkkäriks oli itsetehtyjä munkkeja! En ehkä tiedä mitään parempaa <3 Alkuillasta pojat pelaili FIFAa ja me tytöt jubailtiin ja tanssittiin olkkarissa. Ja tottakai syötiin :D Jossain vaiheessa pojat liitty seuraan ja siellä me vaan jorattiin musat täysillä eikä välitetty naapureista pätkän vertaa sinä iltana :D Oli just hauskaa! Beyoncé soi ja kaikki oli hyvällä fiiliksellä :)

When I was ready, I hopped into the same subway with Senja and we went to Albert's place together. We were a little late ofcourse and everybody else was already tipsy. Albert (also known as Junior) had fixed us some African food and boy was that rice good with a perfecty hot hot sauce! Punch was also served but I wasn't drinking that day. Homemade donuts were served for dessert! They were awesome <3 
We had a good time at Jr's place, we listened to good music and we listened to it loud without a doubt the neighbors would hear it, but we didn't care about that :)! We danced in the living room, ate and had a great time!











Jr. 



Jossain vaiheessa oli aika lähteä baariin ja me lähdettiin hirveellä sählingillä! Oli kiire juosta bussiin ja kaikki etsii kenkiään ja takkejaan tuli perseen alla samaan aikaan. Perus. Noh, Allu ja jotkut muut lähti edeltä pysäkille ja jotkut meni autolla. Minä, Séré, Yassin ja Junnu lähdettiin vikana ja meillä oli varmaan 3 minuuttia aikaa ehtiä siihen bussiin. Normaalisti toi ei haittais, pitäis vaan juosta. Nyt oli kuitenkin pieni ongelma 1) lumi 2) superliukkaat kengänpohjat 3) SUPERJYRKKÄ ALAMÄKI. Alettiin juoksee Sérén kanssa mäkee alas edeltä ja mä huusin monta kertaa et mä pysty ja antaa sen bussin mennä, koska mä olin oikeesti kaatumassa spagaattiin joka toisella askeleella!! Sit Junnu nappaa mut käsikynkkään ja sanoo "let's go, if you fall we fall together" hahahah :D! Sit se lähti juoksee ja mä liun sen perässä kun joku amatööri surffaaja!! Se oli niin pelottavaa koska se mäki oli niin jyrkkä ja pitkä! Meinasin kuolla oikeesti :D Mut arvatkaas mitä? Me kerettiin siihen bussiin!

At some point we had to leave and make our way to the bar. This time we were going to Onnela. The bus was leaving shortly and everybody was looking for their shoes and coats at the same time. What a chaos. Some of our friends went ahead to the bus stop and some went by car. Me, Séré, Yassin and Jr. were the last ones to leave the house and we had about 3 minutes to catch the buss. It would've been easy to just run, but first of all there was so much snow,  I had slippery boots on and there was a really STEEP downhill to the bus stop. We started running but I kept yelling that I can't because I was about to fall into splits on every other step, no lies! The Jr. comes and takes my hand and says "let's go, if you fall we fall together" lol! :D The he started running and I glided all the way down the hill like an amateur surfer with no balance. I was so scared :D! But guess what? We made it to the bus!

Loppujen lopuksi päästiin hyvin Helsingin Onnelaan, missä Junnulle oltiin varattu pöytä valmiiksi. Olin Onnelassa melkein loppuun asti vaikka loppujen lopuks siellä oli vaan meidän porukan jätkät jäljellä. Mutta mua ei haitannut, koska meillä oli hauskaa. Joskus 3 aikaan alkoi sitten meno vähän hiipumaan, joten toivotin Junnulle onnea inttiin ja lähdin bussilla kotiin :)

Finally we made it to to club, where Junior had a table reserved for him. I was in Onnela almost until the end, even though all the girls kinda went home early so it was just the guys left. But I didn't mind, because we had fun. I wished Albert good luck in the army and went home around 3 am :) Nice farewell party! 



Ei kommentteja: