maanantai 9. tammikuuta 2012

Time for a change...

Moikka tyypit!
UuSi vuosi on tosiaankin alkanut ja toivottavasti sen mukana tulee uudet kujeet. Mä oon ehkä ainoo bloggaaja, joka ei jaksa tehdä sellasta kooste postausta vuodesta 2011. Mun elämässä on tapahtunut vuoden aikana niin paljon kaikkee, etten millään osais valita parhaita paloja ja tiivistää niitä yhteen!

Hey guys!
It's a new year and hopefully a good one. I'm probably the only blogger, who's not going to make a summary about the year 2011, because I'm too lazy. So much has happened in my life during the past year that it would be inpossible for me to pick out the best parts and summarize everything!


Kaikki on varmaan tehnyt uuden vuoden lupauksia, kuten myös minäkin. Pidän mun jokavuotisen tipattoman tammikuun, mutta sen lisäks aion vähentää juomista reilusti ihan yleensäkin. Oon ryypännyt niin paljon ettei tee enää mieli juoda! Sitä paitsi, mulla on hauskaa selvinpäinkin! En tajuu miks pitäiskään aina juoda. Esimerkiks nyt lauantaina olin Junnun läksiäisissä (se lähti tänään armeijaan) ja mentiin siitä Onnelaan ja mulla oli ihan älyttömän hauskaa selvinpäinkin! Kaverit sanoo mulle muutenkin, etten mä mitään alkoholia ees tarvitse ku oon semmonen adrenaliiniruiske itessään :D
On kans kiva opetella olemaan kotona. Se kyl tuottaa mulle ongelmia, jos ei oo tarpeeks tekemistä. Olin torstain ja perjantain vaan himassa siivoomassa mun huonetta ja pesemässä pyykkiä ja oon niin ilonen että sain noi aikaseks! Sain raivattua myös mun ompelukoneelle paikan! Seuraavaks olis vuorossa mun vaatekaapin siivoominen..

All of you have probably made a New Year's resolution and so have I. I'm having drop free January, which means that I'm not goin to drink alcohol at all this month. But in addition to that, I'm also going to decrease my drinking generally. I don't even understand why we should always drink when we go out etc. For example,  I was at Albert's going away party on Saturday and after that we went to the club, Onnela, and I was sober all night - AND I still had a blast!
It's nice also to "learn" to stay at home sometimes. It's difficult for me if I don't have anything to do but on Thursday and Friday I was just at home cleaning my room and washing laundry and I'm happy I did. I cleared up space for my new sewing machine too. Next up is sorting out my wardrobe...


Sen lisäks oon luvannut että mä keskityn nyt vaan ja ainoastaan itseeni ainakin seuraavat puoli vuotta. Joskus täytyy olla vähän "itsekäs" ja ajatella/tehdä niitä asioita, mitkä on itselleen parhaaks :)

Se minkä haluun blogin puolella muuttuvan on mun blogin nimi, kokonaisuus ja banneri. Nyt koska mun biletykset saa jäädä vähemmälle, on mulla tilaa kaikelle muullekin mukavalle. En siis tosiaankaan lopeta bilettämistä tai muutu ihmisenä tai mitään sellasta hullua, haluun vaan tehdä pieniä viilauksia. Eli, muutin blogin nimen "Dancing & Partying With Dashanti":sta "Dashantilife":ksi. Jälkimmäinen on parempi nyt, koska mun mielestä mun blogipostaukset on aika monipuolisia, eikä välttämättä aina liity just tanssiin ja bilettämiseen.
Bannerin aion muuttaa heti kun saan tehtyä jonkun kivan! Ps. Otan banneriehdotuksia vastaan!

Another part of my resolution is that I'm going to focus only on myself atleast for the next 6 months. Sometimes one needs to be a bit "selfish" and think upon what's best for him/herself :)

What's going to change here, in the blog is the name, body and the banner. Now because I'm going to party less, there will be space for other nice stuff. I'm not going to totally quit partying or change as a person or something crazy like that, but I just want to make a few minor changes. So, I already changed the name from "Dancing & Partying With Dashanti" to "Dashantilife". Dashantilife is better now because I think that my blogposts a pretty diverse and they may not always be related to partying or dancing. I'm goin to change the banner when I figure out something nice! PS. Banner suggestions would be nice if you have any ideas!

Tumblr_lwjnz1odce1qi9pdoo1_500_large

Teittekö uuden vuoden lupauksia?
Mitä mieltä ootte blogin pienistä muutoksista?
Kommentoikaa ihan vapaasti :)

Did you make a New Year's resolution?
What do you think about the minor changes in the blog?
Feel free to say something :)

Ei kommentteja: