lauantai 9. kesäkuuta 2012

Anneli & Ritva kohtaavat tappajalokin + muuta mukavaa..

Noniin, tässä oli vähän mun viimeaikaisia puuhasteluja! Capsu tuli viime viikolla kyläilemään mun luokse ja autto mua mun vaatekaapin uudelleen järkkäämisessä. Se teki itselleenkin muutaman löydön, joista luovuin ilomielin, koska vaatekaappini on lievästi sanottuna täynnä :D Eikös Cape näytäkin hyvältä ;)?

Tää oli mun ehdoton favourite!





Toisekseen, katsokaas mitä mä olen mennyt hankkimaan...




Aivan ihanan oranssin JOPON! Ja mä tosiaankin rukoilen joka ilta ettei mun pyörää pöllitä tänä kesänä! U-lukko on jo hankittu, mutta menen ostamaan lisäksi vaijeri lukon ellen kaksikin :D

Torstaina koettiin Annelin kanssa traumaattisia hetkiä.. tässä kertomus siitä videon muodossa :D


Nauttikaa viikonlopusta täysin siemauksin ;)

Hey guys! Here's what I've been doing lately: my friend Capsu came to visit me last week and she helped me clean my closet by taking away few of my clothes. Doesn't she look good though?? Then I bought a new bike this week and I love the orange color! I hope my bike doesn't get stolen this summer..! And on Thursday, me and Laura were attacked by a seagull and we got traumatized :D That's what the video post is about. I hope you guys have a nice weekend! 

6 kommenttia:

Urbanuus kirjoitti...

joo mä nauroin tolle videolle ja kuten kerroin nii mulle tapahtu toi eilen mut nyt se tapahtu uudellee tänää !! tänää ne viel jahtas mua joku 200 metrii ja juoksin iha täysii !! en päässy pakoo ennenku menin rappuu !! noi on sekoi mä sanon !

Dashanti kirjoitti...

Hahahah voi eeeeeiiii! Mun on ehkä hankittava se kuulapyssy tänä vuonna. Prkl ja noit lintuja on muutenki joka paikassa! Koht lukee uutisissa "Hullu lokin-tappaja-täti on the loose", oota vaan :D

Urbanuus kirjoitti...

hahahhaha ootan innolla ! :D rupeen sun kolleegaks hullu lokin-tappaja setä ;)

Dashanti kirjoitti...

Hahah cool!!

Anonyymi kirjoitti...

mulla oli tommoses jopopyöräs metallinen u lukko mut silti se jotenki pöllittiin:(

Dashanti kirjoitti...

Apua, oikeesti? :O Mulle sanottiin että u-lukkoa ei ainakaan saa helposti katki.. Noh, sitä suuremmalla syyllä pitää mennä ostamaan pari vaijeri lukkoa lisää..