torstai 10. toukokuuta 2012

Shobbailuja!

Nyt nostan Gina Tricotille, tai niinkuin monet sanoo nykyään, GT:lle, hattua hyvästä asiakaspalvelusta ja tuotetarjonnasta. MINÄ, joka vihaan hapsuja ja olen aina vihannut hapsuja siitä lähtien kun muistan.. niiltä ajoilta kun niitä oli mm. äitini cowboy-bootseissa (yff), löysin Ginasta 2 hapsupaitaa, jotka halusin kokeilla samantien ja ne olivat kuin olivatkin erittäin kivannäköset päällä!
Bongasin myös 50% alennuksessa olevan punaisen kevättakin, mutta huomasin sen olevan vähän rikki taskuista ja vyösoljista. Kysyin kassalla, että pystyykö siitä antamaan vielä alennusta lisäksi, koska takki oli rikki eikä ollut alunperin siitä syystä alessa. Myyjä vastasi kieltävästi ja mä vähän siitä suutuin, mutta sanoin vaan että enhän minä nyt rikkinäistä takkia osta ja harmittelin siinä kunnes sitten suostuin kuitenkin ostamaan takin.
Pengoin maksuhetkellä lompakosta Ginan Bonuskortin ja myyjä ehdotti, että hän antaa minulle leimakortin verran alennusta ja lisäksi vielä uuden leimakortin muutamalla ylimääräisellä leimalla. Siihenhän minä olin erittäin tyytyväinen! Alunperin paidat olivat 9,95 €/kpl (alennettuina), mutta nyt maksoin 2 paidasta ja takista yhteensä vain 29,95€ - Hyvä diili, sanon minä! :)





Tykkäsin tosta etenkin kun siinä lukee: "American rebel" :)




MicMacistä löytyi myös ihania kesäkoruja 50% ja 70% alennuksessa!


Tänään on muuten ollut ihan perus tiistaipäivä...




Tanssisalissa :)

Psst! DanceActionin Kevätnäytös pidetään jälleen Gloriassa 20.5.2012 klo 14:00! Tilaisuuteen on vapaa pääsy! TERVETULOA!


I went shopping in Gina Tricot with Laura on Monday and I found 2 shirts and a new spring jacket for 29,95€! Lovin it! Tuesday was just a normal day at work and in danceclass!

Ei kommentteja: