tiistai 1. toukokuuta 2012

Viikonloppu kuvina ja videoina

Perjantaina mun piti mennä muodostelma treenien jälkeen kotiin vaan nukkumaan, mutta oli niin hemmetin valoisaa vielä että enhän mä voinut ajatella meneväni nukkumaan ja Noora oli samaa mieltä. Lähdettiin siis ajelemaan :)



Oli ihan mahtavaa hengaila Nopon kaa pitkästä aikaa! :D

Lauantaina heräsin klo 08:00 ja lähdettiin Claudian ja Nooran kanssa aamulenkille Töölönlahteen, mikä oli tosi piristävää! Onhan lauantai yleensä se ainoa päivä kun sais nukkua edes 8h, mutta mun mielestä oli ihanaa lähteä lenkille, vieläpä kun oli niin mahtava ilma :)



Sen jälkeen menin salille ja Johnnyn duunipaikan kautta kotiin pesemään pyykkiä ja tässä vähän lauantai-illan videoo..

Huomaa että mun ajatus katkee jossain vaiheessa kun huomasin edessä olevan porukan tuijottelevan mua :D

Mentiinkin katsomaan Project X - iha sika hyvä!! :)

Sunnuntaina meidän TrueColorZ-tyypit tuli mun luokse hengailemaan ja tehtiin yhdessä meidän kisavaatteita ja asusteita ja sen sellaista ;)! Torstaina olis lähtö - apuvaaaaaahhh!!!














On nää mun muruset kyllä ihan omaa luokkaansa xD!

Here's my weekend in pictures and videos.. On Friday I was driving around with Noora. Saturday we woke up early and took a morning walk with Claudia and Noora and on Sunday we were at my place, making and pimping our clothes for the upcoming competitions :)

2 kommenttia:

Maryanneh kirjoitti...

Näin sut onnelas vappuna! Mun piti tulla moikkaa mut siin oli hirvee ihmislauma enkä päässy läpi :D

Dashanti kirjoitti...

Oh no! No voi harmi, ens kerralla sit tuut nykäsee hihasta ;) Siel oli kyl paljon jengii!