lauantai 7. heinäkuuta 2012

Aleksandra's b-day + 4th Of July Kaivo

Lauantaina mentiin Lauran kanssa Allun synttäreille jonnekin päin Munkkaa ja jatkettiin sieltä Iguanan kautta Onnelaan. Valitettavasti en oo ottanu näistä tapahtumista hirveesti kuvia, mut ehkä te kestätte!

Muistan vielä ku Allu oli joku 14 v ja kelattiin, että on sillä vielä niin pitkä aika siihen et täyttää 18 - vihdoinkin se 4 vuotta meni, kyllä sitä kesti odotellakin! Onnittelut vielä Aleksandralle ja kiitokset kaikista näistä hullun hauskoista vuosista <3

 
 
 Pari vanhaa kuvaa kesä -09

 
 
 2010

 
2011

Ja 2012...
  

 

 

 







Mun mielenkiintoiset taiteilut Onnelassa. 

Maanantaina Capsu tuli mun luo, Ranskanbulldogginsa Daisyn kanssa. Mulle tuli koirakuume ja meillä meni klo 17-23:30 avata letit. Huhhuh mitä tuskaa! Onneks ei tartte vähään aikaan taas sitä kipua tuntea.. :D Hiuksista kerron lisää myöhemmin, mutta tässä klippi Daisystä ja Capsusta :) Mun uus sohva näkyy myös videolla ;)





Tiistaina oli 4th of July Amerikan Itsenäisyyspäivän bileet Kaivohuoneella. Sieltä ei oo mitään kuvamateriaalia, koska mulla meni vähän lujaa :D Oli kyllä sopivan paljon populaa, musiikista en muista mitään (oon ollu ilmeisesti terassilla suurimman osan ajasta) ja paljon tuttuja oli myös! Kaikenkaikkiaan oli todella hauskaa!
Tässä on mun America-inspired makeup! Yritin tehdä teille tutoriaalia, mutta unohdin ottaa kuvia joidenkin lisäysten jälkeen, joten koittakaa kestää mun selitykset :D


Pohjan laittamisen jälkeen lisäsin valkohopeeta luomaria koko luomelle ja sen jälkeen lisäsin Manlyn paletista punaista seuraavasti:



Sen jälkeen taiteilin ja tappelin erilaisten sinisten sävyjen kanssa jonkun aikaa. Sitten vihdoinkin sain värin laitettua luomen ulkoreunaan niin, että sieltä näkyy myös tota valkosta luomaria:

Sinisen sävyn päälle on lisätty sitä samaista valkohopeeta ja alarajauksissa on kumpaakin väriä.

Rajasin yläluomen normaalisti mustalla eyelinerilla ja alaluomen kajaalilla.
Silmäkulmaan taiteilin tähden semmosellä glitter-linerilla. Vähän köyhän näkönen mut ihan sama xD

Lopullinen meikki näytti sit tältä:






Mitäs tykkäätte America-inspired meikistä? :) Olikos ketään teistä Kaivolla tiistaina?

Hey there! On Saturday I went to celebrate Aleksandra's 18th b-day party.. Can't believe how fast time flies!
Capemba came over on Monday with her French bulldog, Daisy, and our entire evening was spent opening my damn braids (from 5 pm to 11:30pm). 
On Tuesday I went to celebrate America's Independence Day in Kaivohuone. 
Do you like my America-inspired makeup? :)

Ei kommentteja: