maanantai 23. huhtikuuta 2012

Perjantaivideo




Ostin muuten yks päivä UFFista tommoset nilkkuribootsit. Biancon kengät, kokoa 41 (mullahan on siis 43 jalka) ja mä vaan päätin että mä haluun noi ja että mä vaikka ängen mun jalan niihin ja niinhän mä ängin.  Puolituntia väänsin paksulla sukalla, hiki hatussa, takki lattialla ja hampaat irvessä noi jalkaan Fredan liikkeessä ja myyjäkin jo katsoi mua vähän siihen malliin että tarvitsenko apua. Eeeihän tässä mitään kenkälusikkaa tarvita.. Mulla ei varmaan veri kierrä kun noi on jalassa mutta ei se haittaa! Piti vaan ostaa jotain, ostamisen ilosta. Hintaa oli 13€. Tuleeko teillekin parempi mieli kun ostatte jotain?

I bought these boots from UFF second hand shop. The shoes are originally Bianco's European size 41 and my foot is a size 43 (US 11/12) and I just decided to fit my foot in these shoes no matter what. And I did! They cost 13€. After forcing my feet in these shoes for like 30 minutes in the shop, even the saleslady looking at me as if I needed some help, I bought them. My blood circulation probably stops if I actually have to wear these boots but I just wanted to buy them for the joy of shopping. Do you also get a good feeling after buying stuff?



Ootte olleet niin kovin hiljaisia! :( Mitäs teille kuuluu?

Ei kommentteja: