maanantai 4. kesäkuuta 2012

ANSWERS! VASTAUKSET!

Kukkuu murmelit. Tässä vastaukset kysymyksiinne :)

Miten näät ittes 10 vuoden päästä? esim. työ, perhe yms.
10 vuoden päästä olen 30 vuotias. Mulla olisi ainakin yksi lapsi, ellei kaksi, toivottavasti perhe ja olisin työelämässä. Olisin päivätöissä jossain firmassa ja sen lisäksi opettaisin tanssia ja jotenkin musta tuntuu että järjestäisin jotain hirveen isoa tapahtumaa.. en tiedä miks tuli nyt tommonen kutina ;)




Lempiruoka?
 Kaikkiruokaisen on vaikea vastata tällaiseen kysymykseen, mutta mä rakastan piirakoita! Suolaisia ja makeita. Kana, katkaravut (ja merenelävät) ja paistetut ruoat on myös lähellä sydäntä (sekä maun, että sisäelinrasvan kertymisen kannalta hahah :D).



Lemppari vaatekauppa?
 Ulkomailla: Forever21, Ashley Stewart. Suomessa: Gina Tricot, Lindex, H&M

Tilaatko paljon vaatteita netistä?
 Tilaan, mutta en läheskään niin paljon kuin silloin kun asuin vielä kotona and I had money to spend ;) Tilaan varmaan eniten www.asos.com :sta tällä hetkellä...

Miten aloitit tanssin? Milloin?
Tästä pitäis varmaaan tehdä postaus erikseen, koska tää on niin pitkä tarina, mutta kerron kuitenkin.. Tanssin pienenä (eskari-ikäisenä), muistaakseni Portugalissa asuessamme, balettia. Oikeastaan kokeilin sitä muutaman kerran ja lopetin. Mua ahdisti ne vaatteet ja lattialla kieriminen, no ei hahah :D Ala-asteikäisenä kokeilin hip-hop-tanssitunteja Herttoniemen Squash hallilla, Footlightilla ja muistaakseni jossain muuallakin, mutta lopetin aina kesken, eikä mikään tunneista oikein napannut. Sitten vuonna 2004 tai 2005, silloinen luokkatoverini Eleni, suositteli minulle Dance Actioniä, jonka toimipaikka oli silloin Kallion nuorisotalolla ja sinnehän minä menin, enkä ole joutunut sen kummemmin muuta ”etsimään” ;) 


Rakastuin siihen menoon ja meininkiin. Siihen, että oli hyvä ilmapiiri ja nautittiin siitä mitä tehdään! 
13 vuotiaana, eli noihin aikoihin juuri, aloin pyörittämään omaa tanssiryhmää erään Rastilan nuorisotalo-ohjaajan kehottamana. Hän vakuutteli, että minusta olisi varmasti ainesta vetämään omaa ryhmää. Pyöritin ryhmää nimeltä D-Licious nelisen vuoden ajan Roihuvuoren nuorisotalolla.  Ryhmä koostui oikeastaan mun kavereista, ystävistä ja tutuista. Meillä oli jonkun verran keikkoja ja esityksiä, mutta en hirveesti puhunut mun tanssiryhmästä mitään. Sana kuitenkin kiiri Dance Actionin porukoille ja niin multa kysyttiin, että voitaisiinko esiintyä DA:n  joulunäytöksessä 2008. Esityksestämme tykättiin niin paljon, että minua pyydettiin sen jälkeen opettamaan hip hopia Dance Actioniin. Olin otettu ja innoissani että pääsen tekemään sitä mitä haluan ja vieläpä niin, että minulla olisi työnantaja. Aloitin opettamaan muistaakseni seuraavana kautena ja siellä olen pysynyt siitä lähtien. D-Licious ajat olivat kyllä ihanaa aikaa ja tuntuu vähän haikealta ajatella kuinka pitkä aika siitä on ja paljon kaikki on muuttunut.. 
Well atleast we have memories… :)







Ootko koskaan seurustellu?
Olen. Viime suhteesta on jo muutama vuosi aikaa..  Enkä sen jälkeen halunnut seurustella tosi pitkään aikaan. Suhde ei päättynyt niin mukavissa merkeissä, mutta en halua kertoa siitä sen enempää.  Puhun muutenkin mun suhdeasioista ainoastaan mun hyvien ystävien kanssa, en edes kavereille kerro mun juttuja :D Oon tosi huono puhumaan tunteista ja tällasista asioista ja käsittelen ne mieluummin yksin.. Oon oikeestaan vaan nauttinut mun elämästä siitä lähtien ja ollut vähän sellaisella ”hakuna matata” meiningillä, mutta nyt vasta on alkanut tulla semmonen pieni kaipuu jonkun ihanan  kainaloon.

Mikä on sun pahin pelko?
Pelkään eniten sitä, että joku mun perheenjäsenistä kuolee.. Tai että niille tapahtuis jotain hirveetä.

Onko sua ikinä kiusattu?
 Mua ei ole ikinä kiusattu ja saan olla aika kiitollinen siitä. Olen vahva ihminen, mutta en tiedä minkälainen ihminen musta olisi tullut jos mua olisi kiusattu pienenä.  Olin lapsena oikeastaan ihan samanlainen kuin nyt: pirtsakka ja semmonen hälläväliä tyyppi :D En ollut ikinä sellainen, että jäisin tahalteen syrjään joistakin jutuista tai mitään sellaista. Olin aina messissä ja tein kaiken mitä muutkin lapset tekivät! Jos joku sanoi, että ”kiivetäänkö kaikki tohon puuhun tai aidan yli”, niin mähän olin ensimmäisenä siellä lyllertämässä! Vaikka tiesin, etten pysty kiipeämään yhtä korkealle kuin muut. Sitten nauroin itselleni jos nauratti.. Jos joku muu nauroi mulle, eikä mun kanssa niin mä kyllä näytin että suutuin ja tein selväks että niin ei mun mielestä tehdä.  Kun juostiin hippaa, leikittiin kirkonrottaa, peiliä, pelattiin polttopalloa, futista, korista, sählyä tai ihan mitä vaan niin olin aina täysillä mukana, koska en nähnyt mitään syytä jäädä pois siksi että olen ”läski”. 
So fucking what.. If you don’t care, no one else does either.. Mua ei ole oikeastaan hirveesti haukuttu ihonvärinkään perusteella, kävin kansainvälistä koulua (Kulosaaren ala-aste ja ylä-aste), joten sillä oli varmaan vaikutusta asiaan myös.

Miten pystyt olemaan noin itsevarma vaikka oot kummiskin niin isokokoinen?
 En oikeestaan tiedä.. Mä oon vaan aina ollut tosi positiivinen ihminen ja ylä-asteella tuli ehkä vielä enemmän semmonen asenne, ettei mua todellakaan kiinnosta mitä kukakin on musta mieltä. Jos ihmiset arvostelee ja niillä on ennakkoluuloja mua kohtaan sen perusteella että oon lihava, niin v*ttu huhhuh. Ei niillä hyvin mene! Mä oon ajatellut et se on niiden oma menetys jos aikovat elää/elävät sen perusteella mitä ajattelevat ihmisten ulkonäöstä.  Mielestäni on huvittavaa, että ihmiset joilla on niitä ennakkoluuloja, piikittelee ja huomauttelee toisen isokokoisuudesta ns. piilokettuiluna porukassa, mutta sitten hiljenevät täysin kun niille pistää vähän takas. Kyse on siis niiden omasta huonosta itsetunnosta! Olen aina ollut kova sanomaan takaisin, enkä anna kenenkään talloa mun päälle. Saattaa olla, että sekin on vaikutteena tuohon ”itsevarmuuteen”.  Oon pyrkinyt olemaan sen verran vahva, että peitän heikoimmat puoleni, vaikka joskus loukkaantuisinkin.

Mistä löydät ittelles housuja?
  Lindexiltääää! Ostan Ginasta yleensä mekot ja paidat, Lindexiltä housut, leggarit, neuleet, takit. Myös asos.comista oon tilannu parit hyvät legginsit ja skinny jeansit.

Viihdytkö kropassasi, jossa olet? Tuleeko sulle koskaan mitään "huono itsetunto-kohtausta?" Ennen kuin laihdutin itse normaalipainoiseksi, kärsin itse moisesta.. Mutta pääasia että itse hyväksyy itsensä :)
·        Mulle harvoin tulee sellasia ”huono-itsetunto-kohtauksia”, joita olen kuullut että monille tulee. En koskaan saa sellasta raivarikohtausta siitä miltä näytän. Jos olen lähdössä ulos ja valitsemani vaatteet eivät jostain syystä istu tai en mielestäni näytä tarpeeksi hyvältä niin kiroan sitä vähän aikaa, mutta loppujen lopuks en jaksa välittää! Hirveen työlästä tuo ajatteleminen muutenkin :D Tuollaisessa tilanteessa auttaa myös kaverin mielipide asusta :) Mun kroppa on mitä se on ja sen muuttamiseen pystyn vaikuttamaan ainoastaan minä itse. Olen ollut erittäin kärsivällinen kroppani suhteen. Tottakai haluaisin kaikki muutokset nyt ja heti, mutta ajattelen että ei ne kilot kyllä ole hetkessä tulleetkaan! Sometimes it’s hard to want to be thin when there’s a fat girl talking inside of you. You just need to be patient and do what you’re supposed to do – make a change! Omat-elämän-viisaudet.fi haha.



Unelma- ammattisi?
Tässä on kysymys johon ei tule varmaan ikinä simppeliä vastausta multa.. Haluun tehdä töitä tanssin parissa koreografina ja tanssijana, haluaisin myös maskeeraajan/meikkitaiteilijan ammatin jos joskus siihen koulutukseen asti pääsisin. Sen lisäksi mua kiinnostaa valokuvaus, graafinen suunnittelu, toimittajan työ, matkustaminen ja kaikki siltä väliltä, joten en tosiaan tiedä mihin päädyn :D

Mikä on mielestäsi parasta sinussa?
Mun asenne :)



Entä paras ruumiinosasi? ;)
 Boobsit. Mut neki vaa pienenee!!!!!!! :O En ehkä kestä.. !

Miesihanteesi (luonne, ulkonäkö)? ;) vaikkei loppupeleissä merkkaisikaan!
Vastasin tähän Loran antamassa haasteessa :) 

Mikä on ollu sun elämässä ihan ykkösjuttu, eli mikä on sun elämäs siistein kokemus, mikä on muuttanu sua ja sun elämää kaikista parhaimmalla tavalla?
Tää on mielenkiintoinen, mutta vaikea kysymys! Siis mä ooon nyt miettiny tätä kokonaisen viikon varmaan ja mä en vaan tiedä mitä vastata. Onkohan mun elämä sitten ollu koko ajan tasapaksua ja enkö muka ole muuttunut/kasvanut ihmisenä yhtään vuosien aikana? Mä en osaa sanoa. Kun ei musta tunnu että näin olisi.. 
Sanoisinko sitten teini-ikä.. silloin elettiin ja lujaa.. se oli sellasta jännää aikaa kun kaikki tehtiin salaa, rikottiin rajoja ja yritettiin olla jäämättä kiinni. Onneks en kuitenkaan ole koskaan ajautunut "väärään" porukkaan tai muuta sellasta, koska oltiin me murkkuina aika hulluttelijoita kyllä :D Se vaikutti itseasiassa aika paljonkin kun mietin jälkeenpäin että kenellä sen aikaisista kavereista menee nyt hyvin ja kenellä erittäin huonosti. Kyllä sen näki jo silloin mitä kenenkin tulevaisuudessa mahdollisesti häämöttää..

Se mikä mun elämään on ehkä vaikuttanut parhaimmalla tavalla on tanssi. Muistan miten monet vähättelivät, eivätkä ehkä ihan uskoneet tätä tanssijuttua mun jutuksi ja todeksi. Kaverit ovat aina olleet tukena, en todellakaan väitä etteivät olisi, mutta jotenkin kun pääsin opettamaan omaa ryhmää, se antoi sellaista uskoa itseensä ja potkua perseelle niin sanotusti. Ajattelin silloin, että tästähän vois tulla mun juttu ja niinhän siitä näköjään tulikin :D

Kerro sun perimästä, eli ulkomaalaisuudesta ja siitä, koetko että se on vaikuttanu jotenki sun elämään ja olemukseen :)
 Onks sun isä vai äiti amerikkalainen ja mistä oot kotosin amerikasta?
  Mun isä on Amerikasta, kotoisin South Carolinasta, Charlestonista ja mamma suomalainen.  Mä en valitettavasti tiedä mistä mun juuret alun perin on, niinku mistä Afrikan maasta.. Olis kyllä mielenkiintoista tietää :) En osaa sanoa, onko amerikkalaisuus vaikuttanut mun elämään ja olemukseen.. Ihmettelin pienenä, miks monen mielestä oli siistii kun kerroin olevani puoliks jenkki. Enkä oikein vieläkään tiedä miks se oli niin hieno juttu :D Tottakai Suomessa on aika vähän jenkkejä, niin ehkä se on silleen mageeta, mutta mun mielestä se on maa missä muutkin..




