keskiviikko 29. helmikuuta 2012

MÄ SAIN KÄMPÄN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH! Oon niin happy etten voi sanoin kuvailla tätä mun innostusta!
Just kun oli usko ja toivo omasta kämpästä melkosen pohjalla niin sitten mä sainkin sen :)
Muutan siis Kulosaareen parin viikon päästä ihanaan rempattuun pikkukaksioon<3 Ajattelin, että teitä vois kiinnostaa millainen kämppä on joten tässä pari kuvaa sieltä kun kävin sunnuntaina asuntonäyttelyssä..

Arvatkaa mikä sisustusinto mulla on nyt? :D Saa muuten ehdottaa jos teillä sattuu olemaan omia vinkkejä :)!

Tää on siis yksiöstä rempattu kaksio avokeittiöllä ja lasitetulla parvekkeella :)









Guess what you guys .. I got an apartment! I'm so happy that words can't describe how excited I am about this. I want to start decorating and furnishing the place already! I'm moving to a 31 m2, renovated 2 room apartment with a balcony. I'm loving it :)! I'm moving in about 2 weeks! Here's a few pictures I took from the place when I went to check it out on Sunday. 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ainakin valkoset huonekalut!! :)

elku kirjoitti...

onnea:)

Anonyymi kirjoitti...

oo wau! kiva kämppä! onnea hirmusesti :)

Dashanti kirjoitti...

Kiitoksia :)!