keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Mulla ei oo edes mitään asiaa :D

Waude tyypit!
Oon ihan yllättynyt, että teitä lukijoita on noin paljon tolleen ympäri Suomea, eikä vastanneita ole kuin vasta muutama kymmen :O Ihan mahtavaa, että teitä on paikoissa, joista mä en tiedä yhtään mitään :D Jännää! Kysely päättyy 2.4. joten onhan tässä vielä aikaa niidenkin vastata, jotka eivät ole vielä ehtineet.
Ps. koittakaa kestää mua, mulla on nyt joku vaihe meneillään kun kirjottelen tänne kaikkee turhanpäivästä.. :D

Olettehan huomanneet, että mulla on tämmöinen Formspring-tunnus? Sieltä voi käydä kyselemässä multa kaikkea, siis ihan mitä vaan, joko anonyyminä tai ihan omalla käyttäjällä, mikäli teillä semmoinen on (pitäkää kuitenkin kysymykset asiallisina niin saatte asiallisen vastauksenkin). Oikeassa palkissa on myös tommonen Formspring-boxi, mihin voi laittaa kyssäreitä suoraan.
Haluaisin ehkä kuitenkin tehdä semmosen kysymys-postauksen tänne blogin puolellekin, mitäs tuumaatte siitä? Tää on tällaista ''ääneen'' ajattelua, mutta ilmoittelen sitten kun saatte pommitella mua kysymyksillä ;)!


Btw ihmiset, jotka ootte lähettäneet mulle sähköpostia koskien GIVEAWAY-juttuja, vastailkaa mulle mahdollisimman pian niin saan postitettua teille varaamanne tavarat! ;)


Yritän saada teille tehtyä semmosen koostevideopostauksen. Semmosen, että kuvailen mun tekemisiä koko päivältä ja teen niistä sellasen yhden koosteen, tietenki hienosti editoituna (not...). Katsotaan riittääkö mulla osaaminen ja kuinka kauan jaksan tapella Vimeon ja/tai Youtuben kanssa.. Onks täällä jotain videon muokkausneroja?


Hey guys. I'm having a weird little phase so I'm just blabbering about stuff. I hope you all know that I have a Formspring-account.  It's a site where you can ask questions anonymously or with your userID if you have one. So go ahead and ask me about anything that pops into your mind! I was also thinking about making a Q&A-post here in the blog, so you guys could ask me a bunch of questions and I'd answer all of them in a separate post.
How does that sound? :)

2 kommenttia:

Sofia kirjoitti...

Mä VIHAAN one-piecejä, mut tää on oikeesti eka kerta ku nään haalarin joka näyttää hyvältä käyttäjänäs päällä :D toi on ihana! Nyt alko himottaa ostaa itekki tollanen :D

Dashanti kirjoitti...

Hhahhaha ihana Sofia :D Kiitos paljon! Noita ei kuulemma enää myydä? Bongasin Ginasta jostain final sale jutusta mut onhan noita muitakin kauppoja mistä etsiä ;)