tiistai 3. huhtikuuta 2012

Dasin b-day meiningit

Perjantaina vietin laadukkaan koti-illan. Olin ihan ryytyny muodostelmatreenien jälkeen ja jossain vaiheessa vaan sammuin kun olin valvottanut itseäni tarpeeksi. Jostain syystä sinä yönä kaikki soitteli mulle. Muistan et juttelin Johnnyn kanssa jotain meidän tulevista kesän matkoista kun se soitti mulle töistä päästessään ja sitten muistan kans mun pikkuveljen soittavan mulle mutten muista yhtään mistä ollaan puhuttu :D Mä oon salee vaa nukkunu..



Lauantaina heräsin 11 tuntisilta kauneusuniltani rauhassa, menin salille ja kävin kaupassa ostamassa kunnolla ruokaa kaappiin for the first time.








Tässä pari kuvaa myös mun uusista DC monoista! Kävin ennen treenejä Union Fivessa perjantaina ja siellä oli jotkut hullut sembalot, kaikki sämpyläkenkulit 29€ ja 39€. Must noi oli mageen väriset :)!




Joonas tuli käymään kahvilla joskus iltapäivällä. Olin ihan innoissani et joku tuli kerrankin käymään mun luona haha :D Jauhettiin paskaa ja vaihdettiin kuulumisia, sitten jäin kotiin laittautumaan iltaa varten. Tarkoitus oli lähteä viettämään Dasin synttäreitä vähän niinkun poika porukalla :D Tässä mun illan look ja outfit:





Yllättäen mä olin myöhässä ja pojat oli kerinny alottelee jo Joonaksen luona. Sinne menin kuitenkin niitä vastaan ja lähdettiin siitä samantien Circukseen, jossa oli sinä iltana Heavyweight Live Tour!

HEAVYWEIGHT LIVE TOUR - HELSINKI / 31.03.2012

Circuksessa ei ollut aluks niin paljon porukkaa edes mutta me reivattiin siellä siitä huolimatta :D
Heavyweight-kollektiivi soitti aivan älyttömän hyvää musaa ja niiden keikka sai tuntumaan siltä että ei edes oltu Suomessa! All of the lights huhhuh! Hyvää settiä!










Elinakin liitty seuraan. Whooppii party time ;D!



Synttärisankari ja sen enkelit :D

Innokas?



Jossain vaiheessa lähdettiin Circuksesta ja mentiinkin Onnelaan jatkamaan iltaa, who knows why, mut oli sielläkin hauskaa ja siellä nyt oli enemmän tuttujakin, puhumattakaan skumppatarjoilusta ;D


Oli ihan sairaan hauska ilta ja synttärisankari oli erittäin tyytyväinen. Se väitti, että oli parhaimmat synttärit ikinä :) Muistaakseni lähdin kotiin, koska korot alko sattuu jalkoihin niin paljon siinä 3 aikaan etten jaksanu enää seistä. Tyhmä. Olisin voinut laittaa Pumat jalkaan kun nekin oli vielä mukana, mut oh well enpäs ajatellut :D Hhhahahah. Seuraavassa postauksessa luvassa kunnon darravideo! :D

I hope you guys had an aesome weekend because I know I did! On Friday I just chilled out at home and passed out after getting home from practice. For some reason everyone was calling me that night. I remember little bits of talking on the phone with Johnny and my little brother :D I've probably been talking in my sleep..

On Saturday I went to the gym and after that I went to the store and got some food! For the first time I'm filling up the fridge :D After that Joonas came for a cup of coffee and we talked BS for probably an hour or so. After that I had to get ready for Dasi's b-day and we were going "out with the boys" so to say :D It was so much fun! I should go out with boys more often because that = no drama! :) Yaaay! We had a blast and the birthday boy said it was the best b-day ever! So, mission accomplished :)!

4 kommenttia:

Maryanneh kirjoitti...

Ootpa ollu nättinä :)

Dashanti kirjoitti...

Ou! Kiitos :)!

Anonyymi kirjoitti...

JES darravideo! :D

Dashanti kirjoitti...

:DD Se on vähän erilainen tällä kertaa mut toivottavasti viihdyttää :)!