tiistai 22. toukokuuta 2012

Haaste

Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger”and post it on their blog.- Then, choose 10 new people to tag and link them in your post.- Create 11 new questions for the people you tag to answer.- Do not tag back to the person who has already tagged you. Kiitos haasteesta Lora!

1. Kuvaile mahdollisimman tarkkaan unelmaprinssisi?
Mun unelmaprinssi hmm.. Oon aika huono vastaamaan tälläsiin, koska mä oon sellanen että ihastun ihmisiin niin että ulkonäöllä ei välttämättä ole hirveesti merkitystä.. Mun unelmaprinssi olis tumma ja tulinen, 190cm pitkä, lihaksikas, muttei liian, sopivasti sika mutta sisimmältään sillä olis kultainen sydän. Luonteeltaan hauska, puhelias, huomaavainen mua ja muita kohtaan ja mielellään edes jonkin verran aikaansaava ihminen (ettei semmonen paskalaiska). Heheh :) En haluais sellasta miestä joka ns. palvois mua, en kestäis sellasta. Sen takia miehen pitää sopivasti sika, haastetta pitää olla!

Tumblr_m42io7pmct1r0agmso1_500_large
WeHeartIt

Tumblr_m1q1dces6f1ropspqo1_500_large
WeHeartIt

2. Kenen naisjulkisuuden tyylistä pidät erityisen paljon? Perustele myös, miksi juuri hänen tyylinsä miellyttää silmääsi!
Oh no.. Oon niin huono julkisuuden henkilöissä myös, etenkin kun pitäis valita vaan yks kaikista mahtavista henkilöistä! En seuraa mitään tyylijuttuja koskien esim. vaatteita, hiuksia, mä vaan käytän sitä mistä tykkään. Vaatteissa rakastan tyttömäisiä mekkoja, leninkejä, värikästä, räväkkää, näyttävää ja siis oikeastaan ihan mitä vaan. Tykkään kaikesta erikoisista jutuista.. klassinen tyyli ei niinkään ole mun mieleen. Hiuksissa vähän sama juttu :D! Tässä pari kuvaa kenen tyyleistä tykkään..


00-alicia-keys-vibe-april-may-2012_large

Aliciakeys_shot05_0153_prt-449x600_large
Alicia Keys

Tumblr_m0qqhrsfqd1qgy8r3o1_500_large
Beyoncé & Rihanna




Kuvat Google/WeHeartIt

3. Voisitko tulevaisuudessa kuvitella tekeväsi jotakin vapaaehtoistyötä? Jos kyllä, niin minkälaista/missä?
Nuorempana ajattelin, että ihan varmasti lähden tekemään vapaaehtoistyötä Afrikkaan, mutta nyt kun katson omaa elämäntilannettani ja mietin lähitulevaisuutta niin en usko että minulla tulee olemaan aikaa sellaiseen... :'(

Google

4. Mitä erityistaitoja sinulla on?
No mä pidän tanssia ja koreoiden tekemistä mun erityistaitona.



Amazing-dance-forever-party-yeah-favim.com-254443_large
WeHeartIt

5. Minkälaisten ihmisten kanssa tulet parhaiten toimeen?
Mä oon ollut aina sellanen ihminen, että tulen kaikkien kanssa toimeen. Jousimies on muutenkin sosiaalinen ihminen ja seikkailunhaluinen sellainen. Tulen siis parhaiten toimeen muidenkin sosiaalisten kanssa, mutta en pidä sellaisista tekopirteistä tyypeistä, ne on enemmänkin ärsyttäviä.
Toisaalta, mulla on monta kaveria jotka ovat olleet todella ujoja kun tutustuttiin enkä olis uskonut että meistä tulisi hyviä kavereita, mutta kaikki on mahdollista. Roolia vetävät ihmiset eivät saa multa minkään näköistä kiinnostusta, mutta aidot ja avoimesti puhuvat/puheliaat ihmiset taas kiehtovat!


