torstai 19. huhtikuuta 2012

Kotona kokkailua

Pahoittelen pientä blogihiljaisuutta. Mua itteeni ahdistaa kun en pääse tänne kirjottelemaan joka päivä niin kuin yleensä kirjoittelen! Nyt on ollut niin hirvee kiire ja stressi just tulevista SM-kisoista (siis apua, ne on Suomen mestaruuskisat! Hui, kuulostaa niin jännältä) ja kaikista mahdollisista ihmissuhdemankeleista. Asioilla on tapana järjestyä aikanaan mutta joskus tuntuu että odottavan aika on liian pitkä...

Monilla bloggaajilla tulee kuulemma sellasia kausia/hetkiä, että ei oikein kiinnosta päivitellä blogia, mutta halusin teille kertoa että mulle ei oo vielä koskaan tullut sellaista hetkeä. Tää on mulle jotenkin semmonen purkautumiskeino ja omaks iloks tehty juttu; siis aivan sama onko hyvä vai huono päivä niin mä rakastan kirjottaa tänne! Älkää siis missään vaiheessa luulko että innostukseni olis hiipumassa mihinkään. Jos päivityksiä tulee harvemmin, se johtuu mitä todennäköisemmin teknisistä ongelmista, stressistä tai kiireestä, mutta joka tapauksessa mulla on postaus aina tekeillä :)

Tein yks päivä aika hyvää ruokaa vaikka itse sanonkin.. Mun tekemät ruoat ei ainakaan mun mielestä näytä kovinkaan hyviltä mutta tästä tuli yllättävän hyvän makuinen setti :D Käytiin Johnnyn kanssa K-kaupassa ja bongattiin Ravioli tuorepastat alennuksessa 1,99 €/rasia ja siitä kaikki sitten lähti..





Aluksi pilkoin punachibalit (sipulit) ja paistoin jauhelihan niiden kanssa. Sitten keitin pastat mielenkiintoisten ohjeiden mukaan... :D



Onkohan mun Suomen kielen osaamisessa vikaa vai ohjeessa? :D


Väsäsin vielä nopeasti kastikkeen johon kuului paseerattua tomaattia ja juustoraastetta + mausteet.



Ja voilá!



Sain muuten lisäystä "astiastooni". Mamma löys aivan ihanat turkoosit viinilasit. Se tosin osti muoviset eikä lasisia malleja, tuntien tyttärensä.. Sitten sain vielä lisäks niihin semmoset jutut mitkä voi laittaa viinilasin jalkaan, jotta kunkin juojan on helpompi tunnistaa oma lasinsa ;) Cool!






Tässä vielä lopuks tämmönen pälpätysvideo :D Yritän jossain vaiheessa näyttää mun päivän asua, mut mun kämpässä on näköjään vähän pimeetä eikä oikein näy mitään haha :D


Hey there peaches! I've started to spend quite some time in the kitchen since I moved into my own place. My cookings definitely don't look like much but I'm loving the taste of my creatings ;D This week I made some ravioli with minced meat, spices, red onion and tomato/cheese-sauce. The raviolis had 2 different fillings; cheese with walnuts and the other had mushrooms. Yummy!
Mom bought me some really pretty turquoise wine glasses, however she got me the plastic version. I guess she knows her daughter well.. Can't wait to put them in use ;)

Ei kommentteja: