tiistai 13. maaliskuuta 2012

Muutto hiipii nurkan takaa..

Hei pallopäät!

Pahoittelen etukäteen mun tulevaa blogihiljaisuutta tämän viikon aikana, mulla on nimittäin hirveä kiire muuton kanssa! Mähän siis muutan jo lauantaina :O! Perjantaina olis Zahran 20v-synttärit ja Lauran kakskybäset ois sillon lauantaina. Muutto siis varmaan tapahtuu vähän erikoisissa merkeissä ja tuun olemaan aivan puhki sen jälkeen. Sometimes I think I'm crazy.. wish me luck with this :D!

Anyways mun viikonloppu meni aika nopeesti. Perjantaina avattiin Lauran kanssa lettejä klo 21:00-03:30, vittu mitä tuskaa .. Mut onneks mulla on niin ihania ystäviä, jotka auttaa hädässä!<3 Laitettiin suoristuspermiskin vielä sen lisäks. Seuraavana aamuna oli ihana herätä kahvinporinaan kun Nea teki mulle aamupalaa :)
Mun ei tehnyt mieli juoda, joten olin selvinpäin liikenteessä sinä päivänä. Treenien jälkeen näin mun vanhoja luokkalaisia, hengailin niiden kanssa siihen saakka ennen kuin oli aika lähteä baariin. Laura, Kata ja Nea olivat vähän myöhässä joten pistäydyin vielä Leylalla ennen kun mentiin tyttöjen kanssa Onnelaan.
Asukuvat & meikkikuvat on otettu vähän hätäseen, sorry!
Mulla on päällä siis Ginasta ostettu uus valkonen pitsipaita (kaikilla oli jostain syystä Onnelassa pitsiä tai paljettia päällä tuona iltana -.-), sen alla musta ihonmyötänen tunika ja jalassa persikan/korallin väriset Skinny Jeansit Asokselta, jotka muuten istuu perfectly! :)












Tässä vähän muitakin viimeaikaisia ostoksia:



PIENI käsilaukku Lindexiltä 7€
(yritän vähentää mun jokapäiväisiä kantamuksia hankkimalla pienen käsilaukun)


Kui söpöt alkkarit, oli pakko ostaa. Nyt mun beba hymyilee :D

 



Yllä on toi Asokselta tilattu mekko eriväristen vöiden kanssa. Se on kivan mallinen niin päätin pitää sen, mutta se ei oo yhtä kirkkaan keltainen kun siinä kuvassa, mikä vähän harmittaa. Ehkä voin koittaa värjätä ton ite joksuks muuks :) Suggestions?


Tässä tosiaan noi pöksyt vielä..
Noi ei oo sellaset perus jegginsit vaan sellasta joustavampaa materiaalia, melkeinpä ihan legginsit ja sen takia mun mielestä tosi mukavat päällä :)



Tässä pari piristävää biisiä, have a nice day!!


Oonko ihan hullu jos tykkään tästä Ruotsin euroviisuehdokkaasta? 
Tää on mun mielestä oikeesti hyvä :D!


Hey guys! I'm going to apologize before hand for not posting so much this upcoming week because I'm moving on Saturday and I'm going to be so busy packing and stuff! I've got so much things to do. I have 2 big b-day parties coming up this weekend too, so this moving thing is going to be interesting :D 

Anyway, my weekend went by pretty fast. On Friday we opened all of my braids with Laura. We started at 21:00 and finished at 03:30 am. That was crazy but worth the pain, because I wanted the braids out. It was about time.. 
The next day Nea made me breakfeast, which I thought was very sweet. I went to the gym with a good mood and after that I met up with my old classmates. After hanging out with them and catching up, it was time to go to the club with Laura, Kata & Nea. I wasn't drinking that night at all but we had a good time! Onnela wasn't that full though.. 

I was wearing my new Peach Skinny Jeans from Asos (that fit perfectly) and my new white lace shirt from Gina Tricot. It felt like everyone had to wear lace that day.. I saw so many girls with the same kind of shirt.. 

There's a few pictures of my other shoppings, including the yellow dress from Asos.  I decided to keep it even though it's not quite as bright yellow as in the picture on Asos.com, but I might dye it to something else. Any suggestions?

3 kommenttia:

Loviisa kirjoitti...

Tosi kiva toi sun asu! :) Ja hienot hiukset! :p

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat alkkarit! :)) hihii!
Mistä ne on?:)

Dashanti kirjoitti...

Loviisa: Kiitos, vaikka en itse tykkää yhtään omista hiuksistani :D!

Anonyymi: Hihihi thanks! Lindexiltä myös. Osta 3 maksa 2 ja kpl hinta oli 5,95€. Noita löytyy harmaa-mustana myös ;)