6. Missä haluaisit mieluiten asua?
Tällä hetkellä olen oikein iloinen täällä Kulosaaressa! Tykkään Helsingistä muutenkin paljon, mutta olisi se ihanaa joskus päästä muuttamaan ihan jenkkeihin saakka. Olen käynyt jenkeissä niin monessa kaupungissa, että en kuitenkaan tältä istumalta osaisi päättää mihin niistä haluaisin muuttaa vai tahtoisinko jonnekin ihan muualle. Viime kesänä kun lomailtiin Nizzassa, Ranskassa, mulle tuli ensimmäistä kertaa sellainen fiilis että voisin haluta oikeasti muuttaa sinne :)




Tumblr_m1ev6gv2dt1r5vp1oo1_500_large
WeHeartIt

7. Lempiblogisi?
En voisi valita vaan yhtä, mutta tässä on epäjärjestyksessä mun top 5 blogit:
More To Love
Are You Feeling Fashionable?
Tremble Litte Lion
IM FANCY
Jangsara
uusin blogi, jota oon alkanut lukemaan on: Steam House Productions vähän erilaista :)

8. Kauneinta, mitä joku on sinulle sanonut?
Mulla tulee vaan mieleen se kun Carlos sano mulle vuosi sitten ystävänpäivänä:
"Nyt mä tiedän miks sul on niiin isot tissit.. Ne on täynnä rakkautta!"
Oon saanut kuulla mun ystäviltä ja läheisiltä paljon kauniita asioita, mutta ei niitä nyt kaikkia tässä muista :P

Tumblr_m0etvpddod1rr4vito1_500_large
WeHeartIt


9. Milloin tunnet olevasi kauneimmillasi?
Silloin kun mulle tullaan sanomaan että ootpas sä nättinä tänään ja sit jos mulla on omasta mielestä kiva meikki ja hyvin valitut vaatteet niin kaikki on hyvin.. Oikeastaan silloin kun olen iloinen, tunnen itseni kauniiksi koska silloin en voi olla hymyilemättä - ja hymy kaunistaa! :)



10. Lempivaatteesi?
Legginsit! Se joka keksi leggarit ja tunikat, saan olla niin kiitollinen koska ne on niin mukavat JA hyvännäköset :) heheh



11. Luettele 5 hyvää asiaa itsessäsi?
Olen avoin ja suorapuheinen. Olen hyvä ystävä, koska olen hyvä kuuntelija ja neuvoja. Välitän, huomioin ja autan. Olen aikaansaava ja päättäväinen. Elän täysillä :)

Tumblr_m2orp8vp5i1ql3euuo1_500_large
WeHeartIt

Tumblr_m3rhsw9ei81qb1tr6o1_500_large
WeHeartIt

Haaste menee 10:nnelle bloggarille:


Mun kysymykset haastetuille!

  • Mikä on elämäsi rohkein teko? Kerro siitä. Miten se on vaikuttanut elämääsi jatkossa?
  • Olitko hirveä murkkuiässä? Kerro lyhyesti teinivuosistasi ja liitä pari kuvaa..
  • Kuka on tärkein/tärkeä ihminen elämässäsi? Kerro hänestä ja mikä tekee hänestä sinulle tärkeän?
  • Paras matkakohde missä olet vieraillut? Kerro reissusta ja liitä pari kuvaa...
  • Oletko työskennellyt au pairina? Lähtisitkö jos saisit tilaisuuden? Kerro minne menisit ja kokemuksia jos on..
  • Voisitko mennä naimisiin parikymppisenä? Mitä mieltä olet teini-seurustelusta?
  • Tykkäätkö laittaa ruokaa? Mikä on #1 bravuurisi? Kerro reseptit ja kaikki niksit ;)!
  • Musiikkimakusi? Kerro vaikka genreittäin tai artisteittain ketä ja millaista musiikkia kuuntelet (linkkaa muutama lemppari)
  • Mikä on sun kesän väri? Minkälaisia vaatteita aiot/haluat käyttää?
  • Mitä mieltä olet tatuoinneista? Onko sulla? Jos ei, haluaisitko? Onko seksikästä jos naisella/miehellä on kroppa täynnä tatskoja?
  • Liitä tähän jonkun sinulle merkittävän julkkiksen sanoma sitaatti, jonka haluat jakaa :)

Believe-lupe4o7h-346569-300-220_large
126311964519316355_mcbxsr1i_c_large
WeHeartIt

6 kommenttia:

jenni kirjoitti...

paljon kiitoksia tästä ihanasta haasteesta! olit aidosti vastannut sulle esitettyihin kysymyksiin todella aidosti ja laatinut itse todella hyviä kysymyksiä :) täytyy yrittää toteuttaa tämä pika puolin!

Dashanti kirjoitti...

Oi ihana kommentti! Kiitos Jenni, jee tuun lukasemaan sitten ;)!

Sofia kirjoitti...

Cheerios, laitoinki tän jo omaan :) <3

Dashanti kirjoitti...

Yaaay! :)

Maisu kirjoitti...

ihana ada. tuli hirmu ikävä sinuuuuuu. my crazy sleepy monkey <3

Dashanti kirjoitti...

Aaaw hahah sleep monkey! Miss you too <3!!