Missä maissa oot käynyt?

  •     Portugalissa asuttiin Lissabonissa puolisentoista vuotta
  •  Espanjassa, Kanariansaarilla Fuerteventurassa
  • Egyptissä 3 kertaa, Hurghada & Sharm-el Sheikh
  • Amerikassa, Charleston, Atlanta, Cincinnati, New York + ollaan ajeltu jenkeissä aika monen kaupungin halki
  • Turkki, Kusadasi
  •  Espanja, Barcelona
  •  Ranska, Nizza
  • Italia, Ventimiglia
  • Monaco, Monte Carlo
  • Bulgaria, Sunny Beach
  • Ruotsi, Tukholma
  • Viro, Tallinna
Ihan kun tästä listasta puuttuis jokin, mutta en nyt muista..




Mistä oot oppinu meikkaa noin hyvin, teet tosi upeita meikkejä!
   Kiitos! En tiedä, tähän en osaa vastata. Oon vaan alkanu kokeilee kaikkee ja siitä se on lähtenyt :) Sain ekan meikki paletin varmaan ekalla tai tokalla luokalla :D




Monta vuotta oot harrastanu tanssia?
 Monta.. aloitin ihan pienenä katsomalla MTV:ltä musavideoita (sillon kun sieltä vielä tuli vaan musavideoita) ja opetin sitä kautta itseäni.. Tanssista tuli kunnon säännöllinen harrastus vasta sillon about 13-vuotiaana.

Kävitkö lukion vai amiksen ja missä?
Kävin lukion ja amiksen. Suoritin siis kaksoistutkinnon Suomen Liikemiesten Kauppaopistossa ja Töölön yhteiskoulun aikuislukiossa. Koulutukseltani oon siis yo-merkonomi.




Mistä toi sun meikkaustyyli on peräisin ja oletko joskus ajatellut tekeväsi niitä huolellisemmin? Nyt ideat ja värivalinnat loistavia mutta toteutus heikkoa... 
 Näköjään mun meikkaustyylistä on vähän erilaisia mielipiteitä, toiset tykkää hirveesti, toiset ei ja se on ihan fine. Mä en ole mikään ammattilainen, enkä missään vaiheessa ole sellaista kuvaa antanut, joten oletan että multa ei odoteta mitään meikkiammattilaisen jälkeä kun teen näitä silmämeikkejä.  Kiva jos ideat ja värivalinnat kuitenkin miellyttää.. Ja saahan sitä vinkkejä antaa jos haluaa! Kuten yllä mainitsen, niin haluaisin mennä maskeeraajakoulutukseen, mutta aikaa ja rahaa on melko vähän, joten en tiedä milloin tämä toteutuu :)

Annat sellasen kuvan, että pääset ilmatteeks/vippinä baareihin joihin toiset joutuu jonottamaan. Mistä moinen? Kysyy ei-helsinkiläinen kaikenlaisten piirien ulkopuolella oleva neitonen. ;)
Pahoittelut, jos olen antanut vääränlaisen kuvan. Tarkoitukseni ei ole ollut mitenkään päin leuhkia jos ollaan päästy jonon ohi johonkin baariin, vaan olen nimenomaan maininnut siitä sen takia koska se oli silloin siisti juttu, eikä sellaista tapahdu joka päivä :) Ainakin Tivoli ja JennyWoo aikaan huomattiin pääsevämme sisään melkeinpä aina jonon ohi kyseisiin baareihin, niin eipä niitä sitten tullut mainittua enää samaa tahtia. Tai sitten heitettiin vitsillä kavereiden kanssa ”ja vippinä sisään”, koska ei nyt omasta mielestä tosiaankaan olla mitään vippejä :D  Ihan hyvä että kysyit, koska en edes tullut ajatelleeksi että ihmiset voivat käsittää tällaisenkin asian ihan eri tavalla.

Minkälainen saliohjelma sulla on?
Mulla ei varsinaisesti ole saliohjelmaa, siis sellaista että mulle ois kirjattu kaikki ylös tai että mun pitäis kirjata kaikki mitä teen salilla, ei, mutta treenaan aina tietyllä tavalla.  
Alkulämppärit teen yleensä juoksumatolla, kävellen suht ripeästi ylämäkeä välillä hölkäten, about 10-15 min. Joskus lämppään crosstrainerillä/stepperillä saman ajan säädellen vastusta. Yleensä venyttelen isoimpia lihaksia hetken tämän jälkeen.  
Sen jälkeen riippuen mitä treenaan sinä päivänä, aloitan lihasten lämppäsarjat. Jos on vaikka jalkapäivä, eli treenaan reidet ja pakarat, aloitan tekemällä erilaisia kyykkyjä ilman painoa ja jalkojen ojennuksia pienillä painoilla (tyyliin 10kg). Sitten siirryn mahdollisesti muihin laitteisiin tekemään isommilla painoilla ja pikkuhiljaa teen itse worksetit isoilla painoilla esim. kyykyt tangon kanssa (60-100kg), jalkaprässi (n. 250 kg jos harjoittelen yksin), maastaveto (50-70kg) jne. 
Vaihtelen vastusta sitä mukaan mitä teen; joskus isoilla painoilla vähemmän toistoja, joskus pienillä painoilla enemmän toistoja + supersetit jne.
Lopuksi teen vielä aerobisen version lihassarjoista esim. askelkyykkyjä lattian poikki 30x4 tai vastaavaa.  Joka tapauksessa niin, että lopuksi vielä hengästyn kunnolla.
Toivottavasti vastasin kysymykseesi tarpeeksi selvästi.. kysy lisää vaan jos haluat tarkennusta tai jotain :)



Laita kuva sun unelma vartalosta huom. sellanen joka on sulla tavoitteissa!
    Mun unelmavartalo ja tavoitekroppa ei oo sama kuva joten laitan nää sulle erikseen :D



Unelmakroppa..







Ja tavoitekroppa olis jotain tällasta...



Itseasiassa tää on tosi hankala, koska en löydä sellasta kuvaa joka olis 100% sellasta mitä tavoittelen. Mutta voin kertoa, että haluun olla "big in a good way". Kurvikas, mutta kiinteä ja lihaksikas :)

Kerro susta 10 asiaa mitä ei ehkä arvais susta.
  1. Mun toinen nimi on väri.
2. Osaan tehdä kärrynpyörän. Wow :D
  3.  Venyn spagaattiin.
4. Ahdistun ja stressaannun todella nopeasti pienistäkin asioista ja suutun (en välttämättä muille vaan itselle) jos asiat eivät mene haluamallani tavalla.
 5. Olen todella huono pitämään yhteyttä ystäviin, joiden kanssa ei nähdä eikä soitella joka päivä ja poden huonoa omaatuntoa, mutta en tee asialle mitään.
6. Haen parhaillaan uutta työpaikkaa. Saa muuten laittaa hakuvinkkejä jos tulee mieleen jotain mulle sopivaa ;)
7. Tällä hetkellä häpeän ihonväriäni, koska mun pitäis olla ruskee mut oon harmaa ja kalpee kuin kuolema -.- !!!
8. Hengailen kotona enimmäkseen puolialasti, eikä kiinnosta onko verhot auki vai ei :D
9. Maanosa, joka ei kiinnosta eikä houkuttele mua millään tavalla, on Aasia.
10. Olen pidellyt käsissäni pikkukrokotiiliä ja silitellyt haikaloja.


 Mistä keksit ideat tänne blogiin?
 En oikeestaan sen kummemmin niiden sisältöä ajattele tai suunnittele. Otan vaan paljon kuvia ja kirjoitan kaikesta mitä mieleen tulee :D Niin se on aina ollut.. Ajattelen vaan tätä mun nettipäiväkirjana :)


Mitkä on sun tulevaisuuden suunitelmat?
  Tällä hetkellä en osaa sanoa muuta kun että mun pitää löytää vakituinen työpaikka!


Mikä on sun tämänhetkinen ammatti?
 Oon suorittanut liiketalouden perustutkinnon ja oon siis merkonomi, kuten yllä mainitsen.

Kerran oot sanonu et sun tulevaisuuden tavote ois saada oma tanssi studio niin onks sulla jotai muita toiveita/tavotteita jos jostain syystä se ei onnistuiskaan? tai muuten vaan jotai muuta mitä haluisit tehä:) 
Juu niin olen! Se on sellanen haave oikeastaan. En jotenkin usko, että saisin sellaisen tanssi studion Helsinkiin pystyyn, mikä mulla on visiona, mutta jotain sellaista pyrin tavoittelemaan. 
Eli esimerkiksi jos pääsisin opettamaan sellaiseen tanssikouluun, jossa pystyisi vaikuttamaan moniin asioihin niin siitä on aika hyvä lähteä :)
 Jos en jostain syystä työskentelisi tanssin parissa tulevaisuudessa niin haluaisin silti tehdä duunia joka liittyy urheiluun ja itsensä toteuttamiseen (jotain luovaa), oli se sitten ihan mitä vaan!


Mitä suunnitelmia sul on kesäks, festareita, ulkomaanreissuja etc. ?:)
      Mulla on toistaiseks suunnitelmissa viikon kesäloma, tuossa heinäkuun puolella ja äkkilähtö lämpöseen ;) En ikinä suunnittele sen kummemmin kesää ja ihan parhaita on ollut tähänkin asti :)


Kiitos kysymyksistänne!

6 kommenttia:

nenna kirjoitti...

oon itse aika isokokoinen ja oon koko ikäni yrittäny saada kärrynpyörää mut se ei onnistu :/ miten sinä onnistut? tarviiko se oikeesti käsivoimia kauheana vai..? kerro pliiiiiiiiis <3

Dashanti kirjoitti...

Emmä tiiä, oon aina osannu. Harjottelin joskus pienenä hertsikan pihan nurmikolla kaverin avustuksella joka oli silloin cheerleader :) Ei siinä mun mielestä niinkään käsivoimista oo kiinni ku se on nii nopee juttu mut lähinnä se et pitää vaa uskaltaa mennä koko painolla käsien päälle ja niinku pystysuorassa. Ompas vaikeeta selittää.. Ymmärrätköhän mitä mä tarkotan XD?

Anonyymi kirjoitti...

Minä kysyin tota vip-juttua, ja haluan tarkentaa etten ajatellut sun lesoilevan, mietin vain onko sulla joitain suhteita baareihin tms. :) Mun mielestä vaikutat tosi aidolta, energiseltä ja itsevarmalta ihmiseltä. Ja oot silleen sopivasti sekaisin, tarkoitan tuon hyvänä asiana :D olenhan itsekin, hehe... Mutta hyvää kesää sulle! Tykkään sun blogista.

Dashanti kirjoitti...

Hei kiva kuulla ja kiva että tarkensit :D! Ei mulla sinänsä suhteita oo, ollu kavereita duunissa millon missäkin ja sit oon vaa tutustunu ihmisiin :D Sopivasti sekasin..blandattu tapaus siis :D Haha kiitos ja mukavaa kesää sullekin!!! :))

Anonyymi kirjoitti...

Moikka!miten voisin ilmottautua sinun ohjaamille DA:n street/hoppi tunneille??voisitko kertoa hieman jotain tunneistasi (esim.miten pitkiä ne ovat,ja millainen sisältö tunneilla on?)pitäsikö minun mennä esim.jatko tunneille jos sellainen olisi mahdollisuus?olen harrastanut 2.v hiphoppii (myös zahran tunneilla;)) ja 8 vuotta tanssia ylipäätään?t:14.v tanssija tyttö helsingistä:D

Dashanti kirjoitti...

Moikka! Hei kiva kun tulit kysymään :) DA:lla alkaa tunnit yleensä syys-elokuussa ja ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä omat tiedot (nimi, puh, osoite, sähköposti, synt.aika) osoitteeseen da.team@hel.fi ja mille tunnille haluat osallistua, mutta ilmoittautumisetkin alkaa vasta silloin syksymmällä. Ilmoitan siitä kyllä täällä blogin puolella myös, mutta voit kysellä multa vielä lähempänä tuota ajankohtaa.

Mun tunnit on aina tiistaisin klo 16-17 (alkeet) ja klo 17-18 (jatkoryhmä). Kannattaa tulla kokeilemaan vaikka molemmat ja sitten katotaan mihin sun kannattaa jäädä jos haluat jäädä :) Mun tunneilla lämpätään aluksi eli joraillaan sitä sun tätä ja tehdään aika paljon lihaskuntoa, sen jälkeen venytellään ja pyrin aina siihen että sarjaa tehdään 30min vähintään :) Tervetuloa kokeilemaan ja kiitos mielenkiinnosta!