tiistai 10. tammikuuta 2012

New Year's Eve 2012

Noniin kamelit ja biisonit kerron teille vähän miten uuden vuoden aatto meni.. Eli, tultiin Helsingin satamaan lauantaina 31.12.2011 klo 16:30 ja olin ihan dead tired, koska olin nukkunut melkein koko takastulomatkan Virosta. Kun vihdoin pääsin täydestä bussista ulos rautatientorille, hyppäsin jakomäkeen menevään bussiin ja menin suoraan Lauralle, kuten olin luvannut. Törmäsin Samppaan pysäkillä ja mentiin samaa matkaa.

Alright you little bees I'll tell you about my New Year's Eve. So we arrived at Helsinki harbour on Saturday 31st December at 4:30 pm and I was dead tired because of the trip. When I finally got out of a full bus on the Railwaystation, I went straight to Jakomäki to Laura's place, as I had promised. I ran into Sam and we went with the same bus.

Olin niin väsynyt kun päästiin Lauralle ja mulla kesti niin kauan ennen kun sain raahattua itseni edes suihkuun saati laittautumisvaiheeseen. Samppakin oli just tullut edellisenä yönä Gambiasta, sekin melkein veteli hirsiä sängyllä. Ei tuntunut yhtään uudelta vuodelta, mutta mua ei se jotenkin haitannut. Siinä me odoteltiin, että Kata ja Keke tulee, katottiin jotain väsynyttä Petri Nygärdia Voicelta ja aloteltiin pikkuhiljaa iltaa.

I was so tired when we got to Laura's and it took me a very long time to gather myself, get into a shower even and then start putting my makeup on. Sam had just came from Gambia the previous night and was also very tired. It didn't feel like New Year's Eve because we were just chilling out, but it was alright. We waited for Kata & Kevin to come over so we could get the party started.




Toi on niin järkky et huhhuh...

Jossain vaiheessa sain tän pärstäkertoimen kuntoon ja pääsin tekee itellenikin drinkkejä. Ostin Virosta Passoaa ja Sweppes Ruschiania (se on hyvä blandis) ja sekottelin niitä keskenään. Olin saanut myös mun duunikavereilta Salmari-pullon synttärilahjaks joten korkattiin sekin sitten uuden vuoden kunniaks ja kiskastiin alas aika tiukkaa tahtia. Tässä mun UV-look ja outfit:

At some point I got my makeup on and started making drinks for myself. I bought a bottle of Passoa and Sweppes Ruschian and mixed them up. I also had an unopened b-day bottle of liquor that we opened for the sake of the day. Here's my NY-look and outfit:









Kello alkoi olla sen verran että oli aika mennä räjäyttelemään raketteja, joten mentiin vähän ennen kahtatoista siihen jakomäen parkkipaikalle niin tekemään. Tässä myös vähän videoo siitä :))

It was time to go shoot the fireworks so we went to the parking lot next to Laura's house. Here's a video about it too:))




Rakettien lähettelyn jälkeen käytiin Katalla ja mentiin metrolla stadiin. Sieltä sitten me tytöt mentiin Tivoliin. Tommi raukka oli töissä sinä päivänä, mutta hyvä vaan meille!

After that we stopped by at Kata's place and took the subway to the center. Us girls went to the bar and it was our luck that Tommi was working that day!





Aina pitää tilata drinkit OFF THE LIST! Miks pitäis juoda pahaa kun voi juoda hyvääki?


Tuksu?:D

Jossain vaiheessa huomattiin Lauran kanssa olevamme kahdestaan :D Kata on ollu niin jurrissa et se on lähtenyt kotiin ennen aikojaan, mutta me oltiin semmosissa hyvissä! Ei övereissä, vaan hyvissä :) Törmättiin Tivolissa Jondeen, Adaan, Veronicaan ja muihin, joten mentiin jatkoille Alppilaan :) Meidän jatkot meni siihen että sammuttiin saman tien kun päästiin Joonakselle :D Perus...
Seuraavana aamuna herään siihen että Laura soittaa mulle! Olin ihan paniikissa et missä hemmetissä se oikeen on. Keskuteltiin hetki ja tajusin että muija soittaa mulle olohuoneesta ja mä olin makkarissa :D! Lähdettiin sitten Lauralle jatkamaan unia. Oli ihan outoo kun ei ollut treenejä mihin olis pitänyt mennä tai muutenkin kun ei tarvinnut herätä aikaisin mitään varten.

At some point we noticed that it was just the two of us, me and Laura :D Kata was so drunk she went home early. We were tipsy but not wasted which was good :) We ran into our friends Joonas, Ada, Veronica and some other friends too and we went to an after party to Alppila. Great after party, we passed out the moment we got there :D
The next day I wake up to the sound of my phone ringing, it was Laura and I was really confused! Then I realized she was calling me from the living room lol :D We went to her place to chill out for the day.


Perus Tivoli.. 

Hyvää Uutta Vuotta Helsinkiiiiii!
Happy New Year 2012 everyone ;)!

Tonne voiskin mennä tanssimaan tulevana lauantaina :)

2 kommenttia:

Just me kirjoitti...

Vähän mua vituttaa, kun en pääse tonne Diamondiin.. ARG!

Dashanti kirjoitti...

No voi höhlä!! :((