keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Pääsiäislöydöt

Moi tyypit!
Ihana oli olla muutaman päivän lomalla ja pois koneelta. Nyt kuitenkin paluu arkeen ja onhan tääkin ihanaa päästä purkaa teille kaikki nää asiat mun pikku pääkopasta :D
Meitsi ei löytäny suklaamunia pääsiäisenä, mutta mä kävin läpi yhden jätesäkillisen vanhoja vaatteita mitä mulla on jäänyt joskus faijalle enkä niitä oo sen kummemmin kaipaillut..


Täs on ensimmäiseks tämmönen äidiltä saatu farkkuneuletakki. Tosi ysäri yeah I know. Mut ajattelin tehdä tolle jotain, esim. leikata sen lyhyemmäks :)



Sit toiseks löysin tämmösen valko/ruskee-raitaneuleen:


Sit löysin tommosen petrolinsinisen paidan..


Ja sit viel tommone tunikasysteemi :)




Torstai meni siis ihan kotona hengaillessa ja telkkaa töllöttäessä. Viidakon Tähtöset on kyllä parasta viihdettä torstai-iltana muahahhaha :D


Ainiin! Löysin myös tälläsen korusetin, jonka oon joskus saanut Canadasta. Noi on varmaan kivat kesällä jonkun mekon kans :)






Lopuks vielä voisin näyttää teille mitä oon saanut aikaseks tuolla mun kämpässä.. Kävin hakemassa äidiltä tommosen baaripöydän. Mamma bongas Askosta jollain parillakympillä (norm. hinta oli joku huntin)! Spraymaalaan sen varmaan hopeeks, koska punanen ei oikeen sovi mun pirtaan ;)





Sain myös laitettua väliaikset verhot :) Meinas kyllä mennä hermo kaikkien noitten koukkujen kanssa -.-




Hey there!
I hope you guys had a great Easter-holiday. I know I did! I didn't find easter-eggs but I found some clothes from my Dad's place that I haven't worn for a long time. I also got a new table and I put up some temporary curtains in my place :)

Ei kommentteja: