maanantai 2. huhtikuuta 2012

Nyt sitä videooo

Hellurei ja hellät tunteet!

Se ois sit maanantai taas :D Mites teillä meni viikonloppu?
Mulla on sellanen olo että oon tulossa kipeeks, koska mun kämpässä vetää ja sopivasti vielä makkarin ikkuinoista. Verhot on kiinni ja oon laittanut mun ison nalle-pehmolelun siihen ettei tuulis suoraan mun naamaan, mutta ei näköjään auta koska oon joka aamu ihan jäässä ja kurkku täynnä limaa yök :( En kuitenkaan ajatellut tiivistää ikkunoita ennen kesää, koska kesällä se on ehkä ihan hyvä että vähän onkin vetoa..

Tein teille nyt tälläsen koostevideon josta puhuin. Tässä on mun perus tiistaipäivä kun lähden töistä (nyt vielä käväsin hierontatuolissa pitkästä aikaa) ja meen Pasilan nutalle pitämään omat tunnit :) Pahoittelen hirveesti tota helvetin kameran heilumista, mulla on vähän harjottelemista tuon asian kanssa :D


How was your weekend? Here's a video I made about my normal Tuesday; I leave work and go to Pasila's youth house to teach my classes and that's about it :D I'm sorry about the camera shacking, gotta practice keeping it steady :D

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana video =) and those dance moves, wow <3 <3 ja siis missä tanssikoulussa sä vedät tunteja? :))

Dashanti kirjoitti...

Kiitos :)!! <3 Opetan DanceActionissä Pasilan nuorisotalolla :)!