torstai 15. maaliskuuta 2012

Kysely lukijoille

Hei SINÄ!

Haluaisin tietää minkä ikäisiä lukijoita mulla on, joten olis mukavaa jos ystävällisesti vastaat oikeassa palkissa olevaan kyselyyn! Kiitos etukäteen :)

Kun tässä olen muuttoa varten pakkaillut kamoja pari päivää, olen huomannut minulla olevan jonkun verran tommosta ylimäärästä tavaraa (koruja, meikkejä ja kaikkee maan ja taivaan väliltä). Kiinnostaisiko semmonen "nopeet syö hitaat GIVEAWAY"-postaus vai vienkö kamat suoraan kirppikselle? :)






 

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tee postaus niistä koruista!!:)

Anonyymi kirjoitti...

kiinnostaa!

Just me kirjoitti...

Jos on jtn annettavaa tänne vain :)

Dashanti kirjoitti...

Cool!! Kommailen täältä uudesta kodista uujee! Ei oo siis vielä nettiä mutta postailen kun pääsen koneelle :)

MaryJane kirjoitti...

kyllä kiinnostais mua ainakin! :) ja vastasin kyselyyn ;)

Sofia kirjoitti...

Hey babes, just here to let you know I re-opened a blog of my own :) http://fuckscars.org

Dashanti kirjoitti...

MaryJane: Kiva juttu! Thanks!

Sofia: Yaaaayy!!! Missed you ;)<3