torstai 12. huhtikuuta 2012

Pääsiäismeiningit

Lauantaina oli aika lähteä vähän partyilee Laugeron ja Neukkiksen kanssa. Kauhuksemme huomattiin, että Alko ei ollut sinä päivänä auki ollenkaan.. tiedettiin siis, että tästä tulisi kallis ilta :D
Menin salitreenien jälkeen kotiin ja just kun ehdin suihkusta ulos niin tytöt soittikin jo ovikelloa.. innokkaat. Siinä vähän kokkailin ja alettiin rauhassa laittautumaan. Jossain vaiheessa iltaa Pauliina liittyi myös seuraan ja juomapelin jälkeen soitin pojatkin paikalle. Mun luona oli sitten pienimuotoiset etkobileet näköjään! :D Tässä vähän videoo teille ;D









Mentiin mun luota suoraan Onnelaan ja muistan että just kun siellä alkoi olemaan hyvä meno, porukkaa lappas sisään, kunnon musat soi, niin kaveri soitti ja pyys meidät kaikki Baarikärpäseen. Mä en ookkaan käynyt siellä pitkään aikaan ja oli ihan kiva nähdä et onks se nyt uudistettu kuinka hienosti.
Täytyy sanoa että sisustus oli tosi kiva, ehkä paras tähän mennessä, mutta se meininki. Voi ei. Siellä oli ihan sama meno kun silloin 17 kesäsenä, kun kävin silloisessa Perhosessa joka viikonloppu ja tiistai :D Toi olis ihan huippumesta jos siellä kävis vaikka parikymppisiä ja siitä ylöspäin ;)

_MG_7371

_MG_7406

_MG_7410

_MG_5120

Kuvat: InTheCity.fi

Sunnuntaina mä heräsin ensimmäisenä ja lähdin pienryhmätreeneihin. Laura ja Nea jäi mun luo ja nukkuivat siellä vielä kun pääsin treeneistä kotiinkin :D Jonde pyyteli meitä Tiikeriin, mutta arvasin ettei tytöt jaksais lähtee niin hirveessä kankkusessa mihinkään. Jotenkin sain ne kuitenkin puhuttua ympäri ja alettiin TAAS laittautumaan iltaa varten hahah :D Tässä illan look ja outfit:









Tiikeri. Voihan vauhtiraidat sentään MIKÄ JONO sinne oli kuulkaas! Me oltiin Tigerin edessä varmaan klo 22:10 ja se jono oli about Lasipalatsin Pick A Delille saakka. Eikä se ollut mikään siisti jono että yks ihminen nätisti toisensa perään vaan se oli semmonen hervoton kasa ihmisiä! Näytti ihan joltain muurahaiskeolta :D! Meidän ilmeet olis pitäny ottaa nauhalle ku päästiin Kampin aukiolle hahah :D Mä soitin mun broidille, joka oli jo jonossa ja sit me vaan röyhkeesti kiilattiin siihen Memphiksen kohdalle. Oltiin jonossa varmaan joku tunti, mut sit päätettiin kun oltiin melkein oven edessä ettei jaksa enää jonottaa. Mentiin Onnelan eteen, sielläkin oli jonoa ja oltiin vähän kahden vaiheilla että mitä nyt oikein tehdään. Sitten ringautin pari puhelua ja sainkin meidät Vip-jonosta sisään Tigruun ja onneks mentiin! Tiikerissä ei oo varmaan koskaan ollut niin hyvä meno!
Siellä oli paljon porukkaa joo, mutta onneks sitä ei oltu ahdattu ihan täyteen, niin ettei siellä mahtuis kulkemaan. Oli niiin hauskaa and we rocked the dancefloor huhhuh! Tuli nähtyä paljon tuttuja, musta tuntu et koko Helsinki oli siellä :D
Meidän piti lähteä vikalla yöbussilla siinä 2 aikaan, mutta meno oli niin hyvä päätettiin olla loppuun asti ja otettais sit vaan taksi. Oli kyllä erittäin hauska pääsiäisviikonloppu!
Tässä vielä mun tänhetkinen favourite crazybailausbiisi!


BTW! Ystäväni Joonas, also known as Dilemma, on julkaissut EP-levynsä "Dilemma vs. Johnboy", jonka voi ladata ilmaiseksi TÄÄLTÄ! Käykää ihmeessä tsekkaamassa ja lataamassa tyypit :)!

Herran ensimmäisen levyn, "Takinkääntäjät" voi käydä ostamassa täältä (löytyy myös Spotifysta & iTunesista) :P



Hey there! I had an awesome Easter-holiday and here's just a post of us party animals fooling around in different places throughout the the weekend. I made a short video for you too :D

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vaikuttaa tosi kivalta viikonlopulta :) pakko kysyä että huolestuttaako sulla koskaan treenata krapulassa? sehän on tosi pahaksi elimistölle, vaikka oisitki ihan terve.

Dashanti kirjoitti...

Kiitos!
Hassua että kysyt, nimittäin just puhuttiin tosta kavereiden kanssa. Ne aina ihmettelee et miten ihmeessä mä pystyn treenaa! Mulle ei tuu krapulaa siis silleen, mulle ei tuu pää kipeeks, mua vaan väsyttää ja tuntuu siltä et kroppa käy vähän hitaalla. Onhan se oikeesti vaarallista ja pahaks elimistölle mutta mä en jotenki osaa pelätä sitä, koska mä oon aina treenannu darrassa. Niin kauan kun muistan ja niin kauan kun meillä on ollut viikonlopputreenejä :D Sit jos oikeesti tapahtuis jotain niin antaisin kropan levätä... :)

Anonyymi kirjoitti...

tylsää ku et enää puhu nois videois vaa aina joku biisi :(

Dashanti kirjoitti...

Oon tekemässä ihan normi videopostauksen myös, mutta multa pyydettiin myös tälläsiä. Kaikki ei oo aina toisten mieleen, mutta kiva että sanoit :)