lauantai 26. toukokuuta 2012

Nuoruusvuoteni

Multa pyydettiin postausta mun nuoruusvuosista ja tässä se nyt tulee... Mulla on takana mielestäni ihan mahtava lapsuus ja nuoruus, sen vuoksi on vaikeaa valita tänne vaan muutama kuva, joiden pitäis kuvata koko sitä hienoa aikaa :D Jotenkin tuntuu, että nuoruusvuosien kuvat on vaikeasti löydettävissäkin, koska siihen aikaan otettiin paljon vähemmän valokuvia kuin nykyään, mutta olen yrittänyt valita parhaimmat otokset tähän postaukseen. Nauttikaa (ja kuolkaa nauruun) :D

Here we go..

Kuvassa minä ja Marcel Portugalissa (Ada 4v)

Voisin aloittaa kertomalla lyhyesti siitä millainen lapsi olin.. Hengasin paljon poikien kanssa ja olin aina vähän niinkuin yksi niistä. Paras ystäväni oli Pete (since I was 6 years old), jonka kanssa olen oikeastaan kasvanut. Asuttiin Herttoniemessä kymmenisen vuotta ja siinä ajassa kerkee tapahtumaan vaikka ja mitä. Pete oli semmonen kiusankappale.. oltiin frendejä ja puhuttiin paljon, kerrottiin juttuja toisillemme, mutta isossa porukassa se aina kiusoitteli mua. Ei pahalla tavalla, mutta jekutti kuitenkin. Sanotaan näin, että osittain Peten ansiosta oon sellanen ihminen etten häipele mitään, eikä mikään tilanne ole niin nolo, etteikö siitä pääsis yli :D

Minä ja Julia 1. luokalla

8-15-vuotiaana käytiin mun pikkubroidin kanssa joka kesä sellasella 10 päivän leirillä Heinolan Kukonnotkossa. Leiri on nimeltään Kukkis ja se on vieläkin toiminnassa. Olin ohjaajanakin pari kesää  leiriläisiän jälkeen.. Jokatapauksessa, nämä kesäleirit olivat sellaisia mitä odotettiin koko vuosi, että sinne päästään taas. Ne oli vaan ihan mahtavia. Siellä tutustui helposti muihin, saatiin paljon kavereita ja monet leiriläisistä olivat sellaisia, jotka tulivat varmasti uudestaan seuraavana kesänä. Muuten ei oikeastaan oltu yhteyksissä. Viimeisinä leiriläisvuosina raahasin kavereita mukaan Kukkikselle ja siitä tuli semmonen hitti niillekin :)
Peten kanssa varmaan matkalla leiriltä kotiin.. 

Muistoja 18v synttäreiltä vieraskirjasta :D

Kukkis -09

Leiriohjaajaporukka Huruslammella

Mitäs voisin kouluajoista kertoa.. hmm.. Noh kävin Kulosaaren ala- ja ylä-asteen (kansainvälinen koulu) ja opiskelut on käyty puoliksi englanniksi ja puoliksi suomen kielen opetuksella. En oo koskaan ollut mikään ongelmalapsi/häirikkö, mutta en myöskään "hikke" koulussa. Oon aina ollut sellanen 8 keskiarvon oppilas. Lemppariaineet oli liikunta, kuvis, science (tieteet ja yhteiskuntaoppi), bilsa, äikkä ja ylipäätään kielet. Tässä tulee pari hassua koulukuvaa :D

5. lk

9. lk


8. ja 9. lk

Amiksen/lukion 2. vuosi

Tosiaan aloitin Suomen Liikemiesten Kauppaopistossa yo-merkonomitutkinnon vuonna 2007 ja valmistuin keväällä 2011 lopullisesti tutkinnostani.

Amiksen/lukion 3. vuosi

Ylppärit 2011

Sitten voisin kertoa siitä kun aloin opettamaan omaa ryhmää 13 vuotiaana. Faija asui sillon vielä Rastilassa ja hengailin siellä nuorisotalolla aika paljon. Mulle yks nuoriso-ohjaaja ehdotti, että alkaisin pitämään omia tunteja ja sanoi että mussa olis selvästi ainesta vetäjäksi. Sitten kokosin ryhmän kavereista, ystävistä ja tutuista kenellä tiesin olevan tanssitaustaa ja mahdollisesti kiinnostusta ryhmään. Aloin pian pitämään omia tunteja Roihuvuoren nuorisotalolla ja ryhmäni D-Licious, pyörikin nelisen vuotta ennen kun minut pyydettiin Dance Actioniin opettamaan :)






Kuvat v. 2008

Haluisin kertoo teille vaikka mistä, mutta mun pää lyö tyhjää joten laitan vähän kuvia vuosien varrelta ja kerron niistä :)

Kuvia musta ja Gracista v. 2004-2006

Salaa tupakalla.. 

Hietsussa Dinan kanssa. Toi kesä 2007 oli kunnon kurkku/porkkana-kesä.. ei varmaan mitään muuta syöty.. ei ihme et laihduttiin :D

Nea & minä Särkänniemessä oisko 2007..

2008

En edes muistanut että mulla oli lyhyt tukka kesällä 2008, vähän pelästyin kun näin tän kuvan :D!

Päättärit Hietsu -09

Nipan enkelit -09

2009

Tuparit -09

2010 oli kunnon biletys vuosi kuvien perusteella, tää oli ehkä ainoo minkä voi julkaista :D

Näköjään 2011 myös.. Tämä Barcelonasta Kiss Kiss Bang Bangeistä :D


ja .... 2012
Sekoilu jatkuu samanlaisena, mutta erilaisena! Hehhee
Toivottavasti tää antoi teille edes jonkunlaista kuvaa mun nuoruusvuosista :)

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi! Oon lukenu sun blogii nyt jonkun aikaa ja tykkään tosi paljon! Sul on tosi usein kivoja silmämeikkejä! Luin tänään yhen uuden blogin postauksen (täs on linkki http://learntofall.blogspot.com/) Mietin et sulle vois sopii toi meikki tosi hyvin! Käy kattoo! :)

Dashanti kirjoitti...

Waude, kiitti kommentistas ja vinkistä ;) Aika rajut leo-luomet.. Pitää kokeilla joku kerta !

Satu kirjoitti...

Ei hele! Nyt vasta tajusin että mistä oot niin helvetin tutun näkönen!! Mehän käytiin samaa aikaa slk:ta :-D (jonka jätin kyllä sittemmin kesken)
Haha!

Dashanti kirjoitti...

Härregod! Niimpäs käytiin!! Hhahah, ihmettelinki et säki oot niin tutun näkönen :)

Anonyymi kirjoitti...

hahahaa toi mun ja lauran jättämä juddu sun synttäri vieraskirjaan ;DD
repesin !

oot ada ihana luen tätä kokoaja (; !

<3: Sirja

Dashanti kirjoitti...

ZIBA perkele! Suahan on jo ihan ikävä!<3 Mä vaan naureskelin ku luin tota ja pitihän siitä sensuroida vähän tota tekstiä hahah :D Kesän aikana nähdään ihan for real, jookosta kookosta!

Ps. ihana kuuulla että luet :))

Anonyymi kirjoitti...

No joo samat sanat !! <3

Joo piti hetki miettiä että mitä oot siitä sensuroinu mutta sitten muistu mieleen ;DD
TODELLAKI!! viimeks nähty joskus maa aikojen alussa :oo

Dashanti kirjoitti...

Hahhaha maa aikojen alussa xDDDDDDDDD joo nyt pitää soitella! kiss kiss