maanantai 30. tammikuuta 2012

We're at the hotel, MOTEL...! + voittaja

Voisin näin ensimmäiseksi ilmoittaa, että arvonta on päättynyt ja kiitos kaikille teille osallistujille/kommentoijille! Ens kerralla sais kyllä tulla vähän enemmän kommentteja ;)
Voittajalle Anonyymi (loora258...) on ilmoitettu erikseen - check your email :)!

First of all I'll announce that the give away lottery thing is over now and I have informed the winner by email. Congrats! And thank you all for participating/helping me out who did! Next time there could be more of you ;)

Perjantai alko mukavasti! Menin muodostelmatreeneistä suoraan Melodylle laittautumaan ja sitten hyppäsin Lauran kanssa samaan kyytiin ja mentiin keskustaan ottamaan Lauran vanhempi sisko meidän mukaan Motelletin avajaisiin. Kiira odotteli meitä Sports Academyssä ja oli ihan valmis lähtemään (se oli siis jo sen verran jurrissa) eikä kauaa Sportissa siis viivytty. Illan look:

Friday started off great! I went to freshen myself up at Melody's place and then Laura came and picked me up and we went to the center to meet up with her bigsister, because she was going to come with us to the opening of Motellet. Kiira waited for us in Sports Academy and we left almost right away, because she already had her party mood on :D! My look of the night:




Motelletin poke oli yllättävän hyvällä tuulella (musta tuntuu että se on aina jostain syystä vihannut mua) ja päästi meidät sisään ennen kun ehdin sanoa että meillä pitäisi olla nimet listassa. Mulle tuli semmonen olo että mä haluan juoda sinä päivänä ja niinpä mä sitten tein! Tipatonta oli jäljellä enää pari päivää joten ajattelin että ihan sama, mä jatkan sitä heti huomenna. Oli ihan älyttömän hauskaa ! Kaikki tutut oli siellä perjantaina. Mulla on ollut ikävä tuota paikkaa. Vaikka se on IHAN CROWDED siellä on silti jotenkin hyvä meno. Ylhäällä soi sitä chillimpää musiikkia ja vähän housee, kun taas alakerrassa reivataan kunnolla hieman ahtaalla tanssilattialla :)!
Tarjolla oli boolia, energiajuomia ja jekkushotteja koeputkiloista (joita mä vedin varmaan 5 heti alkuun, ei hyvä idea) :D

The bouncer (in Motellet) was in a suprisingly good mood, sometimes I feel like he hates my guts. But this time he let us in before I even said that our name is on the list. I felt like I wanted to drink that night even though I'm having a little reducement, and so I did! 
We had a blast even though the place was CROWDED! The music upstairs was great and chill, a little bit of oldies and a little bit of housemusic. It felt like everyone was there, like a familyreunion again. The little dancefloor was also full of people dancing to techno/clubmusic. Punch and redbull was served among plenty of shots of Jägermeister.









Yläkerrassa jorailessa milloin Ifyn ja milloin Oskun kanssa wackaillen, tein pari uutta mukavaa tuttavuutta! Nimittäin Sonya Lindfors, melko tunettu tanssija/koreografi Suomessa ja kaiken lisäksi vielä mukava tyyppi! Haluaisin mennä kokeilemaan sen tunteja, vaikka sainkin siltä ihan mahtavia kommentteja perjantaina mun omasta tanssimisesta :)!

When I was jamming upstairs with my friends I made a few new acquaintances! Sonya Lindfors is a pretty known dancer/choreographer in Finland and on top of that she seemed like a nice girl! I'd like to go try out her dance classes, even though she gave me a lot of good feeback about my own dancing :)


Vaihdoin myös pari sanaa Aleksandra Alexisin kanssa, joka on Nykissä asuva laulaja/malli/näyttelijä. Oon ajautunut sen blogiin muutaman kerran jo ihan senkin takia, että meillä on jonkun verran yhteisiä kavereita. Olin ihan hämmästynyt kun kuulin hänenkin suustaan  "aa omg sä tanssit niin hyvin" etc. Jotenkin hassua, että mä olin menossa kehumaan näitä mimmejä, mutta mä sainkin kehuja takas :O! Mieltsii mun mielestä!

I also chatted with Alexandra Alexis, who is a singer/actress/model from New York. I've ended up reading her blog a few times before, because we have some mutual friends. I was astonished when I heard her say " aaaw you're such a great dancer" etc. The situation was funny, because I had started the conversation by giving these girls complements about their accomplishments and I end up getting some back :O Epic!



Että sellasta perjantaina :)!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

minä se sitten rakastan sun blogias!:)

en edes muista mitä kautta tänne joskus eksyin, mutta tykästyin kyllä heti!:)

sun blogis on niin erilainen verrattuna "normi blogeihin", mutta ehkä siks just tästä niin paljon tykkäänki!

ja vau mikä persoona olet!

Dashanti kirjoitti...

Aivan ihana kommentti!! Piristipäs huomattavasti tätä aamua ja muistuttaa samalla siitä, että ilmeisesti tätä joku lukee :)
Kiitos sulle!! Have a great day<3