perjantai 24. helmikuuta 2012

Ajatuksia

Tiedän, että just avauduin huolella siitä, miten kyllästynyt oon Helsingin yöelämään, tai enemmänkin Seduloihin, mutta näyttäis taas siltä että mulla on viikonlopuks taas vähän erilaisia suunnitelmia vaikka alunperin ajattelin olla vaan kotona.
Olin eilen Lauralla viettämässä laatuaikaa sen ja Katan kanssa. Ei olla hengailtu kunnolla pitkään aikaan ku Late on ollu niin paljon töissä ja mäkin oon koko ajan töissä ja treeneissä. Huomasin, että mulla on ollut ikävä sitä ja meidän yhdessäoloa :)! Sitä saa heti selvitettyä omaa pääkoppaa ja toisen kun jutellaan kunnolla kaikesta mitä mielessä liikkuu. Mulle tulee ainakin tärkeä olo jos kaveri kertoo mulle omista huolistaan.. :)
Anyways, päätettiin tyttöjen kanssa, että lähdetään lauantaina kaikki ulos ja vedetään perusnollaukset, eli perseet pitkästä aikaa ;D

Oon huomannut olevani todella stressaantunut viimeaikoina. Ehkä se johtuu enimmäkseen tuosta asunnonhakujahdista. Olen käynyt varmaan tuhannessaviidessäsadassa asuntonäyttelyssä eikä mistään tunnu saavan kämppää. Oon käynyt kaikki mahdolliset sivustot läpi ja lähettelen viestejä sinne sun tänne joka päivä. Ehkä oon ollut vähän nirso? Haluan kämpän olevan hyvässä kunnossa, hyvällä sijainnilla, n. 30 m2 ja mieluiten niin että tarpeelliset rempat olis tehty. Tuntuu mahdottomalta löytää ja sitten kun haaveilee että sais just sen asunnon mitä on käynyt katsomassa niin tuleekin viesti että se on mennyt jollekin muulle :/ Ei tässä vielä luovuteta, mutta alkaa tuntumaan siltä että kohta kelpaa mikä vaan asunto mistä vaan..

Tänään on normaalista poikkeava perjantai koska a) meillä ei ole muokkatreenejä ja b) mulla ei ole suunnitelmia. Haluaisin mennä käymään suht uudessa, rempatussa ClubSilkissä (ent. UpStage), siellä on tänään DEF RAPS happening. Ainakin tiedän, että luvassa olis hyvää musaa, mutta jos en saa seuraa, taidan jäädä kotiin pyykkäämään tai jotain :D GTL salee..

Tässä on vielä pari kuvaa jotka inpiroi mua tällä hetkellä :)!

317389_10150807230700137_726115136_20742278_1892606988_n_large



Mukavaa viikonloppua ihanat!

I know I just complained about how sick and tired I am about clubs in Helsinki. I also said I should take a break from it all, but once again my plans are about to change..
Yesterday I spent a night at Laura's because we haven't had time to hang together for a long time. I really needed that girl talk to clear my head and I actually realized I've missed her :) Anyways, we decided we're going to get wasted on Saturday and drink all of our problems away for a little while :D

I've noticed that I've been really stressed out lately. It's probably because I'm trying to find an apartment and it feels like I've done everything possible, but I'm still not getting a place. I want the apartment to be in a good location, around 30m2, in good condition and it would be nice if all the required renovations would be done. I haven't given up totally but soon I'm in the point where any flat from anywhere is okay.

Today is a Friday out of the ordinary because a) we don't have dance practice and b) I don't have plans. I'd wanna stop by in a new place ClubSilk where I've heard they play good R'n'B & Hip Hop Music. However, if I don't get anyone to company me, I'm probably going to stay home and GTL or something :D

There's a few pics above, that inspire me at the moment :)!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kuvia lisätessä pitäisi lähteet mainita jos ne ei ole omia

Dashanti kirjoitti...

Oon löytänyt ylläolevat kuvat googlesta enkä valitettavasti muista enää mistä sieltä. Omia eivät ole joo.. Hyvää vkl!